De gele stekker op de BSI (daar zat in mijn 406 1.8 16v 08/2001 de puls) heeft verkeerde kleur draad of een verkeerd nummer. In de zekeringskast in de motorruimte heeft positie 14 van de 16 polige stekker de verkeerde draadkleur en is geen nummer te lezen. Bij het zoeken kwam ik nog een post tegen van Checkin:
Deze optie heb ik nog niet bekeken. Mocht ook hier geen nummer of een ander nummer te lezen zijn, is het dan mogelijk om middels een multimeter te testen of ergens een puls op staat? Ik heb het geprobeerd door de multimeter op gelijkspanning te zetten en dan een klein stukje vooruit en achteruit te rijden (één á anderhalve meter). Maar toen gebeurde er helemaal niets.Pulse 406 na 7/01:
Je moet onder de motorkap zijn, bij de accu zit nog een soort zekeringkast, deze is te herkennen aan een vierkant-achtig dekseltje wat je eenvoudig kan verwijderen, daar moet je een zwarte 10-polig stekker aantreffen, zoek aansluiting 2 op (er staan ook kleine getalletjes op de stekker), op deze aansluiting 2, deze draad moet een getal "6739" gedrukt staan, dit is de draad waar je je puls vanaf kan tappen.