Gisteravond het volgende fenomeen meegemaakt:
1. Rijd uit de parkeergarage in Utrecht en geef op de PC5000 (Nelleke) het Thuisadres op.
2. Nadat de computer de route had berekend, komt er een foutmelding "dat de route niet berekend kan worden ..."
3. Deze foutmelding weggeklikt en toen .......
veranderde mijn auto van Astra naar Ferrari (vlgs boordcomputer VDO reed ik ruim 300 km/u; in werkelijkheid nog geen 15 km/uur) .... en van Ferrari naar Boeing 747 (ruim 700 km/u)......
Het scherm deed vrolijk mee via SCROLL: in een mum van tijd via België in Z-Frankrijk.
Op parkeerplaats A27 even gestopt, navi uitgezet, weer aangezet, CD eruit en er weer in en plotsklaps wist Nelleke dat ze weer in NL zat!
Daarna weer alles als van ouds.
Moet ik mij zorgen gaan maken Is er iets in een terminale fase of gewoon een "krom bitje"
Binnen 10 minuten van Utrecht naar Zuid Frankrijk ...
-
- Average Member
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 22 jun 2007 07:54
Binnen 10 minuten van Utrecht naar Zuid Frankrijk ...
[b]Opel Astra 2.0 DTI MS 5000 met MT 5010/01, NT2007-2[/b]
Backup: MS 2010, Service Check 2007 OS#3
[size=75]Het is niet de sterkste soort die overleeft, maar die zich het beste weet aan te passen (Charles Darwin / 1809-1882)[/size]
Backup: MS 2010, Service Check 2007 OS#3
[size=75]Het is niet de sterkste soort die overleeft, maar die zich het beste weet aan te passen (Charles Darwin / 1809-1882)[/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43
Ibor, het is normaliter niet mijn eerste keuze, maar Becker biedt voor dit verschijnsel reeds langere tijd een passende oplossing aan:
http://www.navigatiehelpsite.eu/Forum/v ... php?t=8673
Grüßen,
Bessie
http://www.navigatiehelpsite.eu/Forum/v ... php?t=8673
Grüßen,
Bessie
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
ah, dat heb ik ook meegemaakt
Oud topic uit 2004, maar toch gevonden : MS5000 babbelziek (Deel II ) (derde posting van mij)
Oud topic uit 2004, maar toch gevonden : MS5000 babbelziek (Deel II ) (derde posting van mij)
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 18 mar 2004 11:34
Nee joh niets aan de hand, ze zit gewoon in een schizofrene fase dat hebben ze wel vaker, net als ex-vrouwen ;-O
Tegen de tijd dat het een jongetje is gaat het wel over.
Nu even serieus. Ik heb dat bij een oude carin van mij ook gehad en daar bleek dat de puls niet helemaal 100% was.
Tegen de tijd dat het een jongetje is gaat het wel over.
Nu even serieus. Ik heb dat bij een oude carin van mij ook gehad en daar bleek dat de puls niet helemaal 100% was.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Dat was bij WMP ook het geval. De pulsgever onder z'n auto was er "afgevallen" of zoietspatronics schreef:Nee joh niets aan de hand, ze zit gewoon in een schizofrene fase dat hebben ze wel vaker, net als ex-vrouwen ;-O
Tegen de tijd dat het een jongetje is gaat het wel over.
Nu even serieus. Ik heb dat bij een oude carin van mij ook gehad en daar bleek dat de puls niet helemaal 100% was.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
Beugeltje doorgeroest...
Later alles weer vastgezet, wel met een andere pulsgever want degene die op dat beugeltje zat, was op de uitlaat pijp gevallen, en weggesmolten...
Overigens, vlak voordat ik de auto naar de stalling bracht, is ook deze pulsgever verleden tijd.
Alleen nu zonder de kuren van extreem hoge snelheden. Heeft die wel even gehad voordat de pulsgever er helemaal mee ophield, wilde er toen nog een foto van maken, maar is lastig om continue een camera paraat te houden en toch veilig willen rijden.
Grote kans dat er dus wat mis is met de puls van het systeem.
Kan natuurlijk gewoon een los contact zijn.
Later alles weer vastgezet, wel met een andere pulsgever want degene die op dat beugeltje zat, was op de uitlaat pijp gevallen, en weggesmolten...
Overigens, vlak voordat ik de auto naar de stalling bracht, is ook deze pulsgever verleden tijd.
Alleen nu zonder de kuren van extreem hoge snelheden. Heeft die wel even gehad voordat de pulsgever er helemaal mee ophield, wilde er toen nog een foto van maken, maar is lastig om continue een camera paraat te houden en toch veilig willen rijden.
Grote kans dat er dus wat mis is met de puls van het systeem.
Kan natuurlijk gewoon een los contact zijn.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 804
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 428
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 560
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 3478
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 554
-
-
AVIC-F700BT terugzetten naar fabrieksinstellingen
door Willy62 » 15 jul 2016 11:11 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 996
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 800