Rns 510

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
darkmen
New Member
New Member

Rns 510

Bericht door darkmen »

Ja alles staat al bij in de titel.

Ik heb een rns300 mp3 systeem in mijn 2007 passat variant zitten, ik heb hier ook een ipod interface kabel bij , die de volledige ipod interface weergeeft . Ook id3 tags e.d.

Nu ga ik misschien de rns510 kopen, maar werkt die kabel van de rns300 dan ook op de 510??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Aangezien de aansluiting van de wisselaar waar deze kabel op wordt gezet een kleine modificatie heeft tov de oude zal er in de stekker evt een draad van pin 1 naar 2 (als ik het goed heb) moeten worden verplaatst.
Maar de fabrikant van de interface zou je dit moeten kunnen bevestigen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
paul047
Junior Member
Junior Member

Bericht door paul047 »

Gerritje,

Hij heeft het over een interfacekabel die de volledige iPod weergeeft, inclusief ID3-tags.
Dit kan dus niet het kabeltje zijn die op de wisselaar-aansluiting werkt.
Wat voor kabeltje het dan wel is weet ik niet.
Volkswagen EOS 2.0 FSI RNS510 Bluetooth Skoda-carkit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Natuurlijk heb je daar een punt, ware het niet dat de RNS300 uitsluitend een wisselaaraansluiting heeft voor een iPod interfacekabel. Bij de specificaties van de keuzemogelijkheden bij de bestelling blijkt ook dat je geen wisselaar kunt aansluiten in het geval van een iPod voorbereiding. Verder is een RNS300 iets anders, vanwege de ingebouwde ID3-tag mogelijkheden, dan een MFD2 of een RCD300
De enige andere manier om een iPod aan te sluiten op een RNS510 is via de video-ingang maar daar is een heel andere stekker voor nodig.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”