dvd
-
- New Member
dvd
Hallo ik heb een PC5500 navigatie computer met een los scherm kan je daar ook dvd's op kijken of kan je hem alleen gebruiken voor navigatie???
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Je kunt het scherm via een interfacebox aansluiten op een DVD speler of indien je een MM5000 scherm hebt, via een 3.5 mm jack met een AV kabeltje aansluiten. De PC is ongeschikt als DVD speler
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
Okay, wat voor een scherm ik heb weet ik niet maar er zit een vrij brede stekker in en verder kan ik geen in of uitgang zien .
Hide post links |
-
- New Member
dvd
het scherm en de pc heb ik zo overgenomen van iemand het is wel splinternieuw. en ik weet ook nog niet zeker welke draad of pin ik moet hebben voor de tacho verder werkt alles perfect. maar ik wil dan ook graag een dvdtje kunnen kijken.
Hide post links |
-
- Senior Member
Aan de linkerzijde van het scherm zit bij de MM5000 een plug.
Als deze niet aanwezig is, loont het de moeite niet om een multimediabox erbij te kopen, dat kost je een vermogen, in ieder geval meer dan een redelijke portable DVD speler.
Als deze niet aanwezig is, loont het de moeite niet om een multimediabox erbij te kopen, dat kost je een vermogen, in ieder geval meer dan een redelijke portable DVD speler.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |