avic x1r

Gebruikersavatar
jake259
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2007 20:32

avic x1r

Bericht door jake259 »

Heeft er al iemand ervaring met de m-70 in een avic x1r ik hoor alleen maar negative punten,dus vraag of er mensen zijn die wel tevreden zijn over de m-70. :?:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mr Cluster
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 dec 2007 23:50

Re: avic x1r

Bericht door Mr Cluster »

jake259 schreef:Heeft er al iemand ervaring met de m-70 in een avic x1r ik hoor alleen maar negative punten,dus vraag of er mensen zijn die wel tevreden zijn over de m-70. :?:
Sinds kort gebruik ik de M70, weliswaar op een AVIC X1R BT, zónder problemen. Alles ziet er netjes en mooi uit, zelfde interface als de M60 maar dan met upgedate kaarten (gelukkig maar).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
VFRans
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2007 16:35

Bericht door VFRans »

Ik heb sinds twee maanden de m70 geinstalleerd maar ik kan niet echt zeggen dat het er veel beter op geworden is. Er zitten nog steeds veel navigatie fouten in. Ik kom nogal eens in de buurt van Utrecht en daar geeft hij andere informatie op het scherm dan dat hij zegt, dit is ronduit vervelend. Het is vooral vervelend omdat de scherminformatie de juiste is en je dus niet kunt afgaan op de gesproken informatie. Ongetwijfeld zitten er weer veel meer straten in maar daar ben ik nog niet mee geconfronteerd. Verder mis ik nu bij de POI de pinautomaten. Als ik van te voren had geweten dat er nog steeds veel navigatiefouten in zouden zitten had ik deze update niet gekocht.

Ter informatie ik heb een X1r en had hiervoor de M60 software.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mr Cluster
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 dec 2007 23:50

Bericht door Mr Cluster »

VFRans schreef:Ik heb sinds twee maanden de m70 geinstalleerd maar ik kan niet echt zeggen dat het er veel beter op geworden is. Er zitten nog steeds veel navigatie fouten in. Ik kom nogal eens in de buurt van Utrecht en daar geeft hij andere informatie op het scherm dan dat hij zegt, dit is ronduit vervelend. Het is vooral vervelend omdat de scherminformatie de juiste is en je dus niet kunt afgaan op de gesproken informatie. Ongetwijfeld zitten er weer veel meer straten in maar daar ben ik nog niet mee geconfronteerd. Verder mis ik nu bij de POI de pinautomaten. Als ik van te voren had geweten dat er nog steeds veel navigatiefouten in zouden zitten had ik deze update niet gekocht.

Ter informatie ik heb een X1r en had hiervoor de M60 software.
Wel ik ben met dit fenomeen ook al geconfronteerd geweest, nu je dit aanhaalt. Bij mij was dit in de buurt van Brussel. Ik vraag me af waarom Pioneer geen website openstelt waarop dergelijke fouten makkelijk kunnen worden gerappordteerd? Slordig voor zo'n dure update, daar kan niemand omheen.
Ik heb vernomen, via onbevestigde bron, dat versie 80 reeds zou verschijnen in mei 2008 ! Hopelijk is de kwaliteit hiervan beter ![/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Eén van de redenen voor deze onnauwkeurigheden zou kunnen liggen in de keuze voor de kaartleverancier.
Na jarenlang een afnemer te zijn geweest van (toen nog) Navtech is men een aantal jaren geleden overgestapt naar TeleAtlas. Een voorbeeld is de ANH-P9R die met CNCD30 van Navtech werd geleverd. Dat was deels wel begrijpelijk omdat de moeder van deze navi de firma Becker was die ook NT gebruikte. De latere update is met TA materiaal. En het moet gezegd, de kwaliteitsnorm bij deze kaarten is aantoonbaar minder dan bij Navteq hoewel ook daar grote fouten voorkomen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Avic-X1
    door Hans01 » 07 okt 2017 22:38 » in Mobiele Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 437
  • Avic-X1
    door Hans01 » 07 okt 2017 15:44 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 477
  • Avic F30BT
    door ReneterH » 19 jan 2015 19:17 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 357
  • AVIC-F9220BT
    door GerardTDCI » 09 apr 2016 17:42 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 5
    Weergaves: 747
  • Avic F970dab
    door matrafreak » 12 mar 2017 09:56 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 365
  • Pioneer avic-x1
    door Caddyman » 21 jun 2017 15:10 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 790
  • POI Avic F930BT
    door twarnaar » 24 jun 2017 15:38 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 630

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”