Geen GPS ontvangst voor Audi Navi Plus ( Blaupunkt )
-
- New Member
Sinds enige tijd is de navigatie op tilt geslagen. Op het beeldscherm van de navigatie sta ik opeens in Belgie in de buurt van Bastogne ( ik ben daar de laatste 2 jaar niet meer in de buurt geweest ). Via het menu van de navigatie geeft hij aan : 32 satelieten beschikbaar , 0 ontvangst , dus hij kan geen positie bepalen. Bij Audi al aan de computer gehangen , maar daar komt men ook niet verder. Kan iemand mij hiermee verder helpen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Grote kans dat er water of althans een flinke hoeveelheid condens in de voet van de haaienvin op het dak zit!
Meest voorkomende euvel bij VAG auto's. Openmaken en drogen. Desnoods een andere losse GPS-antenne kopen voor een paar tientjes en onder je dashboard leggen. Klaar!
Meest voorkomende euvel bij VAG auto's. Openmaken en drogen. Desnoods een andere losse GPS-antenne kopen voor een paar tientjes en onder je dashboard leggen. Klaar!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
Hallo Gerrit. De voet van de antenne was inderdaad van binnen vochtig. Heb hem draag gemaakt , maar geen ontvangst. Heb een nieuwe losse antenne gekocht , echter ook zonder resultaat. Ik heb de navigatie ook eruit gehad en van binnen nagekeken of de verbindingskabel van de antenne aansluiting nog goed was. Weet je misschien wat ik nog verder kan proberen. Gr.Roger
Hide post links |
-
- Senior Member
Geduld hebben, want het kan makkelijk een half uur duren voor er weer voldoende satellieten worden ontvangen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 975
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 842
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2517
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Weergaves: 590
-
-
-
Weergaves: 810
-
-
Weergaves: 603