Helaas werkt mijn Navigatie van het merk Medion niet meer naar behoren en wilde ik deze op gaan sturen. Maar ik kan na mijn verhuizing nergen meer de aankoop bon vinden . Ik heb hem gekocht via de aldi en hoop dat iemand die ook deze navigatie voor mij een kopie van de bon wil maken. Het gaat om Model MD96310 met kaarten van West europa en TMC modulel. Alvast super bedankt voor de moeite.
Gr,
Bassel
Help aankoopbon kwijt
-
- New Member
-
- Senior Member
Jij probeert een ander te verleiden mee te werken aan iets dat voor het zelfde geld een frauduleuze handeling is.
Wie geeft degene die jou gaat helpen de garantie dat jouw Medion niet gewoon van marktplaats komt, gestolen is of inderdaad gewoon eerlijk bij de Aldi gekocht.
En nu krijg je een bon van iemand die aan dit spel wil meewerken, is het dan niet genant om een bonnetje van de Aldi uit Hoogezand te hebben terwijl je in Vrouwenpolden woont?
Neem je verlies of neem contact op met Medion service en leg gewoon eerlijk je probleem voor. Het serienummer zegt ook iets over de aankoop.
Wie geeft degene die jou gaat helpen de garantie dat jouw Medion niet gewoon van marktplaats komt, gestolen is of inderdaad gewoon eerlijk bij de Aldi gekocht.
En nu krijg je een bon van iemand die aan dit spel wil meewerken, is het dan niet genant om een bonnetje van de Aldi uit Hoogezand te hebben terwijl je in Vrouwenpolden woont?
Neem je verlies of neem contact op met Medion service en leg gewoon eerlijk je probleem voor. Het serienummer zegt ook iets over de aankoop.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-