Voorop de CHD602 6-cd wisselaar zit een grote schuif waarachter de 6cd cassette zit. In deze schuif zit echter nog een kleinere schijf. Ik heb al in de beschrijving gekeken, maar ik heb geen idee waar die kleinere schijf voor dient.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt,
Sander
Waarvoor dient het kleine schuifje in de CHD602?
-
- New Member
-
- Senior Member
In de handleiding op pagina 35 staat iets over de CD holder verwijderen als er geen spanning op het toestel staat.
Hier kan je de handleiding vinden
Hier kan je de handleiding vinden
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
-
- New Member
Ik bedoel het volgende:
Als je naar het plaatje van de chd602s kijkt zie je dat het deurtje bestaat uit twee delen. Het kleinste deel schuif je eerste een klein stukje naar rechts voordat deze het grotere deel van het deurtje meeneemt zodat je een cassette kan wisselen.
Nou vraag ik mij dus af waarom het deurtje niet uit één deel bestaat. Dus of er een bepaalde bedoeling voor is om alleen het kleinste gedeelte van het deurtje een stukje naar rechts te schuiven zonder de gehele deur te openen.
Als je naar het plaatje van de chd602s kijkt zie je dat het deurtje bestaat uit twee delen. Het kleinste deel schuif je eerste een klein stukje naar rechts voordat deze het grotere deel van het deurtje meeneemt zodat je een cassette kan wisselen.
Nou vraag ik mij dus af waarom het deurtje niet uit één deel bestaat. Dus of er een bepaalde bedoeling voor is om alleen het kleinste gedeelte van het deurtje een stukje naar rechts te schuiven zonder de gehele deur te openen.
Hide post links |
-
- Senior Member
ik denk dat als je wisselaar helemaal in de hoek is gebouwd en het bestaat uit een gedeelte, dat hij dat misschien niet geheel open meer kan in sommoge gevallen waar het heel nauw uitkomt bijvoorbeeld, en het ziet er ook een stukje luxer uit
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat kleine schuifje is ervoor om te kijken welke cd box je in de wisselaar hebt zitten. Er zijn namelijk mensen die meerdere cd-boxen hebben en daar tekst op schrijven (Zie de witte vakjes) Door alleen het kleine schuifje open te doen kan je zien welke CD-box er in de wisselaar zit.
Het is dus niets anders dan een peep show maar dan voor CD-boxjes.
Greez,
Fantom
Sound is the Art of Noise.
Het is dus niets anders dan een peep show maar dan voor CD-boxjes.
Greez,
Fantom
Sound is the Art of Noise.
Hide post links |
-
- New Member
Dank allen voor de antwoorden. Leuk om te weten dat ik een heuse "peepshow" in de auto heb.
Sander
Sander
Hide post links |
-
- Senior Member
Toch wel grappig al die antwoorden nu ik een keer de wisselaar gezien heb.
Dat extra schuifje is ervoor om het CD magazijn eruit te kunnen krijgen, de grote schuif is gewoon niet groot genoeg.
Dat extra schuifje is ervoor om het CD magazijn eruit te kunnen krijgen, de grote schuif is gewoon niet groot genoeg.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 278