Dat is in elk geval goed nieuws. Ik begrijp dat je ook een California hebt.de stuurbediening werkt wel
De mijne komt volgende week, met RNS510 achteraf ingebouwd.
Ik kan haast niet wachten.....
Dat is in elk geval goed nieuws. Ik begrijp dat je ook een California hebt.de stuurbediening werkt wel
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hoe werkt die vrijschakel-unit nou? Alleen maar een puls onderbreken doet 'ie kennelijk niet, maar hoe doet 'ie het dan? Zit 'ie als "interface" in de ISO-A aansluiting, of anders?Verder werkt de vrijschakeling ook goed, switchen tussen nav en dvd onder rijden geen probleem.
Hide post links |
Helaas moet ik u dat antwoord schuldig blijven! Ik zou het eens aan de verkoper kunnen vragen. De technische werking van deze vrijschakelunit ken ik niet...JW schreef:In toenemende mate wordt mijn nieuwsgierigheid gewekt als ik lees:<knip>
Hoe werkt die vrijschakel-unit nou? Alleen maar een puls onderbreken doet 'ie kennelijk niet, maar hoe doet 'ie het dan? Zit 'ie als "interface" in de ISO-A aansluiting, of anders?
Groet,
JW
Hide post links |
Inderdaad zeer vreemd.joptroot schreef:Na de opmerkingen van VWgolf heb ik bij de dealer het kabeltje gekocht om voor de RNS510 de tel mute goed aan te sluiten. Maar, wat bleek na loshalen van de RSN300:
Op de aangegeven plek zat geen tel mute aangesloten, deze positie was leeg! Vreemd! Maar goed, de RNS 510 weer ingebouwd met het idee dat ik dit later wel zou uitzoeken. Toch wilde ik een proberen te bellen naar mijn gsm die gepaired was op de bluetooth adapter van de standaard telefoonvoorbereiding, en waarachtig: zonder enige extra aanpassing werkt het nu wel... telefoonfuncties zoals ik ze had met RNS300 werken ook met de RNS510 +
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Op het autoweek forum heeft ook iemand zijn RNS 519 in zijn GTi gebouwd en uitgebreid met Skoda onderdelen zoals op de foto's, alles werkt prima op zijn BC.O2 Elegance AB + Columbus schreef:Kwam op het skodaforum deze link tegen.
Iemand ervaring met het inbouwen van deze set?
http://www.octavia-vrs.com/technical/bluetooth.html
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Vast niet nee, maar als ik globaal bekijk de complexiteit van een pc en van de RNS510 vind ik het toch opmerkelijk dat deze ca 12 GB nodig heeft voor zijn 'OS'...kobus1960 schreef:Voorbeeld, een TT 910 neemt ook 8 GB voor het bijgeleverde pakket aan software en kaarten, standaard uitvoering.
Blijft 12 GB over, flink wat MP3's en/of foto's!!
Is niet te vergelijken met een "normale" pc.
Hide post links |
Je vergeet een paar zeer belangrijke zaken:joptroot schreef:Vast niet nee, maar als ik globaal bekijk de complexiteit van een pc en van de RNS510 vind ik het toch opmerkelijk dat deze ca 12 GB nodig heeft voor zijn 'OS'...
Maar goed, het is m.i. enigszins misleidend om met 30GB te adverteren terwijl men er maar 18 GB netto kan gebruiken. Natuurlijk, dit is nog heel veel voor wat MP3's hoor!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |