Pioneer avicx1bt
-
- Junior Member
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 29 mar 2008 00:13
Oh, duidelijk. Ik dacht dat je met alles in 1 apparaat bedoelde dat dan ook echt alles in 1 zit. Dus ook navigatie.
Mvg Joost
Mvg Joost
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
In een set NVD52G4..... zit een KVT-522DVD en een KNA-G421. Afhankelijk van je wensen wordt daar dan nog BT en TMC aan toegevoegd.
Die KNA-G421 heeft, als ik het goed heb echter geen pulsaansluiting meer
Groet,
JW
Die KNA-G421 heeft, als ik het goed heb echter geen pulsaansluiting meer
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 2333
- Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19
heb net begrepen dat de KNA-520 eruit gaat en niet meer leverbaar is....helaas.
Maar zoals gezegd, zonder puls doet ie het prima.
Maar zoals gezegd, zonder puls doet ie het prima.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 29 mar 2008 00:13
Duidelijk en verhelderend dit allemaal!! Bedankt.
Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik wel een pulse aansluiting wil.
Dan zou ik als ik de 522 wil hebben deze los moeten kopen zodat ik een losse 520 erbij kan kopen omdat deze inderdaad als pakket met de 421 wordt aangeboden.
Mocht ik voor de 729 gaan dan moet ik ook een losse 520 erbij kopen. De 520 zit rond de 600 euro.
En de 729 rond de 800 euro.
DUS:
522+421= pakketprijs 1170 euro
522+520= losse delen +- 1360 euro
729+520= losse delen +- 1400 euro
627+520= pakketprijs 999 euro
Fijn dat dit forum bestaat. Ben al een stuk wijzer geworden.
Mvg Joost
Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik wel een pulse aansluiting wil.
Dan zou ik als ik de 522 wil hebben deze los moeten kopen zodat ik een losse 520 erbij kan kopen omdat deze inderdaad als pakket met de 421 wordt aangeboden.
Mocht ik voor de 729 gaan dan moet ik ook een losse 520 erbij kopen. De 520 zit rond de 600 euro.
En de 729 rond de 800 euro.
DUS:
522+421= pakketprijs 1170 euro
522+520= losse delen +- 1360 euro
729+520= losse delen +- 1400 euro
627+520= pakketprijs 999 euro
Fijn dat dit forum bestaat. Ben al een stuk wijzer geworden.
Mvg Joost
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
En als je dan toch zelf gaat samenstellen, denk dan ook aan die eerdere suggestie, een Kenwood Headunit met een VDO PC 5200
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 29 mar 2008 00:13
De VDO valt voor mij af, aangezien ik mijn touchscreen bediening niet wil inleveren.
Mvg Joost
Mvg Joost
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Op straffe van.....
Touchscreen is heel aardig, maar niet altijd even praktisch bij het bedienen van de Navi. Je wordt gedwongen naar het scherm te kijken en dan op de goeie plek op het scherm te drukken.
Als je een RCS5100 neemt, da's de stuurwielbediening van de VDO, doe je dat na hele korte tijd volledig intuitief en blind, dat gaat super snel. Zó doet Gentry dat, en inderdaad, het gaat razendsnel.
Ik doe het zelf via de RC 5000 die naast me op de middentunnel gemonteerd is, daar valt m'n rechterhand precies op, en ik weet blindelings de knoppen te bedienen. Ik zou geen touchscreen bediening van m'n Navi willen
Dat was dus op straffe van.....
Groet,
JW
PS Ik heb geen aandelen VDO of zo....
Touchscreen is heel aardig, maar niet altijd even praktisch bij het bedienen van de Navi. Je wordt gedwongen naar het scherm te kijken en dan op de goeie plek op het scherm te drukken.
Als je een RCS5100 neemt, da's de stuurwielbediening van de VDO, doe je dat na hele korte tijd volledig intuitief en blind, dat gaat super snel. Zó doet Gentry dat, en inderdaad, het gaat razendsnel.
Ik doe het zelf via de RC 5000 die naast me op de middentunnel gemonteerd is, daar valt m'n rechterhand precies op, en ik weet blindelings de knoppen te bedienen. Ik zou geen touchscreen bediening van m'n Navi willen
Dat was dus op straffe van.....
Groet,
JW
PS Ik heb geen aandelen VDO of zo....
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 29 mar 2008 00:13
Ik had al diverse berichten van jou gelezen waarin je uitlegd dat het ook heel goed kan zonder touchscreen.
Maar ondanks dat, wil ik gewoon touchscreen hebben.
Ik heb zojuist de kenwood 627 aangeschaft in combinatie met de 421, aangezien de 520 die ik in eerste instantie wilde hebben niet meer op voorraad was en uiteraard kon het niet besteld worden omdat ze vervangen zijn door de 421.
Dat is dan wel een minpuntje maar goed. Ik mag tevreden zijn denk ik zo voor 999 euro.
Mvg Joost
Maar ondanks dat, wil ik gewoon touchscreen hebben.
Ik heb zojuist de kenwood 627 aangeschaft in combinatie met de 421, aangezien de 520 die ik in eerste instantie wilde hebben niet meer op voorraad was en uiteraard kon het niet besteld worden omdat ze vervangen zijn door de 421.
Dat is dan wel een minpuntje maar goed. Ik mag tevreden zijn denk ik zo voor 999 euro.
Mvg Joost
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Proficiat met je aankoop maar ik hoop dat je ondanks de euforie over de mogelijkheden toch even bedenkt dat een systeem zonder puls uiteindelijk alleen maar een TomTom is met een groter scherm.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 29 mar 2008 00:13
Ja ik weet het! Maar ik had geen andere mogelijkheid want zoals jullie in mijn andere posts konden lezen ging mijn voorkeur ook uit naar een pulse aansluiting.
Even nog 2 kleine vraagjes:
Staat de navsoftware op een intern geheugen? Want er zit geen sd kaartje in de doos.
En kan ik het geheel van spanning voorzien doormiddel van een voeding die ook voor 27 mc's zenders worden gebruikt. Het is een voeding die voorziet in 13,8 volt met een ampere of 3 a 4.
Ik wil het apparaat graag even in werking zien voordat ik alles inbouw.
Zo iets is het:
Mvg Joost
Even nog 2 kleine vraagjes:
Staat de navsoftware op een intern geheugen? Want er zit geen sd kaartje in de doos.
En kan ik het geheel van spanning voorzien doormiddel van een voeding die ook voor 27 mc's zenders worden gebruikt. Het is een voeding die voorziet in 13,8 volt met een ampere of 3 a 4.
Ik wil het apparaat graag even in werking zien voordat ik alles inbouw.
Zo iets is het:
Mvg Joost
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Die voeding is OK
Alleen de kaart updates gaan via SD kaart, de kaarten zijn reeds geïnstalleerd
Alleen de kaart updates gaan via SD kaart, de kaarten zijn reeds geïnstalleerd
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 29 mar 2008 00:13
Oke duidelijke taal. Ik was al ongerust!!!
Als ik nu mijn systeempje aan de voeding hang, moet ik dan de gele en de rode op de plus zetten en de zwarte op de min?
De rode is de acc.
Ik neem aan dat ik de reverse draad niet aan hoef te sluiten aangezien ik geen achteruitrijcamera heb.
Ik neem aan dat beide park draden op de min moeten?
Zovel de draad van de navi als van de hide away unit?
De oranje witte draad is voor dimregeling? Ja wat moet er dan gedimd worden?
licht blauw is voor stuurafstandsbediening. Waar is die voor? Ik neem aan dat ze een standaardbediening bedoelen van de standaard autoradio??
Mvg Joost
Als ik nu mijn systeempje aan de voeding hang, moet ik dan de gele en de rode op de plus zetten en de zwarte op de min?
De rode is de acc.
Ik neem aan dat ik de reverse draad niet aan hoef te sluiten aangezien ik geen achteruitrijcamera heb.
Ik neem aan dat beide park draden op de min moeten?
Zovel de draad van de navi als van de hide away unit?
De oranje witte draad is voor dimregeling? Ja wat moet er dan gedimd worden?
licht blauw is voor stuurafstandsbediening. Waar is die voor? Ik neem aan dat ze een standaardbediening bedoelen van de standaard autoradio??
Mvg Joost
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hoe dat met die kleuren zit, dat kun jij het beste beoordelen. Jij hebt immers een manual en een inbouwinstruktie
De reverse is in de proefopstelling niet van belang, wel als je 'm straks inbouwt. Zie he tverhaal over de Achteruit in T&T. Sluit 'm nu wel even aan op massa, anders kan er iets fout gaan.
We zijn benieuwd naar je ervaringen, je bent hier immers "proefkonijn"
Groet,
JW
De reverse is in de proefopstelling niet van belang, wel als je 'm straks inbouwt. Zie he tverhaal over de Achteruit in T&T. Sluit 'm nu wel even aan op massa, anders kan er iets fout gaan.
We zijn benieuwd naar je ervaringen, je bent hier immers "proefkonijn"
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 29 mar 2008 00:13
Maar moet ik nu de rode accesoire draad en de gele draad voorzien van de plus
En alle zwarte draden de massa voorzien van de min?
En eigenlijk kom ik nu tot de conclusie, na het hele gebeuren over het achteruitrijsignaal gelezen te hebben, dat dit alleen nodig is om te weten of de auto achteruit of vooruit gaat. Maar aangezien de 421 niet met een pulse werkt is dit toch volstrekt overbodig? Er wordt immers alleen via satelliet genavigeerd.
Correct me if i am wrong.
Mvg Joost
En alle zwarte draden de massa voorzien van de min?
En eigenlijk kom ik nu tot de conclusie, na het hele gebeuren over het achteruitrijsignaal gelezen te hebben, dat dit alleen nodig is om te weten of de auto achteruit of vooruit gaat. Maar aangezien de 421 niet met een pulse werkt is dit toch volstrekt overbodig? Er wordt immers alleen via satelliet genavigeerd.
Correct me if i am wrong.
Mvg Joost
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Er zijn uit jou verhaal wel enkele conclusies te trekken:
- Je hebt het verhaal van de achteruitrijsignalering inzoverre begrepen dat voor navigeren met dit non-pulse apparaat de achteruit niet nodig is. Wel als je zo dadelijk een achteruitrijcamera gaat aansluiten. Dan moet de unit weten dat er omgeschakeld moet worden
- Je gaat vragen stellen over kleuren van draden waar de andere partij totaal geen weet van heeft of kan hebben
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 29 mar 2008 00:13
Ja oke wat die kleuren betreft daar heb je gelijk in. Dat kan een ander die geen kenwood heeft niet weten.
Maar daarom had ik ook erbij gezet waar het voor dient. Ik ging ervan uit dat iemand het dan wel wist.
Oke, dus de achteruitrijkabel heb ik niet nodig aangezien ik sateliet navi heb en geen achteruitrijcamera.
ps. ik heb het apparaatje zojuist aangesloten en ik moet zeggen.. ziet er puik uit!
Mvg Joost.
Maar daarom had ik ook erbij gezet waar het voor dient. Ik ging ervan uit dat iemand het dan wel wist.
Oke, dus de achteruitrijkabel heb ik niet nodig aangezien ik sateliet navi heb en geen achteruitrijcamera.
ps. ik heb het apparaatje zojuist aangesloten en ik moet zeggen.. ziet er puik uit!
Mvg Joost.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 798
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 624
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 1139
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 766
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 902
-
-
Pioneer avic f80DAB
door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 543
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 469