Hallo mensen, Ik heb mezelf net geregistreerd hier omdat ik een probleem heb. Heb 3 weken geleden een auto gekocht met een ingebouwde carin 522/520.
Hij doet het leuk maar volgens mij moet hij ge-update worden. Waar kan ik die spullen halen en is het heel erg duur?
Kan ik het ook van internet halen?
Ik zit me rot te zoeken op internet, maar kan het niet vinden, vandaar dat ik nu bij jullie ben. Hoop iets van jullie te horen.
Groetjes van tassie
carin 522/520
-
- New Member
-
- Senior Member
Ik denk dat je met update bedoelt dat je meer recent kaartmateriaal wilt hebben.
De enige manier waarmee wij ons op dit forum bezighouden (zie reglement) is de officiële en dat is via de geauthoriseerde handel. Jij vindt op Internet betrekkelijk weinig als je zoekt met Carin omdat dit systeem al in 2000 is opgevolgd door VDODayton. Van internet halen is geen door dit forum ondersteunde activiteit .
Nieuwe CD's voor jouw systeem kosten tussen de € 109 en 159 per stuk. Een complete Europaset ong. € 300
Kijk altijd uit naar bijv cd's voor een MS5000 of VDODayton NonC-IQ systeem
www.navco.nl
http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... gories=YES
http://navigation.teleatlas.com/nl/shop ... on-ms-5000
De enige manier waarmee wij ons op dit forum bezighouden (zie reglement) is de officiële en dat is via de geauthoriseerde handel. Jij vindt op Internet betrekkelijk weinig als je zoekt met Carin omdat dit systeem al in 2000 is opgevolgd door VDODayton. Van internet halen is geen door dit forum ondersteunde activiteit .
Nieuwe CD's voor jouw systeem kosten tussen de € 109 en 159 per stuk. Een complete Europaset ong. € 300
Kijk altijd uit naar bijv cd's voor een MS5000 of VDODayton NonC-IQ systeem
www.navco.nl
http://www.navigation.com/is-bin/INTERS ... gories=YES
http://navigation.teleatlas.com/nl/shop ... on-ms-5000
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ter aanvulling: Navco heeft ze op dit moment voor een aantrekkelijke prijs, kijk maar eens op http://www.navco.nl/index.php?cPath=80_82 . De nieuwe TA Benelux samen met de Europa-CD voor 90 Euri, da's niet verkeerd
Groet,
JW
PS Ik heb geen aandelen Navco of zo......
Groet,
JW
PS Ik heb geen aandelen Navco of zo......
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Senior Member
Je kunt ook op marktplaats kijken voor een iets minder recentere cd, die is altijd goedkoper.
Je moet wel even checken of de software van de computer uptodate is anders werken de nieuwste cd's mogelijk niet.
Je moet wel even checken of de software van de computer uptodate is anders werken de nieuwste cd's mogelijk niet.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat geldt dan voor die cd's waarop ook postcodes aanwezig zijn want daarvoor is SW versie 4.9 nodigGentry schreef:Je moet wel even checken of de software van de computer uptodate is anders werken de nieuwste cd's mogelijk niet.
Dit zijn echter alleen de TeleAtlas CD's voor VDODayton en de VDODayton Navteq CD's die t/m 2006-2 werden uitgegeven.
Van Navteq zijn nu nog uitsluitend de bekende (BMW) Navteq CD's beschikbaar. Deze "kale" cd's bevatten ook geen enkele reisinformatie en eigenlijk zijn deze cd's door het ontbreken van deze "overhead" feitelijk te prefereren omdat de informatie sneller kan worden gelezen in een gedateerd systeem als de Carin. Zeker deze BMW Navteq CD's zijn volop gebruikt beschikbaar.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Senior Member
Voor NT 2007-2 Benelux is ook de nieuwe software nodig heb ik ervaren.
Hide post links |
-
- Senior Member
Hé, dat is een novum aangezien er in de opbouw van de cd's niets lijkt te zijn veranderd!
Hide post links |
-
- Senior Member
tja, op bedrijf van mijn zwager reed nog een vrachtwagen met een 522, ik had hem NT2007-2 gegeven maar die werkte niet, wel na een sw update. Kan zijn dat er hele oude sw opstond?
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik kan alleen maar bedenken dat de systeemsoftware-update ook iets aan de laser-besturing zou hebben gewijzigd waardoor herkennen van de NT2007-2 mogelijk werd.
Bij de MK 1 van BMW, feitelijk net zo antiek, is mij geen enkel probleem bekend. Hoewel, dat zegt natuurlijk ook niet alles
Bij de MK 1 van BMW, feitelijk net zo antiek, is mij geen enkel probleem bekend. Hoewel, dat zegt natuurlijk ook niet alles
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-