Ik heb een aantal vragen over de Blaupunkt TravelPilot 170
1) Kan deze ook Mp3 cd's afspelen?
2) Ik vind het menu nogal ingewikkeld, maar het programmeren van radiovoorkeuzezenders etc. is dat gebruiksvriendelijk?
3) Is het mogelijk de stem van de navigatie harder te zetten (als de radio aanstaat of cd)?
4) Is de navigatie ook makkelijk uit te schakelen en gewoon lekker radio of cd te luisteren?
5) Deze heeft een cd wisselaar, hoe kan ik bijv. als ik een cd 4 luister en wil cd 6 luisteren?
6) Moet de navigatie cd altijd in de TravelPilot 170 zijn of kan ik ook naast de cd's die in de wisselaar zijn ook een (muziek)cd in de TravelPilot 170 zetten.
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.
Blaupunkt TravelPilot 170
-
- New Member
-
- Senior Member
Welkom als nieuwe gebruiker.
De vragen die je hier zo keurig geformateerd stelt zijn stuk voor stuk te beantwoorden door het raadplegen van de gebruiksaanwijzing. Geef even op welke pagina's niet helemaal duidelijk zijn, misschien dat we dan verder kunnen helpen.
Overigens is de TP 170 een specifiek "Ford-geval" dat dusdanig bejaard is dat ik niet verwacht dat MP3 en cd-luisteren tijdens navigeren tot de mogelijkheden zullen behoren
De vragen die je hier zo keurig geformateerd stelt zijn stuk voor stuk te beantwoorden door het raadplegen van de gebruiksaanwijzing. Geef even op welke pagina's niet helemaal duidelijk zijn, misschien dat we dan verder kunnen helpen.
Overigens is de TP 170 een specifiek "Ford-geval" dat dusdanig bejaard is dat ik niet verwacht dat MP3 en cd-luisteren tijdens navigeren tot de mogelijkheden zullen behoren
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Correctie: Deze navi staat meer bekend onder de Ford aanduiding Travelpilot Ex. Deze is moderner dan de andere die ik op het oog had, de R70Gerritje schreef:Overigens is de TP 170 een specifiek "Ford-geval" dat dusdanig bejaard is dat ik niet verwacht dat MP3 en cd-luisteren tijdens navigeren tot de mogelijkheden zullen behoren
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-