Goedendag,
Ik heb op het moment een Golf GTI V met een RCD 300 radio erin. Ik heb nu een Parrot LS3400GPS aangesloten door een iso2car kabel te gebruiken en een 12V lijntje uit de zekeringkast te trekken, dit werkt allemaal goed.
Over een paar weekies heb ik een nieuwere GTI waar een MFD-2 C in zit en dus heb ik de parrot met GPS ontvanger in princiepe niet meer nodig, wel wil ik nog steeds een bleutooth carkit.
Ik zou daarvoor graag de parrot 3000 + multican adapter gebruiken zodat ik hem via het stuurwiel zou kunnen bedienen. Kan dit icm de MFD2?
Ook zou ik graag een dension gateway 100 (canbus versie) willen installeren zodat ik via de MFD en boordcomputer de ipod kan bedienen. Er zit al wel een 6CD wisselaar in de auto maar weet nog niet of ik die ga gebruiken. Dension heeft wel een kabel zodat je zowel de cd wisselaar als de ipod kunt blijven gebruiken.
MFD-2 C + Parrot 3000 + Multican + Dension Gateway 100
-
- Starting Member
-
- Starting Member
Nog even een aanvulling.
Ik heb voor de RCD300 en Parrot3400 een kram iso2car kabel gebruikt, kan ik deze ook gebruiken op de MFD2 ? of moet ik hier een andere iso2car kabel voor hebben?
Ik heb voor de RCD300 en Parrot3400 een kram iso2car kabel gebruikt, kan ik deze ook gebruiken op de MFD2 ? of moet ik hier een andere iso2car kabel voor hebben?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 805