Foutmelding ?
-
- Starting Member
Foutmelding ?
Hallo,
Ik heb een Pc 5000 navigatiecomputer en deze geeft als fout code nr. 1
weet iemand wat dit inhoud.
Ik heb een Pc 5000 navigatiecomputer en deze geeft als fout code nr. 1
weet iemand wat dit inhoud.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
werkt de navigatie wel goed, of heb je problemen met het systeem
foutcode 1 geeft meestal aan dat er tijdens het lezen van de cd-rom een fout is opgetreden.
welke software zit er nu op
als je geen problemen heb kan je de foutcode mogelijk verwijderen door eerst een oudere software te laden en dan weer je huidige software, indien je in bezit bent van de software
laat even weten of het gelukt is en of je in bezit bent van een oudere en huidige software, anders is het mogelijk op de navigatie-dag op 18 april. zie: http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/v ... php?t=1512
Topsport
werkt de navigatie wel goed, of heb je problemen met het systeem
foutcode 1 geeft meestal aan dat er tijdens het lezen van de cd-rom een fout is opgetreden.
welke software zit er nu op
als je geen problemen heb kan je de foutcode mogelijk verwijderen door eerst een oudere software te laden en dan weer je huidige software, indien je in bezit bent van de software
laat even weten of het gelukt is en of je in bezit bent van een oudere en huidige software, anders is het mogelijk op de navigatie-dag op 18 april. zie: http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/v ... php?t=1512
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Hide post links |
-
- Starting Member
Hallo,
momenteel zit er versie 6.0 op ik wil naar 7.6 maar ik weet niet of dit mogelijk is.
Ik heb geen update's in mijn bezit.
Hoe groot is een update (mb's?)
momenteel zit er versie 6.0 op ik wil naar 7.6 maar ik weet niet of dit mogelijk is.
Ik heb geen update's in mijn bezit.
Hoe groot is een update (mb's?)
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo
updaten van 6.0 naar 7.6 is wel mogelijk, maar het is beter om dat in verschillende stappen te doen.
dus eerst naar 6.5 6.9 7.6, dit levert geen problemen op.
ps navigatie werkt wel goed
als je naar de navigatie dag komt is het wel mogelijk dat het daar gedaan wordt, ben zelf in het bezit van meerdere software-versies, hoeveel mb erop een software-update zit zou ik niet weten.
Topsport
updaten van 6.0 naar 7.6 is wel mogelijk, maar het is beter om dat in verschillende stappen te doen.
ps navigatie werkt wel goed
als je naar de navigatie dag komt is het wel mogelijk dat het daar gedaan wordt, ben zelf in het bezit van meerdere software-versies, hoeveel mb erop een software-update zit zou ik niet weten.
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
Hide post links |
-
- Starting Member
Of de navigatie het goed doet kan ik nog niet zeggen omdat het systeem niet ingebouwd is.
Een route plannen doet ie wel en zeer snel. Iets wat ik niet gewend ben met mijn andere systeem (versie 7.6)
Een route plannen doet ie wel en zeer snel. Iets wat ik niet gewend ben met mijn andere systeem (versie 7.6)
Hide post links |
-
- Senior Member
wordt het systeem eerdaags ingebouwd in een auto , dan kan je alles goed testen. zijn er dan nog problemen laat het dan maar weten, om de foutcode eruit te halen is software verandering aan te raden.
Topsport
Topsport
Hide post links |
-
- Senior Member
Hoe bedoel je dit ???LoenieVincia schreef:Of de navigatie het goed doet kan ik nog niet zeggen omdat het systeem niet ingebouwd is.
Een systeem met versie 7.6 is een stuk sneller als een 6.0 syteem !!!!!!
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,topsport schreef:Hallo
......
Topsport
Die versie 6.5 moet je zeker niet gebruiken, die is bedoeld als besturing van de MG5000, en staat niet goed bekend. Als je al een tussenversie gebruikt, dan de 6.4, die bedoeld was om vastlopers met de 6.0 en 6.1 op te lossen en vervolgens de zeer stabiele 6.9 alvorens de 7.6 te laden.
De omvang van 7.6 is zo'n 70 MB, de 6.4 is een kleine 40MB.
Overigens ben ik net als Han benieuwd wat er bedoeld wordt met de opmerking dat de 6.0 sneller zou zijn dan de 7.6 in een ander systeem van L-V. Uit eigen ervaring weet ik dat dit bepaald niet zo is, dus...
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Starting Member
Hallo allemaal,
Even over die snelheid.
Wat mijn ervaring is het systeem met de 6.0 versie veeel sneller dan mijn andere systeem met versie 7.6.
Ik kan het fout hebben want het systeem (6.0) zit nog niet in een auto.
Heeft misschien iemand deze updates 6.5 6.9 7.6 voor een zacht prijsje.
mvg
Even over die snelheid.
Wat mijn ervaring is het systeem met de 6.0 versie veeel sneller dan mijn andere systeem met versie 7.6.
Ik kan het fout hebben want het systeem (6.0) zit nog niet in een auto.
Heeft misschien iemand deze updates 6.5 6.9 7.6 voor een zacht prijsje.
mvg
Hide post links |
-
- Starting Member
Trouwens, Klopt het dat Splitscreen in versie 6 niet mogelijk is?
Hide post links |
-
- Senior Member
Waarom denk je datLoenieVincia schreef:Trouwens, Klopt het dat Splitscreen in versie 6 niet mogelijk is?
Ik heb de oorspronkelijke gebruiksaanwijzing, en daar wordt al over splitscreen gesproken, dus...
Groet,
JW
P.S. Ik heb geschreven dat 6.5 de verkeerde SW is, dus ik weet niet waarom je daar naar vraagt.
En kom naar de meeting op 18 April, dan lost dit probleem zich vanzelf op. Er even van uitgaand dat je systeem dan ingebouwd is natuurlijk
Hide post links |
-
- Starting Member
Ik heb het net weer geprobeerd maar in het menutje linksboven (functie) staat wel splitscreen maar deze werkt niet.
Ra ra?
Ra ra?
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Je schrijft dat je je systeem niet ingebouwd, maar wel operationeel hebt. Kun je uitleggen hoe dat zit? Heb je ook de GPS antenne aangesloten? En hoeveel Sat's ontvang je?
Je systeem werkt alleen correct als alles goed aangesloten is, en vervolgens goed geïnitialiseerd is, dus dat je systeem weet waar 'ie zich bevindt. Dus....
Groet,
JW
Je schrijft dat je je systeem niet ingebouwd, maar wel operationeel hebt. Kun je uitleggen hoe dat zit? Heb je ook de GPS antenne aangesloten? En hoeveel Sat's ontvang je?
Je systeem werkt alleen correct als alles goed aangesloten is, en vervolgens goed geïnitialiseerd is, dus dat je systeem weet waar 'ie zich bevindt. Dus....
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Starting Member
Gewoon. Kabels aansluiten, voeding eraan, GPS uit het raam. 5 Sats.
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo.
Wel, als dat allemaal zo werkt, heb je kennelijk een computer die niet helemaal fris is. Overigens ook wel verrassend dat er nog 6.0 opzit, dat is wel errrrug oud inmiddels.
Blijft het advies om er een volgende, goede versie op te zetten, dus 6.9, evt. via 6.4 en dan naar 7.6.
Groet,
JW
Wel, als dat allemaal zo werkt, heb je kennelijk een computer die niet helemaal fris is. Overigens ook wel verrassend dat er nog 6.0 opzit, dat is wel errrrug oud inmiddels.
Blijft het advies om er een volgende, goede versie op te zetten, dus 6.9, evt. via 6.4 en dan naar 7.6.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Starting Member
Oke,
Telkens draait het weer op de software versie uit dus dat is het eerste wat ik ga wijzigen.
thanks too all
Telkens draait het weer op de software versie uit dus dat is het eerste wat ik ga wijzigen.
thanks too all
Hide post links |
-
- Moderator
Ach, ik denk maar altijd zo, "nieuw is niet altijd persé beter, maar het zal ook niet voor niets vernieuwd zijn, dus proberen maar..."
Denk dus dat het geen kwaad kan eens te proberen, zolang je maar geen vage copiëen gebruikt waarmee het systeem gelijk naar de mallemoer gaat! (nee, dit is geen anti-copie-griezel-verhaal, helaas hebben sommige al gemerkt dat dit inderdaad verkeerd kan aflopen)
Bovendien, als ik het wel heb, krijg je er ook wat functionaliteit bij (huisnummer invoer, iets met de telefoon etc.), maar dat weet ik niet precies te vertellen.
Zou wel leuk zijn daar een tabelletje van te hebben, wat zit in welke versie.
Denk dus dat het geen kwaad kan eens te proberen, zolang je maar geen vage copiëen gebruikt waarmee het systeem gelijk naar de mallemoer gaat! (nee, dit is geen anti-copie-griezel-verhaal, helaas hebben sommige al gemerkt dat dit inderdaad verkeerd kan aflopen)
Bovendien, als ik het wel heb, krijg je er ook wat functionaliteit bij (huisnummer invoer, iets met de telefoon etc.), maar dat weet ik niet precies te vertellen.
Zou wel leuk zijn daar een tabelletje van te hebben, wat zit in welke versie.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 475