orgineel cd voor een rns 300

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
hewy
New Member
New Member

orgineel cd voor een rns 300

Bericht door hewy »

Is het mogelijk om een cd frankrijk, spanje/portugal welke hoort bij een bij een rns 300 idd te gebruiken in een rns 300 van 2007/8? voor een volkswagen Caddy. Weet iemand mij te zeggen wat idd betekend?
Deze sofware kan ik namelijk kopen van een particulier, op welke wijze kan ik vaststellen dat het een orgineel exemplaar is?
in afwachting van een reactie,
Hoogachtend, met vriendelijke groet
Henk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ja, die kun je mag je gebruiken.
Bij de RNS300 die Travelpilot E cd's gebruikt weet je dat het een origineel is als dze werkt. Er is namelijk door de TAGES beveiliging geen enkele manier om ze te kopiëren. Wat er ook wordt beweerd.
Wel is het zo dat als deze CD's goedkoop worden aangeboden, er een gerede kans is dat je wordt bedonderd. Ik weet ook van een enkel geval dat de update die automatisch plaats vond niet meer ongedaan kan worden gemaakt.
Het is ook mogelijk dat ze uit een speciale set voor de TP Rome afkomstig zijn en dan functioneren ze slechts met beperkingen. Dus oppassen is de welgemeende raad!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hewy
New Member
New Member

Bericht door hewy »

Dank je wel gerreitje, je bent sneller dan het geluid.
Echter ben ik een zeer grote kluns in deze techniek, hoe kan ik vooraf controleren of het orgineel is? Staan er merktekens op de cd? indien het uit een TP zou komen is het dan schadelijk om deze te gebruiken, afgezien vande opmerking dat het mogelijk funcioneert met beperkingen? Hoe kan ik bedonderd worden als ze niet gekopieerd kunnen worden? Dan is het toch altijd orgineel?
sorry voor mijn onbegrip.
Henk W

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Als de nieuwprijs voor een 2008 CD € 135 bedraagt en je kunt ze kopen voor aanmerkelijk minder, kan er een luchtje aan zitten. Een 2007 CD zou bijv wel voor € 60-90 te koop kunnen zijn.
Op de CD's die bestemd zijn voor de TravelPilot Rome staat dit op de CD zelf.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”