Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heren,
ik ben weer wat verder:
Als het contact aangaat start de pc5000 niet automatisch op; Hij doet het weer nadat ik de stekker eruit gehaald heb
en daarna de stekker erin en tegelijkertijd de ejectknop ingedrukt houd. De cd wordt dan gewoon geladen en hoor je het loopwerk.
Hierna werkt ie weer als vanouds, ook het uitwerpen en laden van de cd-roms gaat prima. Als ik de auto weer afzet en later opnieuw ga gebruiken.....dan moet ik weer hetzelfde ritueel herhalen. Dan start ie dus niet op.....
Kunnen jullie iets met deze informatie???? Lijkt me te repareren???
Ik heb ook een navigatie Avic hd3 maar sinds 2 dagen heb ik de harde schijf eruit gehaald en weer terug gezet en sindsdien wil hij niks meer doen wat kan ik hiermee ?
Begin dit jaar een Renault Megane 1.5 Dci Grand Tour gekocht met daarin een Becker Carminat 5000 systeem. Helaas begon kort daarna het bekende display probleem (flikkeren) al voor te doen. Maar in principe kon ik prima genieten van de...
Hallo, ik heb sinds vandaag een probleem met de xxl.
Nadat ik het toestel van de computer heb losgekoppeld (zoals ik altijd doe) start deze niet meer door.
Het blijft hangen op het scherm waar je op akkoord moet drukken, ik kan daar ook niet op...
Door een bericht in een fiets navigatie nieuwsbrief van vandaag, Bug Open Fiets Map Advies: download vóór je op vakantie gaat even een update via www.openfietsmap.nl. heb ik nu geen werkende kaarten meer op mijn Garmin Edge 800.
De kaarten waren van...
Hoi,
Ik heb een bijna 6 jaar oude Tomtom trucker 6000met lifetime kaart en file info, die werkt nog steeds naar behoren, echter krijg ik al weken geen updates meer binnen van MapShare.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?