Meer bepaald 13 juni...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik kan me niet voorstellen dat dit probleem op enigerlei wijze te maken kan hebben met de systeemsoftware, die trouwens niet op de DVD staat! Aangezien het een neiuwe auto is lijkt me de dealer de eerst aangesprokene om een waarschijnlijk defecte stuureenheid van de stuurwielbediening te vervangen.Deze heeft een probleem dat het eerste kwatier ofzo de knop "volgende" op het stuur niet werkt (eerste 15 min. gedraagt deze zich als "vorige" ipv "volgende").
Is dit toevallig opgelost met de software update die bij de nieuwe DVD zit?
Ik kan door je schrijfwijze niet helemaal nagaan of het een vraag is of een mededelingIk heb ik trouwens recht op deze dvd's tegen een fikse korting omdat ik mijn Avensis net een paar maanden heb en nu al weer 159 EUR moet betalen om niet weekelijks in doodlopende straten terecht te komen?
Hide post links |
Zowel het OS als de losse applicatie "modules" (update engine, loader module, audio module, navi module en speech module) staan op de DVD in het bestand loading.kwi. Het bestand is nodig om updates uit te voeren of de software te reloaden mocht de accuspanning langere tijd weggevallen zijn.Gerritje schreef:Ik kan me niet voorstellen dat dit probleem op enigerlei wijze te maken kan hebben met de systeemsoftware, die trouwens niet op de DVD staat!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
nou binnen 14 dagen heb ik een nieuwe toyota verso met navigatie de 600 of de 700, ik zal dan berichte hoeveel dvd of cd erbij zitten.MDF schreef:Toch nog even een update...
Ik had niet goed gekeken, er zitten vier DVD's bij het pakket ipv drie.
Er zitten er inderdaad 3 in de box maar ook reeds een in de auto... maakt vier![]()
En op elke disc zijn alle landen met hoofdwegen opgenomen en dan in detail van het betreffend gebied ook de volledige dekking tot op huisnummer niveau.
De 4 DVD's zijn:
- West Disc (UK / Portugal / Spanje / België / Nederland / Zwitserland / Italië
- Centraal Disc: Frankrijk / België / Nederland / Duitsland / Oostenrijk / Zwitserland / Italië
- Noord disc: België / Nederland / Zwitserland / Oostenrijk / Denemarken / Finland / Zweden
- Oost disc: Italië / Slovenië / Polen
De kaarten zijn van NAVTEQ en werden geproduceerd op basis van informatie bijeengebracht tot juli 2006.
Productnummer Toyota: 86807-0W060
Voilà...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
En die van Oost en Noord ook nietDe west disc bevat inderdaad geen Duitsland map.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |