Zoals bij sommigen van jullie bekend is heb ik sinds een poosje een VDO5200 in de auto.
Na de aanloop problemen werkt het systeem nu perfect.
Ik heb de kaarten van Navteq 2007/08 en die doen het goed.
XXXXXXX Edit Mod
Maar ik heb ook de originele dvd van teleatlas 2006/07 en daar zit het probleem.
Uit nieuwsgierigheid heb ik een sd-kaartje geladen met de software van de 2006/07 dvd.
Omdat je dan kan kiezen tussen de twee kaarten, niet echt nodig maar het moet gaan.
Helaas werkt het niet.
Ik dacht nou, misschien een kapotte/slechte sd-kaart dus 2 nieuwe gekocht.
Maar ook bij deze geen beeld.
Als ik de navteq sd-kaart in slot 1 doe kan ik bij instellingen - configuratie zien dat hij in slot 1 zit doe ik hem in slot 2 staat er ook slot 2.
Dus de sd-kaart lezers zijn goed.
Doe ik nu de sd-kaart met de originele teleatlas kaarten in de 5200 heb ik geen navigatie.
Het pictogram "navigatie" wordt niet "gehigh-light " dus er zijn geen kaarten geladen.
Andere nieuwe sd-kaart geladen ...het zelfde resultaat.
Firmware versie is 2.80 en de Telatlas 2006/07 dvd is origineel VDO/Teleatlas dus geen troep van het net.
Wie heeft een idee??
Freek
probleem met de software van de 5200
-
- Average Member
-
- Senior Member
Misschien dat ik er overheen lees, maar alvorens een niet eerder geselecteerde kaart te gebruiken moet je eert naar navigatie-database gaan om de desbetreffende sd kaart te selecteren.
Maar iets anders is het om "de software te laden" van die DVD. Je moet hem niet kopiëren maarïnstalleren dmv het zelfstartende programma op de DVD. Als er nameleijk niet ook xml files wordn weggeschreven kan de directorystructuur wel in orde zijn maar dan vindt de 5200 de kaarten niet.
Maar iets anders is het om "de software te laden" van die DVD. Je moet hem niet kopiëren maarïnstalleren dmv het zelfstartende programma op de DVD. Als er nameleijk niet ook xml files wordn weggeschreven kan de directorystructuur wel in orde zijn maar dan vindt de 5200 de kaarten niet.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
Nou heb ik al een uur zitten zoeken maar, misschien een domme vraag, waar selecteer ik de navigatie data-base?
De sd-kaart is op de officiele manier geladen dus via het programma op de dvd, heet toch Map assistent of zo?
Als ik de Navteq sd-kaart in de 5200 doe hoef ik niets te selecteren maar werkt het gelijk.
Dus...doe ik iets fout of.....
Freek
De sd-kaart is op de officiele manier geladen dus via het programma op de dvd, heet toch Map assistent of zo?
Als ik de Navteq sd-kaart in de 5200 doe hoef ik niets te selecteren maar werkt het gelijk.
Dus...doe ik iets fout of.....
Freek
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat de NT kaart meteen werkt komt omdat de PC nog "weet" dat deze werd gebruikt.
Ga naar navigatie, kies land en dan heb je de keuze land en database. Kies daar voor database je krijgt te zien welke databases beschikbaar zijn. Kies TeleAtlas 2006/2007 en voilá
Ga naar navigatie, kies land en dan heb je de keuze land en database. Kies daar voor database je krijgt te zien welke databases beschikbaar zijn. Kies TeleAtlas 2006/2007 en voilá
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Average Member
Ja, vanmorgen in de file heb ik het ondekt en.....het werkt nog ook.
Nu weer verder met .........
Weer bedankt voor de steun!!
Freek
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 651
-
-
Any updates and maps for VDO VRM 6200 + PC 5200/40?
door Driver.Yo » 14 aug 2017 21:47 » in Vaste VDO-Dayton systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 837
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1119
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 491