hallo , na eerst mn navigatie in mn eigen auto te hebben gehad heb ik hem nu over gebouwd in mn bedrijfs auto . maar tot mn verbazing was vanochtend mn accu leeg ik heb nu al de bedrading nagemeten maar ik heb alleen constant stroom en geen + van de contactsleutel , de constantstroom zit ook gesplit op de + en constantstroom in de iso stekker kan dit het probleem zijn ?
groeten peter
leeg trekken accu
-
- New Member
-
- Senior Member
Beste Peter,
Het lijkt erop dat de constante plus doorgelust zit naar de geschakelde plus op je navigatie computer.
Hierdoor blijft de navigatiecomputer constant aanstaan.
Zoek de geschakelde plus in de ISO stekker. De pinbezetting in je ISO stekker is als volgt.
A1 = Puls of Telefoon mute
A2 = Afstandsbediening/Massa
A3 = Afstandsbediening
A4 = Oranje of Geel Permanente 12V
A5 = Blauw Geschakelde 12V uitgang (Remote voor versterkers)
A6 = Geel/Zwart Verlichting aan/uit
A7 = Rood Geschakelde 12V
A8 = Zwart of Bruin Massa
Let op bij sommige auto's zit A4 en A7 omgewisseld. Dit kan je alleen controleren door te meten.
Zorg ervoor dat zowel A4 en A7 op de juiste aansluitingen zitten van je navigatie computer en je probleem moet opgelost zijn.
Succes,
Het lijkt erop dat de constante plus doorgelust zit naar de geschakelde plus op je navigatie computer.
Hierdoor blijft de navigatiecomputer constant aanstaan.
Zoek de geschakelde plus in de ISO stekker. De pinbezetting in je ISO stekker is als volgt.
A1 = Puls of Telefoon mute
A2 = Afstandsbediening/Massa
A3 = Afstandsbediening
A4 = Oranje of Geel Permanente 12V
A5 = Blauw Geschakelde 12V uitgang (Remote voor versterkers)
A6 = Geel/Zwart Verlichting aan/uit
A7 = Rood Geschakelde 12V
A8 = Zwart of Bruin Massa
Let op bij sommige auto's zit A4 en A7 omgewisseld. Dit kan je alleen controleren door te meten.
Zorg ervoor dat zowel A4 en A7 op de juiste aansluitingen zitten van je navigatie computer en je probleem moet opgelost zijn.
Succes,
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: leeg trekken accu
De Accu loopt inderdaad leeg als de geschakelde plus onder spanning blijft staan.peter22 schreef:hallo , na eerst mn navigatie in mn eigen auto te hebben gehad heb ik hem nu over gebouwd in mn bedrijfs auto . maar tot mn verbazing was vanochtend mn accu leeg ik heb nu al de bedrading nagemeten maar ik heb alleen constant stroom en geen + van de contactsleutel , de constantstroom zit ook gesplit op de + en constantstroom in de iso stekker kan dit het probleem zijn ?
groeten peter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
inbouwen origineel kia navigatie geeft fout melding accu loopt leeg