pc3000

willyd
New Member
New Member

pc3000

Bericht door willyd »

Hallo iedereen
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van enkele vdodayton pc3000 nav.systemen met scherm. Nu ben ik op zoek naar een aansluitschema. Op de pc3000 zitten alleen de C1 en C2 connector. Hieraan zit een kabelboom en halverwege een paar losse draden. Op dit forum ben ik al aan het zoeken geweest maar de aansluitingen die ik gevonden heb was anders dan bij mijn systeem. Wie kan mij dus aan een elektrisch schema helpen.
Willy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Kijk even bij de aansluitingen van de MS/MR4000, da's de goeie.
De PC3000 heeft overigens alleen een A en B connector, geen C's Maar die A en B zijn niet de bekende ISO-A en -B, dit zijn nog de Philips uitvoeringen.
Kun je hiermee op weg?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
willyd
New Member
New Member

Bericht door willyd »

Eigenlijk kan ik er niets mee. Ben nu even aan het zoeken geweest maar heb het nog niet gevonden. Wel heb ik iets van phillips gevonden wat er veel op lijkt, maar misschien zoek ik wel verkeerd. Hoe moet ik zoiets dus vinden op deze site
Willy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
willyd
New Member
New Member

Bericht door willyd »

Ja ik heb het gevonden bedankt. Nu zijn me een paar dingen nog onduidelijk.
Er staat: A1 rood constante + 12v ( dit is een ononderbroken voeding )
A3 paars onstekingspuls. ( deze begrijp ik niet goed. is dit een onderbroken 12v signaal of wat anders )
De rest is me duidelijk, al weet ik nog niet waar ik het moet vinden maar dat is op dit moment nog niet belangrijk.
Deze pc3000 kan die ook alleen zonder de radio draaien of is dat niet mogelijk.
Ik heb van iemand een stuk of 4 pc3000 gekregen en 1 phillips met bijbehorende kabelbomen, schermpjes en afstandbedieningen en luidsprekertjes omdat dit omgeruild werd voor tomtom's.
Zou er vraag zijn naar losse onderdelen als ik besluit om het geheel niet in te bouwen.
willy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

A3 paars onstekingspuls. ( deze begrijp ik niet goed. is dit een onderbroken 12v signaal of wat anders )
Dat is een aansluiting waar pas 12 volt op komt te staan als de contactsleutel wordt omgedraaid.
Je hebt de radio nodig om een beeldpresentatie te krijgen en te horen wat er wordt gezegd.
Je kunt er best nog wat lol van hebben maar eea is wel rijp voor een rommelmarkt. Het is geen cent meer waard. Ik persoonlijk zou het niet eens voor niets willen hebben.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Op de PC 3000 kan een Navi-Radio worden aangesloten. Dat zijn de Philips RC 759 of 959, dan wel de VDO MR 4000.
Als alternatief kan de MM3000 monitor worden aangesloten. In dit geval moet er ook een speakertje aan gekoppeld worden, zie de schema's.
Andere mogelijkheden zijn er niet.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
willyd
New Member
New Member

Bericht door willyd »

Hallo
Het is even geleden maar ik heb nog en paar kleine vraagjes.
1 Waarom kan ik maar 1 keer iets downloaden bij de beschrijvingen want als ik iets anders wil downloaden of het zelfde dan staat er een rood blokje.
2 Ik heb ook een philips carion. Deze ziet er precies het zelde uit als de PC3000 en is ook van het zelfde jaar, maar is de aansluiting voor + en - het zelde als bij de PC3000
Willy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”