welk type is dit?
-
- New Member
welk type is dit?
Hallo allemaal,
Ik heb vrijdag me andere auto gehaald en daar zit een navigatie system van vdo in, nu heb ik gezien dat de laatste cd die erbij zit van 2003 is dus tijd voor een update.
Nu kan ik nergens het type vinden heb hier wel gelezen hoe je in de instellingen kan kijken wat het is.
deze gegevens stonden in het scherm.
serienummer. sy594/008
hw nummer. 0110
sw nummer. 0680
prod week. 34
prod maand. 01
Wie kan me vertellen wat dit voor system is en of hier update's voor zijn.
Vriendelijk bedankt.
rolrac
Ik heb vrijdag me andere auto gehaald en daar zit een navigatie system van vdo in, nu heb ik gezien dat de laatste cd die erbij zit van 2003 is dus tijd voor een update.
Nu kan ik nergens het type vinden heb hier wel gelezen hoe je in de instellingen kan kijken wat het is.
deze gegevens stonden in het scherm.
serienummer. sy594/008
hw nummer. 0110
sw nummer. 0680
prod week. 34
prod maand. 01
Wie kan me vertellen wat dit voor system is en of hier update's voor zijn.
Vriendelijk bedankt.
rolrac
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Jouw systeem staat meer algemeen bekend onder de typeaanduiding MS5000
Hierin passen de CD's van het type Non C-IQ
De laatste systeemsoftware is de 7.6, zeker aan te bevelen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat is een VDO MS 5000.
Je SW i seen ouwetje, die had ik 5 jaar geleden ook , de laatste is 7.6. Die is met name interessant als je ook een TMC Box aangesloten hebt.
De kaart is ook al een ouwetje, we zitten nu bij de versie 2007/08, zie http://tinyurl.com/33zd7n en 2008 http://tinyurl.com/39ayvd
Groet,
JW
Edit JW: bijna een dubbelposting
Je SW i seen ouwetje, die had ik 5 jaar geleden ook , de laatste is 7.6. Die is met name interessant als je ook een TMC Box aangesloten hebt.
De kaart is ook al een ouwetje, we zitten nu bij de versie 2007/08, zie http://tinyurl.com/33zd7n en 2008 http://tinyurl.com/39ayvd
Groet,
JW
Edit JW: bijna een dubbelposting
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
vdo
Bedankt voor jullie snelle reactie,
Zo update is dan ook niet echt goedkoop zeg.
Als ik deze cd's zou bestellen wordt dan ook het system naar 7.6 geupgrade?
Groeten rolrac
Zo update is dan ook niet echt goedkoop zeg.
Als ik deze cd's zou bestellen wordt dan ook het system naar 7.6 geupgrade?
Groeten rolrac
Hide post links |
-
- New Member
Waar kan ik die systeemsoftware vinden of krijg je die bij de cd's die je besteld.Gerritje schreef:Jouw systeem staat meer algemeen bekend onder de typeaanduiding MS5000
Nog bedankt voor de snelle reactie echt tof.
Groeten rolrac.
Hide post links |
-
- Senior Member
als jij nu best wel aardig geld moet gaan uitgeven voor nieuwe software wil ik je adviseren om kontakt op te nemen met www.navco.nl of hij niet nog een gebruikte PC5500 of 5700 heeft liggen met nieuwe kaartsoftware erbij met supercode. het lijkt in eerste instantie veel geld dan, maar je hebt ook een sneller en meer up to date systeem, bij een 5700 ook nog eens inclusief TMC
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- New Member
vdo
Ja je heb gelijk ik denk dat ik dit systeem maar gelijk ga bestellen en denk dan aan de 5700 zo te zien hoef ik dan geen kabels ect opnieuw neer te leggen die zijn het zelfde.Gentry schreef:als jij nu best wel aardig geld moet gaan uitgeven voor nieuwe software wil ik je adviseren om kontakt op te nemen met www.navco.nl of hij niet nog een gebruikte PC5500 of 5700 heeft liggen met nieuwe kaartsoftware erbij met supercode. het lijkt in eerste instantie veel geld dan, maar je hebt ook een sneller en meer up to date systeem, bij een 5700 ook nog eens inclusief TMC
Bedankt voor deze tip.
Als je nieuwe cd's moet bestellen ben je al snel 189€ kwijt en wil je alle landen 289€ dan is de keuze snel gemaakt toch.
Groeten rolrac
Hide post links |
-
- New Member
Re: vdo
Wat denk je van de pc5600 is dat ook een systeem wat een beetje goed is? is ook met tmc en heliview en volgens mij kan ik die ook zo aansluiten op het systeem wat ik nu heb.rolrac schreef:Ja je heb gelijk ik denk dat ik dit systeem maar gelijk ga bestellen en denk dan aan de 5700 zo te zien hoef ik dan geen kabels ect opnieuw neer te leggen die zijn het zelfde.Gentry schreef:als jij nu best wel aardig geld moet gaan uitgeven voor nieuwe software wil ik je adviseren om kontakt op te nemen met www.navco.nl of hij niet nog een gebruikte PC5500 of 5700 heeft liggen met nieuwe kaartsoftware erbij met supercode. het lijkt in eerste instantie veel geld dan, maar je hebt ook een sneller en meer up to date systeem, bij een 5700 ook nog eens inclusief TMC
Bedankt voor deze tip.
Als je nieuwe cd's moet bestellen ben je al snel 189€ kwijt en wil je alle landen 289€ dan is de keuze snel gemaakt toch.
Groeten rolrac
Rolrac
Hide post links |
-
- Senior Member
een 5600 is ook niet verkeerd, maar als je de grens nog wel eens overgaat zou ik persoonlijk toch de 5700 nemen
heb je een aanbieding van Navco?
als je hem ergens anders vandaan haalt let dan wel op of er een supercode opzit al
als je hem ergens anders vandaan haalt let dan wel op of er een supercode opzit al
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Senior Member
Die kabels zijn in principe dezelfde. Echter de aansluitingen op A3 en B4 zitten anders, kijk maar even goedrolrac schreef:Ja je heb gelijk ik denk dat ik dit systeem maar gelijk ga bestellen en denk dan aan de 5700 zo te zien hoef ik dan geen kabels ect opnieuw neer te leggen die zijn het zelfde.Gentry schreef:als jij nu best wel aardig geld moet gaan uitgeven voor nieuwe software wil ik je adviseren om kontakt op te nemen met www.navco.nl of hij niet nog een gebruikte PC5500 of 5700 heeft liggen met nieuwe kaartsoftware erbij met supercode. het lijkt in eerste instantie veel geld dan, maar je hebt ook een sneller en meer up to date systeem, bij een 5700 ook nog eens inclusief TMC
Bedankt voor deze tip.
Groeten rolrac
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Zag de aanbieding staan bij navco is de 5600B ben nog een beetje rond aan het kijken op het internet, als het goed is kan je je system ook upgrade, ook dat wil ik wel eens proberen.Gentry schreef:een 5600 is ook niet verkeerd, maar als je de grens nog wel eens overgaat zou ik persoonlijk toch de 5700 nemen
Ben nu ook aan het kijken voor een upgrade voor het system.
Weet jij toevallig waar ik deze upgrade kan vinden?
Als ik een beetje geluk heb krijg ik de cd's van iemand.
Groeten rolrac
Hide post links |
-
- New Member
Oke bedankt voor deze tip anders kan ik die dadelijk ook weer vervangen, en ik weet niet precies hoe dit allemaal in elkaar zit want heb die auto pas afgelopen vrijdag gehaald.JW schreef:Die kabels zijn in principe dezelfde. Echter de aansluitingen op A3 en B4 zitten anders, kijk maar even goedrolrac schreef:Ja je heb gelijk ik denk dat ik dit systeem maar gelijk ga bestellen en denk dan aan de 5700 zo te zien hoef ik dan geen kabels ect opnieuw neer te leggen die zijn het zelfde.Gentry schreef:als jij nu best wel aardig geld moet gaan uitgeven voor nieuwe software wil ik je adviseren om kontakt op te nemen met www.navco.nl of hij niet nog een gebruikte PC5500 of 5700 heeft liggen met nieuwe kaartsoftware erbij met supercode. het lijkt in eerste instantie veel geld dan, maar je hebt ook een sneller en meer up to date systeem, bij een 5700 ook nog eens inclusief TMC
Bedankt voor deze tip.
Groeten rolrac
Groet,
JW
En nog nooit met vdo ms 5000 te maken gehad vandaar.
Blij dat jullie er nog veel vanaf weten.
Groet
Hide post links |
-
- Senior Member
Wat je precies voor hebt met " upgraden " van de 5600 is me niet helemaal duidelijk.
Het is een toestel dat al niet meer wordt geproduceerd. De laatste software is 5712 en het lijkt er niet op dat daar nog wat anders voor zal komen.
Het is een toestel dat al niet meer wordt geproduceerd. De laatste software is 5712 en het lijkt er niet op dat daar nog wat anders voor zal komen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Met de upgraden bedoel ik de systemupgrade 7.5 ofzo laatste versie was dat.Gerritje schreef:Wat je precies voor hebt met " upgraden " van de 5600 is me niet helemaal duidelijk.
Kan je deze gwoon van het internet afhalen?
Hide post links |
-
- Senior Member
Voor de 5000 is de laatste software de 5076 ofwel 7.6 Die is niet zomaar van internet te plukken zoals je vraagt maar moet worden aangeschaft of ingespeeld door iemand met een officiële versie.
Dan is een hele verbetering en uitbreiding van de mogelijkheden tov de 6.8 die je nu hebt.
Dan is een hele verbetering en uitbreiding van de mogelijkheden tov de 6.8 die je nu hebt.
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb een update gevonden en ja is zeker een verbetering.Gerritje schreef:Voor de 5000 is de laatste software de 5076 ofwel 7.6 Die is niet zomaar van internet te plukken zoals je vraagt maar moet worden aangeschaft of ingespeeld door iemand met een officiële versie.
Bedankt voor de info die je me heb gegeven heb er veel aan gehad.
Rolrac
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1