Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo ik heb sinds kort een pioneer avic x1 ingebouwd.
Bij deze radio zat geen navigatie disc deze beeld via marktplaats en gekregen maar nu geeft hij aan gelieve juiste disc in te voeren.......reading error.
Wie o wie kan mij hier mee helpen??
Hallo ik wil mezelf een nav aanschaffen en zat te dubben tussen de Alpine Ine W925R of de Pioneer Avic F 970 DAB .
Heeft iemand één van deze misschien zelf al , en kan daar wat over vertellen .
Hallo allen, ik heb het volgende probleem met mijn Avic-F950Bt. De touchscreen reageert niet meer, de accu eraf gehaald en nu vraagt het systeem om het wachtwoord en beeldscherm reageert nog steeds niet. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
ik heb sinds kort een Pioneer Avic F700bt uit de berging gevonden ? helaas start deze niet op. Maar kan wel in de Blauwe Scherm (MENU + Map + EjECT + RESET)
Ik geloof dat er wince erop moet en zo de firmware opnieuw kan zetten
Alleen...
Hoe moet ik te werk gaan voor kaart update????
Heb van Pioneer 5 jaar update gekregen.
Heb dus de code van hun allemaal legaal.
Moet ik dat eerst op een sticky laden en dan in het toestel uitvoeren????
Voor het eerst in mijn leven een auto met een Pioneer Navigatie. Krijg hem redelijk aan de gang maar zou er graag nieuwe kaarten op willen hebben en daar kom ik gewoon niet uit. Heb werkelijk alle kanalen geprobeerd, Pioneer...
heeft iemand ervaring met de f80dab met flitspalen en weet je dan ook in welk bestand formaat dit is CSV bestand of wat anders
en hoe laat je die in de pioneer