ANH-P10MP Volg de verkeersregels en druk ok

JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

TA staat hier voor TeleAtlas, NT voor Navteq. Dat zijn de twee kaartenmakers.
De 10 draait bij mijn weten ook op de kaarten en SW van de Becker Indy, de 9 in elk geval wel op die van de Traffic Pro Low Speed.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MikerB
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jan 2007 20:09

Bericht door MikerB »

Oohhh, dan ga ik eens even kijken of de Becker Indy toevallig nieuwere SW aanbied dan de laatste officiele pioneer CNCD6S versie. Zo niet, dan heb ik er nog wel een beetje vertrouwen in dat er nog een update gaat komen.

Bedankt voor de tip!!!!!!!!!!!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De Indy software is de 5.0 en net geen half jaar op de markt!
Maar aanschaffen om alleen te proberen is een riskante aangelegenheid
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MikerB
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jan 2007 20:09

Bericht door MikerB »

Aanschaffen is idd. wel riskant, maar ik ga even proberen of ik ´m bij een winkel voor aankoop kan proberen oid.
Niet geschoten is altijd mis.

Hopelijk begeeft mijn systeem het echter niet door een SW wijziging die de pioneer mogelijk niet aan kan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik geef je 0% kans om het te mogen proberen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MikerB
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jan 2007 20:09

Bericht door MikerB »

Ik heb het geprobeerd en na het invoeren van de CD wordt er een na een tijdje gevraagd om de navigatie cd in te voeren. Helaas dus werkt de Becker Indy 5.0 niet op de ANH-P10MP.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

QED
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
mickey
Senior Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06

Bericht door mickey »

MikerB schreef:Ik heb het geprobeerd en na het invoeren van de CD wordt er een na een tijdje gevraagd om de navigatie cd in te voeren. Helaas dus werkt de Becker Indy 5.0 niet op de ANH-P10MP.
Even een kleine correctie, volgens Gerritje en JW (en die weten wel waar ze over praten) draait de Becker Pro 9.0 op de Pioneer ANH-9PR, en dat zal met de 10.0 versie ook wel zo zijn.
De ANH-P10MP, weet ik niet zeker of dat ook zo zal zijn, want de CNCD 6.0 van de ANH-9PR draait niet op de ANH-P10MP.

Gr.

@ Gerritje wat is QED, een latijnse afkorting ofzo?
[b]Steel niet, want de overheid duldt geen concurrentie.[/b]
Saab 93 SS 1.9 Tid 16v/aut BSR tuning 184 pk/412 Nm
Saab navigatie
Sygic McGuider v.7.7 kaarten 7.80 10/2008

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

http://nl.wikipedia.org/wiki/Q.E.D.

Hoe het precies zit met het gebruiken van Becker SW op de Pioneer 10 weet ik niet, ik gaf dat in m'n posting ook aan. Zeker is dat de Becker LS SW draait op de 9.

Ik zal dezer dagen even rondkijken, wellicht kom ik er nog achter hoe het zit met de Becker SW voor de P10.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

mickey schreef:@ Gerritje wat is QED, een latijnse afkorting ofzo?
Kijk dat valt me nu een beetje van je tegen :? Jij hebt toch zeker ook wel Google op je PC :wink:
Q.E.D. is de afkorting voor het Latijnse Quod Erat Demonstrandum (hetgeen aangetoond moest worden).
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MikerB
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jan 2007 20:09

Bericht door MikerB »

Volgens JW zou de Becker Indy op de 10 moeten draaien en de Traffic Low speed op de 9

Volgens Gerritje is de nieuwste Becker Indy software de 5.0 versie. Deze heb ik vanochtend dus geprobeerd en gaf na een tijdje de melding : Voer navigatie CD in

´k kan eens vragen of ik de CD ook even op mijn laptop mag inlezen om file´s tussen de CNCD6S en de Becker Indy 5.0 te vergelijken op bestandsnamen, inhoud van de bestanden enz. enz. Maar of ze daar ook in mee willen gaan.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

MikerB schreef:Volgens JW zou de Becker Indy op de 10 moeten draaien en de Traffic Low speed op de 9

Volgens Gerritje is de nieuwste Becker Indy software de 5.0 versie. Deze heb ik vanochtend dus geprobeerd en gaf na een tijdje de melding : Voer navigatie CD in

´k kan eens vragen of ik de CD ook even op mijn laptop mag inlezen om file´s tussen de CNCD6S en de Becker Indy 5.0 te vergelijken op bestandsnamen, inhoud van de bestanden enz. enz. Maar of ze daar ook in mee willen gaan.....
Lees m'n postings hierboven nog even. Daarin staat dat ik er zeker van ben dat de Becker LS draait op de Pioneer 9, maar van de Indy SW op de P 10 was ik niet zeker. Op dit moment heb ik dat ook niet paraat, checks op duitse fora zijn vooralsnog negatief.

Vergelijken van de inhoud van de CD's op de PC zal niet lukken, je kunt niet zien wáár de verschillen zitten, dat staat encryptet.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
mickey
Senior Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06

Bericht door mickey »

Gerritje schreef:
mickey schreef:@ Gerritje wat is QED, een latijnse afkorting ofzo?
Kijk dat valt me nu een beetje van je tegen :? Jij hebt toch zeker ook wel Google op je PC :wink:
Q.E.D. is de afkorting voor het Latijnse Quod Erat Demonstrandum (hetgeen aangetoond moest worden).

Ik heb niet op het lyceum gezeten, misschien jij wel en ik had inderdaad ook op Google kunnen kijken. :wink:
[b]Steel niet, want de overheid duldt geen concurrentie.[/b]
Saab 93 SS 1.9 Tid 16v/aut BSR tuning 184 pk/412 Nm
Saab navigatie
Sygic McGuider v.7.7 kaarten 7.80 10/2008

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tweakertje
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2006 17:59

Bericht door tweakertje »

tja maar ik heb even de cd's vergeleken en zie zien er eigenlijk wel het zelfde uit zou het neit mogenlijk zijn om alleen de wegdekdatabase te vervangen

mijn test zijn data base eruit en nieuwe erin ---> iso branden en proberen (status frisbee erbij)
data base eruit en nieuwere erin bestand hernoemen naar orginele naam ( status 2e frisbee)

ik weet niet hoeveel frisbee's ik ga krijgen maar een werkende cd isnog niet gelukt
het bestand is 500 mb en heet KN053EU16X02T01.DB volgensmij is dat het wegdek

ik weet niet of ik nog iets in moet stellen bij het branden maar ík zeg nogmaals de cd's lijken ernstig op elkaar

iemand die dit al heeft geprobeerd en gelukt ???


mischien leuk om een nieuw topicje over te beginnen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik durf zo op het einde van het jaar wel een weddenschapje met je aan; Het gaat je niet lukken.
Je bent bezig met de naïeve idee dat je even de database van een andere softwareversie kunt overzetten en draaien maar. Zo werkt het in de wereld van de navigatie natuurlijk niet. Daarover is voldoende geschreven en als je dat allemaal hebt doorgeworsteld zul je tot de ontdekking komen dat je nog heel wat frisbees te gaan hebt maar dat je nimmer iets zult bereiken. Maar in de tussentijd wens ik je "Happy dreaming" :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tweakertje
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2006 17:59

Bericht door tweakertje »

tja ofik ga inderdaat eerst even zoeken voordat ik ga ***en maargoed het lijkt mij toch wel heel sterk alshet helemaal niet zou lukken www.tcniso.net is ook zo'n site waar het onmogelijke toch mogelijk word
de cd indeling lijkt gewoon teveel op elkaar
bij mijn oude anh p9r is het gelukt om kaartwissel te krijgen maar dat duurde te lang ikm heb het na 30 minuten maar afgebroken


de reden asten benoni kent de cncd60 niet en cncd60s wel bij tom tom in database sinds 2002
cncd60 nog steedsniet op de site van navteq en teleatlas wel bekend



pioneer mailen heeft geen zin die verwijzen meteen door naar TELEATLAS op mijn cd staattoch echt navteq en ze wist mij door de telefoon ook nog te vertellen dat het geen product van becker was (c) becker traffic 2006) staat op de cd maardat zal dan ook wel een tiep fout zijn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Zoals gezegd, droom lekker verder.
De CDCD30 en de CNCDs hebben beide een Navtech database en werden geproduceerd door Harman Becker. Dit staat ook gewoon op de 2 CD's van deze set
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Gerritje schreef:Zoals gezegd, droom lekker verder.
De CDCD30 en de CNCDs hebben beide een Navtech database en werden geproduceerd door Harman Becker. Dit staat ook gewoon op de 2 CD's van deze set
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”