Ik heb een auto gekocht waarin een clarion VRX613R navigatiesysteem zit. Hierover heb ik 2 vragen:
Waarom kan ik geen huisnummers invoeren?
Waarom kan ik het geluidsnivo van radio of CD niet regelen wanneer het navigtiesysteem aan staat?
Waarschijnlijk doe ik iets fout. Alhoewel ik de handleidingen er netjes heb bij gekregen lukt het me niet deze twee problemen op te lossen. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt !
Clarion VRX613R newbee
-
- New Member
-
- Senior Member
re
hallo
heb een mr 6000 gelijk aan de vrx 613
met het geluid moet je de toest van harder en zachter even ingedrukt houden met uitgeklapt scherm voordat hij reageerd
heb je er een clarion of een vdo navigatie computer aan zitten ?
laurens
met het geluid moet je de toest van harder en zachter even ingedrukt houden met uitgeklapt scherm voordat hij reageerd
laurens
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
harder zachter
Dit heeft te maken met de de keuze die je maakt op je scherm als je alleen voor NAvi gaat dan is het geluid niet te bedienen. en als je de keuze maakt voor NAvi en AUdio dan is het geluid gewoon te bedienen. De bediening zit onder de knop van het open scherm.
Hide post links |
-
- New Member
Re: re
Volgens mij een clarion !?
laurens schreef:hallo
laurens
Hide post links |
-
- New Member
Re: harder zachter
Heb ik direct gecontroleerd: Je hebt gelijk! Bedankt !
mhouten schreef:Dit heeft te maken met de de keuze die je maakt op je scherm als je alleen voor NAvi gaat dan is het geluid niet te bedienen. en als je de keuze maakt voor NAvi en AUdio dan is het geluid gewoon te bedienen. De bediening zit onder de knop van het open scherm.
Hide post links |
-
- Moderator
Dat huisnummer verhaal zal aan de gebruikte software liggen.
VDO heeft het inderdaad, van Clarion weet ik het niet, maar als het er niet is, grote kans dat er gaat komen omdat VDO er ook nog niet zo gek lang mee bezig is als ik het wel heb.
VDO heeft het inderdaad, van Clarion weet ik het niet, maar als het er niet is, grote kans dat er gaat komen omdat VDO er ook nog niet zo gek lang mee bezig is als ik het wel heb.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1084