wie weet waar ik een aansluit plug van een gprs antene van vdo kan bestellen.
ik bedoel de plug die aan de uiteinde van de gprs antene zit want de mijne is namelijk afgebroken van de kabel.
aansluit plug vdo ms 4200 waar te bestellen
-
- New Member
-
- Senior Member
Elke goed gesorteerde hobby-elektronica winkel heeft zo'n plugje in het assortiment.
maar het zijn altijd zgn krimppluggen. Met een Amphenol-tang kom je wel een heel eind in de richting.
Je moet een rechte SMB stekker hebben, de haakse zijn iets moeilijker te monteren voor een beginner!
maar het zijn altijd zgn krimppluggen. Met een Amphenol-tang kom je wel een heel eind in de richting.
Je moet een rechte SMB stekker hebben, de haakse zijn iets moeilijker te monteren voor een beginner!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
-
- New Member
-
- New Member
wie weet een electonica winkel in de buurt van amersfoort die de conectot er op kan zetten
Hide post links |
-
- Senior Member
-
- New Member
je moet er een speciaale tang voor hebben of luk het ook met normale gereedschap
Hide post links |
-
- Senior Member
Als ik die plaatjes op http://www.navigatieonderdelen.nl/ bij Connectoren bekijk is de "soldeerversie" een mix. Daarbij wordt zo te zien de centrale geleider gesoldeerd, maar de mantel wordt met de moer vastgezet. Oftwel, daarvoor heb je geen krimptang nodig.
Wellicht kan Fransnacht dat bevestigen, hij heeft enige ervaring met dit soort zaken
Groet,
JW
Wellicht kan Fransnacht dat bevestigen, hij heeft enige ervaring met dit soort zaken
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Senior Member
Ja het mooiste is natuurlijk een speciale tang..........
Maar ik heb ook wat "pruts"werk met mijn eigen tang geleverd. Gewoon beetje met beleid.....en doe er iets langer over. goede combinatie tang en kniptang kan je het makkelijk zelf mee redden.
En anders kan je altijd nog er op solderen. Komt helemaal niet zo precies hoor!
Maar ik heb ook wat "pruts"werk met mijn eigen tang geleverd. Gewoon beetje met beleid.....en doe er iets langer over. goede combinatie tang en kniptang kan je het makkelijk zelf mee redden.
En anders kan je altijd nog er op solderen. Komt helemaal niet zo precies hoor!
Hide post links |
-
- Senior Member
Is mijn hierboven geuite veronderstelling correct dat bij die schroefversie alleen de centrale geleider gesoldeerd hoeft te worden, maar dat de mantel dan ingeklemd wordt?
Dat zou dan eerlijk gezegd mijn voorkeur hebben.....
Groet,
JW
Dat zou dan eerlijk gezegd mijn voorkeur hebben.....
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Normal Member
Ja JW, zo heb ik het ook gedaan...toen ter tijd..... Heb die stekker toen gekocht in Arnhem bij Display Electrinics o.i.d (of was het toch Dil????
Hide post links |
-
- New Member
Ik ben er uit ik heb het busje van de oude conector er af gehaald en de binnenkern die aan de pin vast zit er uit gehaald.
er was net nog genoeg draad over om de twee binnenkerne aan elkaar vast te solderen. ik heb een heel klein stukje
plakband gebruikt om het over de soldeer verbinding te doen anders kan het sluiting ontstaan. de boel weer in elkaar gezet en het is weer als nieuw je ziet niet eens dat er aan geklust is. de nieuwe conector had ik eigelijk niet moeten bestellen maar wie weet kan het en andere keer van pas komen. ik wil jullie allemaal bedanken voor het mee denken
naar de oplossing
er was net nog genoeg draad over om de twee binnenkerne aan elkaar vast te solderen. ik heb een heel klein stukje
plakband gebruikt om het over de soldeer verbinding te doen anders kan het sluiting ontstaan. de boel weer in elkaar gezet en het is weer als nieuw je ziet niet eens dat er aan geklust is. de nieuwe conector had ik eigelijk niet moeten bestellen maar wie weet kan het en andere keer van pas komen. ik wil jullie allemaal bedanken voor het mee denken
naar de oplossing
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 552
-
-
Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 823
-