HELP.......HELP......

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
MvHengel
New Member
New Member

HELP.......HELP......

Bericht door MvHengel »

Beste Allemaal,

Zo langzamehand word ik een beetje simpel van mijn Navi Plus in mijn Audi A4 uit 2002. Ik heb verbinding met diverse satelieten en ik kan alles invoeren zoals dat hoort, echter wanneer ik een reisdoel gekozen heb hoor ik de melding "U bevindt zich op een niet gedigitaliseerde weg" (wel een leuke stem trouwens).

Ik heb het forum afgezocht, en niet gehinderd door enige kennis, denk ik de volgende conclussie te kunnen trekken: of de kabel voor de snelheidspulsen is niet (goed) aangesloten. Of ik moet de wiel omtrek gegevens invoeren.
Ik durf de navi set niet te verwijderen (trouwens, de haken heb ik ook niet), en ik weet niet welke toetsencombinatie ik moet gebruiken om de wielomtrek gegevens in te kunnen voeren.

Ik zou erg blij worden als iemand mij verder kan helpen!!!

Thanks,

Martijn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Zelfs al zouden de gegevens van de wielomtrek niet geod staan, dan nog zouden deze automatisch worden gevonden na verloop van tijd.
Bij jou ontbreekt het snelheidssignaal

zie ook hier: viewtopic.php?t=10141
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MvHengel
New Member
New Member

Bericht door MvHengel »

Jeetje....jij bent snel.

Dus als ik het goed begrijp ontbreekt er een TMC ontvanger,of is de aansluiting niet correct? Waarom is het een groot probleem als deze TMC ontbreekt?

Ik zal morgen kijken of ik deze ontvaner heb, ik laat het hier weten.

Alvast dank voor je reactie!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nou dat begrijp je dus niet goed. De TMC ontvanger heeft niets met jouw probleem te maken.
Bij de link die ik je gaf ontbreekt de TMC ontvanger weliswaar maar belangrijker is dat er één kableboom ontbreekt waarin de noodzakelijke aansluitingen zitten.
Of dit bij zou zo is valt niet te zeggen. Eerst uibouwen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”