pioneer hd1bt update prob

peter.p
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2007 11:37

pioneer hd1bt update prob

Bericht door peter.p »

Ik ben van plan mijn hd1bt te updaten. Mijn probleem is nu dat ik mijn paswoord moet creeren op de site van pioneer om alles te downloaden. Nu vragen ze achter dat 20 delig nummer die op de mediacard staat. Dat zou staan op het plastiek deksel van de cd die erbij zit. :? Kheb kik zo'n cd rom er niet bij gehad. Wie kan mij helpen?

Grtz,

Peter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Het lijkt me voor de hand te liggen dat je eerder de helpdesk van Pioneer belt dan hier de vraag te stellen.
Aangezien de enige update aan de HD1BT een kaartupdate naar versie CNDV70 is, neem ik aan dat je het niet over een "geleende" versie hebt maar een legale. Bovendien is het geen CD maar 2 DVD's. Zonder het betreffende plastic doosje zit je in de problemen want uitsluitend met het doosje waarin de 2 DVD's (East en West) hebben gezeten heb je een Medianummer dat je niet kwijt kunt raken aangezien het niet te verwijderen is van het doosje. Daar waar op de site van Pioneer wordt gesproken over een update van de Gracenote database is sprake van een zelfgebrande CD en geldt deze procedure in het geheel niet.

Als je franstalig bent blijk je trouwens gratis te kunnen bellen, nederlandstaligen moeten gewoon betalen

Nederland
Klantenservice: Tel. 0900-PIONEER (0900-7466337) - 0.10 p/min.
Helpdesk navigation: tél. 0800-PIONEER (0800-7466337)

Belgie
Klantenservice: Tel. 070 70 05 02
Service clients: tél: 0800-40567
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
mickey
Senior Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06

Bericht door mickey »

Gerritje schreef:Het lijkt me voor de hand te liggen dat je eerder de helpdesk van Pioneer belt dan hier de vraag te stellen.
Aangezien de enige update aan de HD1BT een kaartupdate naar versie CNDV70 is, neem ik aan dat je het niet over een "geleende" versie hebt maar een legale. Bovendien is het geen CD maar 2 DVD's. Zonder het betreffende plastic doosje zit je in de problemen want uitsluitend met het doosje waarin de 2 DVD's (East en West) hebben gezeten heb je een Medianummer dat je niet kwijt kunt raken aangezien het niet te verwijderen is van het doosje. Daar waar op de site van Pioneer wordt gesproken over een update van de Gracenote database is sprake van een zelfgebrande CD en geldt deze procedure in het geheel niet.

Als je franstalig bent blijk je trouwens gratis te kunnen bellen, nederlandstaligen moeten gewoon betalen

Nederland
Klantenservice: Tel. 0900-PIONEER (0900-7466337) - 0.10 p/min.
Helpdesk navigation: tél. 0800-PIONEER (0800-7466337)



























Belgie
Klantenservice: Tel. 070 70 05 02
Service clients: tél: 0800-40567
Met hierbij de kantekening, dat het 0800 (gratis) ook Nederlandstalig is. :wink:

Gr.
[b]Steel niet, want de overheid duldt geen concurrentie.[/b]
Saab 93 SS 1.9 Tid 16v/aut BSR tuning 184 pk/412 Nm
Saab navigatie
Sygic McGuider v.7.7 kaarten 7.80 10/2008

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Re: pioneer hd1bt update prob

Bericht door quell »

peter.p schreef:Ik ben van plan mijn hd1bt te updaten. Mijn probleem is nu dat ik mijn paswoord moet creeren op de site van pioneer om alles te downloaden. Nu vragen ze achter dat 20 delig nummer die op de mediacard staat. Dat zou staan op het plastiek deksel van de cd die erbij zit. :? Kheb kik zo'n cd rom er niet bij gehad. Wie kan mij helpen?

Grtz,

Peter
??? Allereerst moet je de Update van HD1 naar HD3 kopen. Deze bestaat uit een paket met 2 DVD's, de CNDV-700HD voor een bedrag van 219,- Euro. Dit betreft een firmware update om de HD1 te "upgraden" naar de HD3, alsmede de laatste versie van de kaarten.
Om deze update te activeren moet je vervolgens het serienummer etc. op de site invoeren, waarna je de sleutel krijgt om de software te activeren...
Het is dus duidelijk NIET zo dat je de software kunt downloaden via de site....Ik krijg de indruk dat je dat nml. verwachte.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

PS
Zie ook Hier, op deze engelse site voor de procedure...

en Hier, voor de Nederlandse handleiding....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Pioneer AVIC-HD1BT incl bluetooth module
    door Erick » 02 jun 2015 23:12 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 1363
  • Ruilen Pioneer HD1bt compleet tegen RNS 510 bluetooth module
    door Erick » 13 jun 2015 18:27 » in Ruilen / Gratis op te halen
    Reacties: 0
    Weergaves: 855
  • pioneer avic F40BT na update werkt niet meer ?
    door mgf » 12 mar 2015 01:01 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 1747
  • Update van VW
    door adhoc » 16 jul 2017 13:03 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 2021
  • update
    door willym » 07 apr 2017 19:17 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1452
  • Kaart Update
    door Start » 24 sep 2017 12:58 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 4137
  • Update kaartmateriaal
    door Edpi » 20 aug 2015 09:49 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 1115

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”