scherm loopt achter bij de werkelijkheid
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
scherm loopt achter bij de werkelijkheid
Ik heb een VDO 5200 ingebouwd en alles werkt maar niet helemaal goed.
De pijl op het scherm loopt een meter of 50 achter met de werkelijkheid.
Je kan dan ook niet een route rijden want dan wordt het helemaal een zootje.
Sateliet ontvangst is goed, altijd een stuk of 7.
D en R en de puls werken prima.
Als er twee wegen naast elkaar liggen rij ik stevast op de verkeerde, op het scherm.
Soms schiet de pijl ineens naar de goede weg en gaat het een poosje goed maar binnen de bebouwde kom is het helemaal niks.
Inbouw confuguratie in het diagnose menu staat goed. (bovenste optie)
Het enige wat ik niet weet is hoe de zwarte "standenschakelaar" aan de zijkant moet staan.
De computer hangt aan de 4 oogjes, zeg maar onder een plank.
Wie weet raad??
Freek
De pijl op het scherm loopt een meter of 50 achter met de werkelijkheid.
Je kan dan ook niet een route rijden want dan wordt het helemaal een zootje.
Sateliet ontvangst is goed, altijd een stuk of 7.
D en R en de puls werken prima.
Als er twee wegen naast elkaar liggen rij ik stevast op de verkeerde, op het scherm.
Soms schiet de pijl ineens naar de goede weg en gaat het een poosje goed maar binnen de bebouwde kom is het helemaal niks.
Inbouw confuguratie in het diagnose menu staat goed. (bovenste optie)
Het enige wat ik niet weet is hoe de zwarte "standenschakelaar" aan de zijkant moet staan.
De computer hangt aan de 4 oogjes, zeg maar onder een plank.
Wie weet raad??
Freek
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Het maakt niet uit hoe je de unit monteert, maar de sleuf aan de zijkant moet verticaal staan. Zie blz 111 onder "Computer bevestigen"en verder.
Voorts moet je in het instellingenmenu zelf aangeven of de unit op z'n kop hangt of rechtop staat. Misschien dat je daar nog eens naar moet kijken hoewel je zegt dat het goed staat!. Zie daarvoor blz 114 van de handleiding onder "Systeem aapassen" en verder.
Overigens dien je eerst een poosje rond te rijden met liefst erg veel bochten etc om de unit te kaibreren op de pulsgegevens van de auto. Je mag niet vanaf moment 0 verwachten dat alles perfect functioneert.
Voorts moet je in het instellingenmenu zelf aangeven of de unit op z'n kop hangt of rechtop staat. Misschien dat je daar nog eens naar moet kijken hoewel je zegt dat het goed staat!. Zie daarvoor blz 114 van de handleiding onder "Systeem aapassen" en verder.
Overigens dien je eerst een poosje rond te rijden met liefst erg veel bochten etc om de unit te kaibreren op de pulsgegevens van de auto. Je mag niet vanaf moment 0 verwachten dat alles perfect functioneert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 644
- Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14
wat voor auto? ivm snelheidssignaal.
Ingesteld dat hij op zijn kop hangt? ivm gyro
Ingesteld dat hij op zijn kop hangt? ivm gyro
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Hij zegt dat puls D en R goed zijn!
Hij zegt dat de instelling correct is!
Hij zegt dat de instelling correct is!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 644
- Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14
Tussen zeggen en zijn zit een HEEL groot verschil!
Tevens zijn er auto's waarbij het snelheidssignaal in orde lijkt maar er kleine storingen optreden!
Tevens zijn er auto's waarbij het snelheidssignaal in orde lijkt maar er kleine storingen optreden!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
Mooi, zo'n snel antwoord
De zwarte "standenschakelaar" staat dan in elk geval niet goed.
De rest wel, vooruit is D achteruit is R, de pulzen tellen mooi op en af, altijd een sateliet of 7 soms meer soms iets minder, TMC werkt prima,'t is een Audi A6.
Ik snap eigenlijk niet waarom het niet goed gaat
Ik heb de computer gebruikt gekocht maar de hond had de boekjes te pakken gekregen en daar is niet veel meer van over...helaas.
Dus sommige bladzijden zijn niet meer leesbaar.
Iemand misschien een inbouw handleiding over?
Ik hou me aanbevolen.
De gewone gebruiker handleiding heb ik al van de site geplukt
Zal morgen de "standeschakelaar" eens goed zetten en dan eerst maar eens een poosje rijden.
Met dank voor de adviezen.
Andere adviezen altijd welkom!
Freek
De zwarte "standenschakelaar" staat dan in elk geval niet goed.
De rest wel, vooruit is D achteruit is R, de pulzen tellen mooi op en af, altijd een sateliet of 7 soms meer soms iets minder, TMC werkt prima,'t is een Audi A6.
Ik snap eigenlijk niet waarom het niet goed gaat
Ik heb de computer gebruikt gekocht maar de hond had de boekjes te pakken gekregen en daar is niet veel meer van over...helaas.
Dus sommige bladzijden zijn niet meer leesbaar.
Iemand misschien een inbouw handleiding over?
Ik hou me aanbevolen.
De gewone gebruiker handleiding heb ik al van de site geplukt
Zal morgen de "standeschakelaar" eens goed zetten en dan eerst maar eens een poosje rijden.
Met dank voor de adviezen.
Andere adviezen altijd welkom!
Freek
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
O ja, nog wat, er heeft altijd een 5000 systeem in gezeten en dat werkte PERFECT.
Maar alles op een SD kaartje is natuurlijk veeeeel handiger..als het werkt.
Idd tussen zeggen en zijn zit een groot verschil maar gezien de werking van het oude syteem ga ik er van uit dat de pulzen e.d goed zijn.
Freek
Maar alles op een SD kaartje is natuurlijk veeeeel handiger..als het werkt.
Idd tussen zeggen en zijn zit een groot verschil maar gezien de werking van het oude syteem ga ik er van uit dat de pulzen e.d goed zijn.
Freek
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Handleiding http://www.vdodayton.com/default2.aspx? ... 63&urlre=1&
Er is niet zoals bij de 5000 een aparte inbouwhandleiding meegeleverd. Dit gedeelte staat gewoon in de gebruiksaanwijzing
Stel eerst die schroef aan de zijkant maar eens correct in!
Er is niet zoals bij de 5000 een aparte inbouwhandleiding meegeleverd. Dit gedeelte staat gewoon in de gebruiksaanwijzing
Stel eerst die schroef aan de zijkant maar eens correct in!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Een ZEEEEEER wijze uitspraakfransnacht schreef:Tussen zeggen en zijn zit een HEEL groot verschil!
Tevens zijn er auto's waarbij het snelheidssignaal in orde lijkt maar er kleine storingen optreden!
We hebben zo onze ervaringen
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
Update:
De schroef aan de zijkant goed gezet en een test rit gemaakt van ongeveer 30 km.
Je kan zien dat de gyroscoop het nu wel naar z'n zin heeft want ieder beweging van de auto wordt precies opgevolgd.
Dat is dus veel beter dan het was.
Verder gaat het nog niet goed.
Het beeld loopt soms achter en soms iets voor.
Als ik de pulzen bekijk lijkt het allemaal prima te verlopen of...toch niet??
Het aantal pulzen loopt op maar ik zie niet dat de "teller" op-en af telt...je ziet b.v. 22-34-46-52-60-88/75-42-39-30-22 enz.
Wat je ziet zijn steeds stapjes nagelang je harder dan wel langzamer gaat.
Of dat goed is weet ik niet en ik heb geen idee hoe je dat zou moeten testen.
Meer dingen om in te stellen zijn er, volgens mij, ook niet.
Ik heb al een ander GPS antenne geprobeerd maar dan verandert er niets.
Dus ...het is nog niet opgelost.
Freek
De schroef aan de zijkant goed gezet en een test rit gemaakt van ongeveer 30 km.
Je kan zien dat de gyroscoop het nu wel naar z'n zin heeft want ieder beweging van de auto wordt precies opgevolgd.
Dat is dus veel beter dan het was.
Verder gaat het nog niet goed.
Het beeld loopt soms achter en soms iets voor.
Als ik de pulzen bekijk lijkt het allemaal prima te verlopen of...toch niet??
Het aantal pulzen loopt op maar ik zie niet dat de "teller" op-en af telt...je ziet b.v. 22-34-46-52-60-88/75-42-39-30-22 enz.
Wat je ziet zijn steeds stapjes nagelang je harder dan wel langzamer gaat.
Of dat goed is weet ik niet en ik heb geen idee hoe je dat zou moeten testen.
Meer dingen om in te stellen zijn er, volgens mij, ook niet.
Ik heb al een ander GPS antenne geprobeerd maar dan verandert er niets.
Dus ...het is nog niet opgelost.
Freek
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Die door jou waargenomen waarden zijn steeds het aantal pulsjes dat aan de hand van het draaien van de wielen wordt gegenereerd en zijn dus een maat voor de snelheid. Ze lijken mij uitstekend!
Je moet gewoon wat geduld hebben en vooral niet rond gaan rijden met de begeleiding actief, want dan kan het dagen duren voor je gekalibreerd bent.
Je moet gewoon wat geduld hebben en vooral niet rond gaan rijden met de begeleiding actief, want dan kan het dagen duren voor je gekalibreerd bent.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Je hebt eerst enige tijd gereden met een apparaat waarvan de gyro niet goed kon werken maar waar nogal wat energie is gaan ziten in het trachten een kalibratie tot stand te brengen. Dat moet worden "afgeleerd" en de nieuwe waarden "aangeleerd". Wat jij nu als verschijnselen waarneemt, geeft zeker enige reden tot optimisme.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
Ok, dan doen we maar net als de koeien ..............blijven hopen
Freek
Freek
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
Update,
Eerst maar even ...Allemaal de beste wensen!!!
Dan een slecht en een goed bericht.
Het slechte bericht..........het is nog steeds niet goed!!
Dan het goede bericht.........ik heb misschien iets gevonden.
Toen ik vanmiddag naar huis reed viel mij op dat de snelheid op de snelheidsmeter en op de GPS soms erg van elkaar verschillen.
Ik heb toen eens even het diagonse scherm opgezet en daar was het volgende te zien.
Als ik b.v.85 km/u rij op de cruise control varieert de GPS snelheid van ongeveer 73 km/u tot soms wel 117 km/u.
Ook de pulzen variëren enorm, bij constante snelheid zit er soms wel 45 pulzen verschil in.
De snelheidmeter daar in tegen werkt normaal, geen gezwieber of gezwabber en werkt zoals altijd.
Ik heb dus toch het idee dat de aansluiting van de pulzen eens een onderzoekje nodig heeft.
Verder rij ik redelijk goed op de goede rijbaan maar meest iets voor of achter de werklijkheid.
Dus Zaterdag puls aansluiting dag..
to be contiued....
Freek
Eerst maar even ...Allemaal de beste wensen!!!
Dan een slecht en een goed bericht.
Het slechte bericht..........het is nog steeds niet goed!!
Dan het goede bericht.........ik heb misschien iets gevonden.
Toen ik vanmiddag naar huis reed viel mij op dat de snelheid op de snelheidsmeter en op de GPS soms erg van elkaar verschillen.
Ik heb toen eens even het diagonse scherm opgezet en daar was het volgende te zien.
Als ik b.v.85 km/u rij op de cruise control varieert de GPS snelheid van ongeveer 73 km/u tot soms wel 117 km/u.
Ook de pulzen variëren enorm, bij constante snelheid zit er soms wel 45 pulzen verschil in.
De snelheidmeter daar in tegen werkt normaal, geen gezwieber of gezwabber en werkt zoals altijd.
Ik heb dus toch het idee dat de aansluiting van de pulzen eens een onderzoekje nodig heeft.
Verder rij ik redelijk goed op de goede rijbaan maar meest iets voor of achter de werklijkheid.
Dus Zaterdag puls aansluiting dag..
to be contiued....
Freek
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Het is toch niet weer een Volvo toevallig?
Maar als de puls zo vuil is dan heb je dus een API nodig. Even zoeken aldaar!
Maar als de puls zo vuil is dan heb je dus een API nodig. Even zoeken aldaar!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
Neen, het is geen Volvo maar een Audi A6 van 1995.
Ook een API nodig?
Het 5000 systeem heeft altijd perfect gewerkt.
De snelheidsmeter is ook "gewoon" electronisch.
Freek
Ook een API nodig?
Het 5000 systeem heeft altijd perfect gewerkt.
De snelheidsmeter is ook "gewoon" electronisch.
Freek
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Als de 5000 altijd goed heeft gewerkt, en in een Audi is geen enkele reden om problemen te verwachten, dan zou de oorzaak wel eens in een slechte aansluiting kunnen liggen. Een 5200 kent normaliter geen problemn.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 644
- Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14
vanaf 2004 zijn er wel problemen met de puls.
Die de klacht als jouwe zou kunnen veroorzaken. Misschien zit het ook wel in die öude"types" maar dat is zeker officieel bekend.
Een goede test is gewoon even de tacho loskoppelen............ja om te testen kan dat gewoon goed ookal is met puls beter!!
Die de klacht als jouwe zou kunnen veroorzaken. Misschien zit het ook wel in die öude"types" maar dat is zeker officieel bekend.
Een goede test is gewoon even de tacho loskoppelen............ja om te testen kan dat gewoon goed ookal is met puls beter!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
Nou, ik ga morgen eens even onder het dashboard kijken of het zit zoals het zou moeten zitten.
To be contiued....
Freek
To be contiued....
Freek
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
Update-nummer 783721:
Vanmorgen het dashboard eens open gemaakt en daar werd ik ook niet blij van.
Toen ik de auto kocht had er al een navi in gezeten, een carin.
Ik heb de bedrading gewoon gebruikt en daar nooit problemen mee gehad.
Het blijkt nu dat de puls en de achteruit is aangesloten met zo genaamde knijpknoeiblokjes.
Als je echt ellende wilt moet je die dingen gebruiken.
De boel dus eens "echt" aangesloten.
Volgens mij is er maar één manier om een goede verbinding te maken en dat is solderen.
Dus vanmorgen de puls en de achteruit gesoldeerd en nu maar even een paar dagen rijden om te kalibreren.
Er is nu zoveel fout aangeleerd dat het waarschijnlijk ook wel even duurt voor het goed gaat.
Verder heb ik gezien dat de API er in verschillende soorten is.
Een API-4, een API4-D en een API4-S als er nu toch een API nodig blijkt te zijn welke is dan aan te raden?
To be continued...
Freek
Vanmorgen het dashboard eens open gemaakt en daar werd ik ook niet blij van.
Toen ik de auto kocht had er al een navi in gezeten, een carin.
Ik heb de bedrading gewoon gebruikt en daar nooit problemen mee gehad.
Het blijkt nu dat de puls en de achteruit is aangesloten met zo genaamde knijpknoeiblokjes.
Als je echt ellende wilt moet je die dingen gebruiken.
De boel dus eens "echt" aangesloten.
Volgens mij is er maar één manier om een goede verbinding te maken en dat is solderen.
Dus vanmorgen de puls en de achteruit gesoldeerd en nu maar even een paar dagen rijden om te kalibreren.
Er is nu zoveel fout aangeleerd dat het waarschijnlijk ook wel even duurt voor het goed gaat.
Verder heb ik gezien dat de API er in verschillende soorten is.
Een API-4, een API4-D en een API4-S als er nu toch een API nodig blijkt te zijn welke is dan aan te raden?
To be continued...
Freek
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Helemaal mee eens, die "beunblokken" zijn een ramp. En solderen is echt de enig goede methode.
De kalibratie van een VDO gaat heel snel, gewoon zonder adres in te geven een kwartiertje gaan rijden in een goed gedigitaliseerd gebied met veel haakse bochten. Waarschijnlijk is 'ie dan al heel gauw op de goeie plek op de kaart
Groet,
JW
De kalibratie van een VDO gaat heel snel, gewoon zonder adres in te geven een kwartiertje gaan rijden in een goed gedigitaliseerd gebied met veel haakse bochten. Waarschijnlijk is 'ie dan al heel gauw op de goeie plek op de kaart
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Famous last wordsdan zou de oorzaak wel eens in een slechte aansluiting kunnen liggen
Ik zou me voorlopig trouwens nog niet al te zeer gaan verdiepen in het type API. Een Audi kan gegarandeerd zonder deze fratsen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 08 jan 2007 18:59
Nou, vanmorgen een flinke testrit gemaakt want ik moest mensen naar Schiphol brengen.
Wat er mis weet ik niet maar het gaat nog steeds niet goed.
Als ik de puls los maak gaat het veel beter alleen werkt het systeem wat trager en een beetje schokkerig.
Als ik een afslag neem gaat het beeld steevast nog even rechtdoor om dan ineens wakker te schrikken zo van..... OOoh jee, ze zijn de bocht om gegaan en ik heb het niet gezien.
De pijl steek dan even het weiland over en komt weer op de goeie weg maar als er nog een weg naast ligt is die ook goed.......niet dus.
Ook de GPS snelhied varieerd flink 115 op de cruise control geeft als GPS snelhied 97 t/m 131 en dat klopt dus helemaal niet!
De snelheidsmeter werkt gewoon zoals altijd, keurig op- en afbouwen geen probleem.
Zijn er nu nog instellingen in het diagnosemenu die niet goed kunnen staan of wordt het toch een API???
Freek
Wat er mis weet ik niet maar het gaat nog steeds niet goed.
Als ik de puls los maak gaat het veel beter alleen werkt het systeem wat trager en een beetje schokkerig.
Als ik een afslag neem gaat het beeld steevast nog even rechtdoor om dan ineens wakker te schrikken zo van..... OOoh jee, ze zijn de bocht om gegaan en ik heb het niet gezien.
De pijl steek dan even het weiland over en komt weer op de goeie weg maar als er nog een weg naast ligt is die ook goed.......niet dus.
Ook de GPS snelhied varieerd flink 115 op de cruise control geeft als GPS snelhied 97 t/m 131 en dat klopt dus helemaal niet!
De snelheidsmeter werkt gewoon zoals altijd, keurig op- en afbouwen geen probleem.
Zijn er nu nog instellingen in het diagnosemenu die niet goed kunnen staan of wordt het toch een API???
Freek
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 644
- Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14
Zonder puls zou hij niet schokkerig moeten werken. Misschien even wat langer testen zonder puls (hoe lang heb je er nu meegereden? Heeft u ook de nieuwste software versie erin zitten?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
inbouwen origineel kia navigatie geeft fout melding accu loopt leeg
door reco63 » 28 okt 2018 09:20 » in Overige merken -- VASTE INBOUW -- -
Reacties: 1
Weergaves: 1083
-
-
-
VW navigatie update 2017/2018 navigatie systeem loopt vanst
door Peterdekoning » 07 okt 2018 18:13 » in V.A.G -
Reacties: 0
Weergaves: 1145
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1885
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 576
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 842
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 871
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 1166