rns 510
-
- Starting Member
rns 510
ik heb een t5 besteld deze word geleverd week 26 ik heb hem besteld zonder navagatie maar met een pioneer radio
nu zit ik al een tijdje internet aftezoeken en is mijn oog gevallen op een rns 510 (duitsland)
deze systemen voor een t5 worden aangeboden voor een prijs dat ik denk dat wil ik ook
Kan ik dit systeem gewoon in mijn nieuwe t5 inbouwen of moet ik nog ergens rekening meehouden bij de dealer kom dit systeem niet voor in de prijslijst vandaar mijn twijfel
nu zit ik al een tijdje internet aftezoeken en is mijn oog gevallen op een rns 510 (duitsland)
deze systemen voor een t5 worden aangeboden voor een prijs dat ik denk dat wil ik ook
Kan ik dit systeem gewoon in mijn nieuwe t5 inbouwen of moet ik nog ergens rekening meehouden bij de dealer kom dit systeem niet voor in de prijslijst vandaar mijn twijfel
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Zoekfunctie (links in gele balk) al eens geprobeerd?
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- Starting Member
natuurlijk heb ik de zoek funktie al gebruikt
Ik denk dat ik het antwoord ook wel weet het moet gewoon werken inbouwen stekkers aansluiten en rijden maar
maar ik weet het graag zeker
Ik denk dat ik het antwoord ook wel weet het moet gewoon werken inbouwen stekkers aansluiten en rijden maar
maar ik weet het graag zeker
Hide post links |
-
- Senior Member
In een T5 werkt het gegarandeerd NIET.
Dit komt omdat er in de T5 met een ander CAN-protocol wordt gewerkt.
Natuurlijk zijn hiervoor adapters leverbaar maar totnutoe zijn de resultaten daarvan bedroevend
Dit komt omdat er in de T5 met een ander CAN-protocol wordt gewerkt.
Natuurlijk zijn hiervoor adapters leverbaar maar totnutoe zijn de resultaten daarvan bedroevend
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Starting Member
Gerritje
Bedank voor je reactie ik had er bijna een gekocht dat kan ik natuurlijk beter niet.
Ik dacht dt alle nieuwe volkswagen uitgerust werden met can 2.0 maar waarschijnlijke bij de T5 is dit niet zo
Mijn T5 word in juni geleverd dus ik heb nog tijd zat om me verder er in te vediepen
Bedank voor je reactie ik had er bijna een gekocht dat kan ik natuurlijk beter niet.
Ik dacht dt alle nieuwe volkswagen uitgerust werden met can 2.0 maar waarschijnlijke bij de T5 is dit niet zo
Mijn T5 word in juni geleverd dus ik heb nog tijd zat om me verder er in te vediepen
Hide post links |
-
- Senior Member
Het lag in de verwachting dat de komende facelift voor de T5 in week 22/08 zou komen en daarbij tevens de overgang naar CAN 2.0. Ik weet niet in hoeverre jouw dealer bereid of in staat is dit te bevestigen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Starting Member
Gerritje
ik heb al zoveel type nummers voorbij zien komen op dit forum dat ik niet meer weet welk ik moet nemen
Welke nav systeem kan jij mijn adviseren voor een t5
ik heb sterk de indruk dat jij er nog wat van afweet
alvast bedankt
ik heb al zoveel type nummers voorbij zien komen op dit forum dat ik niet meer weet welk ik moet nemen
Welke nav systeem kan jij mijn adviseren voor een t5
ik heb sterk de indruk dat jij er nog wat van afweet
alvast bedankt
Hide post links |
-
- Senior Member
http://www.motor-talk.de/forum/neues-na ... st14275367
Lees dit verhaal eens even door, zodat je ziet dat ondanks de adapters en welwillende programmeurs van Tixxon en Kufatec, de zaak nog steeds niet 100% functioneert.
Ondanks dat zou ik in een T5 toch voor de RNS510 kiezen. Laat de dealer zich maar uitspreken over de komst van CAN 2.0 in deze wagen.
Zo niet dan is er geen man overboord want jij hebt waarschijnlijk toch geem stuurwielbediening en geen grote computer in je klokunit dus storingen zijn daar ook niet te verwachten. Neem gewoon een adapter van Kufatec en de RNS510 met rechte hoeken. Dan zou alles moeten kunnen functioneren.
Lees dit verhaal eens even door, zodat je ziet dat ondanks de adapters en welwillende programmeurs van Tixxon en Kufatec, de zaak nog steeds niet 100% functioneert.
Ondanks dat zou ik in een T5 toch voor de RNS510 kiezen. Laat de dealer zich maar uitspreken over de komst van CAN 2.0 in deze wagen.
Zo niet dan is er geen man overboord want jij hebt waarschijnlijk toch geem stuurwielbediening en geen grote computer in je klokunit dus storingen zijn daar ook niet te verwachten. Neem gewoon een adapter van Kufatec en de RNS510 met rechte hoeken. Dan zou alles moeten kunnen functioneren.
Hide post links |
-
- Starting Member
ik zal mijn duits gaan oefenen niet mijn sterkste kant
Bedank voor je mening zodra ik van de dealer wat hoor laat ik het weten
Bedank voor je mening zodra ik van de dealer wat hoor laat ik het weten
Hide post links |
-
- Senior Member
Het is hier al eerder aan de orde geweest; de dealer is er ingetraind om niets of zo weinig mogelijk los te laten.
De echte kennis zit bij de monteurs die net een opfriscursus hebben gevolgd. ook van de kant van de importeur is het uiterst moeilijk om een fatsoenlijk antwoord te krijgen. Onwil of onkunde? Het is moeilijk te zeggen
De echte kennis zit bij de monteurs die net een opfriscursus hebben gevolgd. ook van de kant van de importeur is het uiterst moeilijk om een fatsoenlijk antwoord te krijgen. Onwil of onkunde? Het is moeilijk te zeggen
Hide post links |
-
- Starting Member
verkopen willen ze allemaal
maar dan word het moeilijk
en dan mag ik nog niet klagen met mijn dealer
maar dan word het moeilijk
en dan mag ik nog niet klagen met mijn dealer
Hide post links |
-
- Average Member
Ik krijg volgende week mijn nieuwe T5 California, met een door de dealer achteraf ingebouwde RNS510.
Volgens de laatste berichten zit hij er al in.
Ik ben erg benieuwd of alles (vooral de stuurbediening en de navi info op de boordcomputer) goed werken!
Ik hou jullie op de hoogte.
Volgens de laatste berichten zit hij er al in.
Ik ben erg benieuwd of alles (vooral de stuurbediening en de navi info op de boordcomputer) goed werken!
Ik hou jullie op de hoogte.
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Dat zou gezien de uitgebreide ervaringen in Duitsland dan een absoluut unicum zijn, aangezien ook de fabrikanten Kufatec en Tixxon beweren dat dit (nog) niet mogelijk is.Ik ben erg benieuwd of alles (vooral de stuurbediening en de navi info op de boordcomputer) goed werken!
Ook de stuurbediening is een zeer heikel punt.
Hide post links |
-
- Average Member
-
- Starting Member