Hallo allemaa,
Vandaag heb ik via marktplaats een MS4300 gekocht. Ik had hiervoor een MS4100 dus radiootje wisselen was zo gepiept, nu alleen die continu plus en schakelbare plus omdraaien en ik ben weer blij.
A.s. woensdag vertrek in naar oostenrijk. De bedoeling is dit met de navigatie te doen.
Nu heb ik bij de MS4300 een partij CD's gekregen:
- Benelux (werkt prima)
- Germany (met 'supercode' opschrigt)
- en de rest van Europa 2006 op diverse CD's (met C-iQ opschrift).
Ik wilde zojuist Oostenrijk inprogrammeren, maar jullie raden het al dit wilde dus niet lukken ivm geen C-iQ ondersteuning. Hoe kom ik al navigeren nu in oostenrijk?
Moet ik nog iets kopen? Kosten?
Moet ik iets installeren?
Wie help me verder?
Bvd
Bas van de Wakker
MS4300 hoe navigeren naar oostenrijk
-
- New Member
-
- Senior Member
Die "rest van Europa" met C-IQ opschrift zal dus niet meer bruikbaar zijn in jouw 4300, daar werken alleen nog CD's in met opschrift Supercode. Zo simpel is het
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Doet de cd van Duitsland (met opschrift SUPERCODE) het wel? In dat geval is de zgn Supercode iig al in je systeem ingevoerd. Dan kun je wellicht via marktplaats of zo aan een gebruikte cd voor Oostenrijk komen. Of misschien dat iemand in je kennissenkring de cd heeft zodat je die tijdelijk kunt lenen.
Als de Duitsland cd het niet doet, dan moet je niet alleen de supercode cd voor Oostenrijk zien te vinden, maar ook nog aan de supercode zelf zien te komen. Voorheen werd die supercode wel door VDO zelf vrij gegeven. Al zal JW direct aangeven dat dat destijds niet de bedoeling was en nu ook niet meer zou gebeuren, maar proberen kan uiteraard geen kwaad. Nee heb je, ja kun je wellicht krijgen. En als dat niet lukt lijkt mij de goedkoopste manier een Supercode cd van oostenrijk aan te schaffen. Je Benelux cd doet het, Duitsland heb je al en dan het je alleen nog Oostenrijk nodig. Als de Benelux echter een C-IQ cd is, moet je wellicht even kijken wanneer die afloopt. Als het geen unlimited versie is, heb je straks wel Duitsland en Oostenrijk, maar kun je in de Benelux niet meer navigeren. In dat geval een Benelux Supercode aanschaffen, daar zit ook de MRE (Major Roads of Europe) bij waarmee je ook naar Oostenrijk kunt navigeren. Alleen staan daar niet alle dorpjes en straatjes op.
Als de Duitsland cd het niet doet, dan moet je niet alleen de supercode cd voor Oostenrijk zien te vinden, maar ook nog aan de supercode zelf zien te komen. Voorheen werd die supercode wel door VDO zelf vrij gegeven. Al zal JW direct aangeven dat dat destijds niet de bedoeling was en nu ook niet meer zou gebeuren, maar proberen kan uiteraard geen kwaad. Nee heb je, ja kun je wellicht krijgen. En als dat niet lukt lijkt mij de goedkoopste manier een Supercode cd van oostenrijk aan te schaffen. Je Benelux cd doet het, Duitsland heb je al en dan het je alleen nog Oostenrijk nodig. Als de Benelux echter een C-IQ cd is, moet je wellicht even kijken wanneer die afloopt. Als het geen unlimited versie is, heb je straks wel Duitsland en Oostenrijk, maar kun je in de Benelux niet meer navigeren. In dat geval een Benelux Supercode aanschaffen, daar zit ook de MRE (Major Roads of Europe) bij waarmee je ook naar Oostenrijk kunt navigeren. Alleen staan daar niet alle dorpjes en straatjes op.
ms5400 (PC5400 + MM5400) + MT5011
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1