Hallo allemaal,
Na heel wat zoeken heb ik eindelijk een forum gevonden waar men mij met grote waarschijnlijkheid een goed antwoord kan geven op mijn vraag. De post van Gerritje in verband met navigatiesystemen en mp3 hielp al veel, maar ik wou nog zeker zijn over het volgende.
Ik heb dus een Touran bouwjaar 2007, met daarin een originele MFD-DVD met 6-CD changer. Werkt perfect, maar, zoals zovelen, zou ik toch gebruik willen maken van de AUX-ingang om mijn mp3-speler aan te sluiten.
Via jullie prachtige info kwam ik dan op het kabeltje van Dietz, type 1215, waarmee ik dit zou moeten kunnen.
Het enige wat mij echter niet helemaal duidelijk is, is of dit wel degelijk gebruikt kan worden in combinatie met de CD-changer.
Kan iemand mij daar een sluitend antwoord over geven?
Hartelijk bedankt.
MFD2-DVD met CDC EN AUX IN?
-
- New Member
-
- Senior Member
Dat kan zonder probleem aangezien deze kabel met de plug in de Video-aansluiting wordt gestoken.
Je moet dan de navi op Aux zetten om het geluid te kunnen horen. en weer op Nav drukken om te navigeren.
Je moet dan de navi op Aux zetten om het geluid te kunnen horen. en weer op Nav drukken om te navigeren.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-