Heb net mijn MS5200 eindelijk, een half jaar na mijn autoinbraak, weer geïnstalleerd. Functioneert weer prima. Als pleister op de wonde heb ik mijzelf op een achteruitrijcamera getrakteerd (E52+ interface van Carvision-zie http://www.carvision.nl/e52.pdf ).Beeld is prima bij motor UIT, maar bij lopende motor zijn er fijne lopende horizontale strepen(interferentie) te zien.

De camera wordt gevoed/ingeschakeld via de achteruitverlichting. Ik heb al getest met een directe voedingsdraad van accu naar camera, maar dat heeft nauwelijks effect op de interferentie (misschien wat wishful thinking). Met die fijne lopende streepjes/balkjes is best wel te leven, maar het beeld wordt er wat onrustig door. Je gaat er op letten cq is de kans groot dat het tzt gaat irriteren.
Wat kan hier de oorzaak van zijn? Vlg. Carvision ligt het niet aan de camera/interface, maar aan de dynamo.
Gek is dan wel dat ik absoluut geen storing heb in het navigatiebeeld, noch in de radio/speakers.
Ik hoop dat jullie een oplossing weten.
NB/ zal ik de mantel van de videodraad eens extra aan aarde aansluiten?

EDIT/ Heb de camera zojuist op de witte garagedeur gericht en dan is er WEL duidelijk verschil te merken met een directe aansluiting op de accu. Zou dus met een relais(tje) kunnen werken via de achteruitverlichting. Heb net de boel dicht en zou dan weer draden moeten trekken