Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor iemand die een wel erg lange vakantiereis wil maken en een ex C-IQ systeem heeft: er is nu ook een Supercode CD voor dat gebied http://www.navco.nl:80/product_info.php ... cts_id=384
Niet goedkoop inderdaad, maar ja, op het budget voor zo'n reis valt dat wellicht niet op
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Heb ik alles ? Bord voor mijn kop, stuk in mijn kraag, brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, water in mijn handen, lood in mijn schoenen ?
Dan ga ik naar mijn werk !
Ik heb een Autoradio RNS510 in mijn golf zes zitten. En heb een probleem met de bluetooth. Ik kan wel verbinding maken met de RNS510. Ik kan dan bellen en gebelt worden.
Ik heb sinds kort een VW Golf 5 en heb er bar weinig verstand van.
De kabels om een rcd300 te installeren zijn aanwezig, voor de rest volgens mij niks.
Ik wil graag een navigatiesysteem kopen, ik wil graag muziek kunnen afspelen via mijn telefoon...
Heeft iemand ervaring met het ombouwen van het multimediasysteem naar navigatie ?
Er zijn veel mogelijkheden:
Een unit inbouwen in het dasbordkastje met navigatie e.d.
De hele unit ombouwen
Unit vervangen door een groter scherm...
Wie kan / wil mij...