Ipod (Dension Gateway) icm A4 Radia/Naviagatie

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
RdP
Starting Member
Starting Member

Ipod (Dension Gateway) icm A4 Radia/Naviagatie

Bericht door RdP »

Hoi,

de standaard (af fabriek) Ipod optie, is zeer povertjes (alleen maar track1, track2 etc.)

Nu lees ik dat de Dension gateway producten wel ondersteuning hebben voor IDtags, playlist etc....

Ik kan alleen niet echt vinden welke Audi radio/navigatie systemen hier 100% compatibel mee zijn. Ik ga voor een een RNS-E of BNS 5.0 systeem en wil zeker weten dat dit samen werkt met de Gateway systemen inclusief IDtags en playlists etc..

Alvast bedankt,

RdP

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Geen enkel systeem van VW of Audi ondersteunt echte ID3 tags via een adapter op de wisselaaraansluiting zoals de Gateway
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RdP
Starting Member
Starting Member

Bericht door RdP »

Dat is vreemd, want dat staat toch duidelijk op de site van Dension, inclusief foto's.

zie http://www.dension.com/icelinkgateway300.php

/RdP

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ze vertellen wel meer op die site maar iedere keer krijg je hetzelfde voorbeeld te zien met dezelfde 2 foto's

Kijk nog even dit item door:
viewtopic.php?search_id=350331039&p=52610#52610
Je zult zien dat de firma Dension veel belooft en slechts weinig klaar weet te maken.
Op z'n zachtst gezegd is de bediening onhandig en je schiet er niets mee op, ook niet voor die € 250
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RdP
Starting Member
Starting Member

Bericht door RdP »

Okay duidelijk..... Blijft een raar verhaal. Gelukkig is er een forum als dit en kom je er vooraf achter dat een leverancier het neit zo nauw neemt met de beloofde functies....

Ik ga dan denk ik maar voor de Audi Ipod interface, die is voor net onder de 100 euro op marktplaats/ebay te koop...

/RdP

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”