Hallo allemaal,
Ben een tijdje in het bezit van een golf V met MFD2 nav. wil deze graag uitbreiden met speakers en een versterker op de hoedenplank en eventueel een dvd speler.
Ben aan het surften geraakt op het internet en kwam deze tegen:
http://navinc.nl/product_info.php?cPath ... cts_id=204
zijn er mensen hier die met deze product(en) van deze merk ervaring hebben? en zou dit een oplossing zijn voor mijn uitbreidingsplannen?
Mvg,
Pasa
Navinc ervaringen?
-
- New Member
-
- Senior Member
Niet met de producten maar de eigenaar is enige tijd geleden begonnen met adverteren via marktplaats en toen stonden sommige advertenties vol met onjuistheden en zelfs baarlijke nonsens. Dat is wel veranderd in de afgelopen tijd hoewel ik uit de correspondentie de indruk kreeg dat handel belangrijker is dan technische know how. Hij brengt "noname" artikelen onder eigen handelsnaam op de markt. Hoeft niet verdacht te zijn natuurlijk want zo doen veel andere bedrijven het uiteindelijk ook. Het zijn allemaal blokken kunsthars waar een stel draden uitkomt.
Maar de vrijschakelmethode behelst steeds de onderbreking van de snelheidsinformatie naar de navigatie die na het gebruik van de DVD speler dus telkens volledig de weg kwijt is. Je kunt niet navigeren tijdens het gebruik van je DVD speler en enige tijd naderhand ook niet.
Maar de vrijschakelmethode behelst steeds de onderbreking van de snelheidsinformatie naar de navigatie die na het gebruik van de DVD speler dus telkens volledig de weg kwijt is. Je kunt niet navigeren tijdens het gebruik van je DVD speler en enige tijd naderhand ook niet.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
-
- Average Member
Ik begrijp dat de apparatuur van Dietz het meest succesvol is. http://www.dietz.biz/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |