Bas73 schreef:Bedankt voor de uitleg!
Er hoeft dus niets geïnstalleerd te worden. Oftewel: als ik de grens overga zal het systeem zelf vragen of ik de cd van betreffende land wil plaatsen?
Er hoeft niets gedaan te worden, zelfs niet bij de grens. Op jouw CD van de Benelux staan ook de doorgaande wegen van Europa (als het een Renault cd is). Pas als je details wilt, moet je de Duitsland CD plaatsen.
Je had het eerder over 8 cd's. Deze 8 zullen waarschijnlijk heel Europa dekken. Maar als ik dus uitsluitend Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk zou willen (bijvoorbeeld) heb ik dan er maar 2 of 3 nodig? Moet ik het zo zien?
Helemaal gelijk. Maar aangezien 3 losse CD's duurder zijn dan een heel pakket lijkt me de keuze niet zo bijster ingewikkeld meer!
Ik was "bang" om de cd te ejecten. Stel dat het niet meer werkt hierna. Zal wel niet, maar goed. Als ik het doe dan is het toch gewoon een kwestie van het cd'tje terugstoppen en klaar ik kees?
Sterker nog, hij vraagt er zelf om en je hoeft hem er maar even in te houden en het mechaniek slokt hem zelf op
Wat is jouw ervaring met de zgn. "updates". Wat wordt er ge-update? Nieuwe wegen uitsluitend? Hoeveel kunnen dit er zijn??

Er verandert jaarlijks zo gigantisch veel aan het wegennet mbt woonwijken, rotondes, aansluitingen, gebruiksopties, dat ik persoonlijk graag met het nieuwste materiaal rijd en daar ook geld aan wil uitgeven.
Oh ja, als ik de cd's verwissel neem ik aan dat de menu-opties niet wijzigen? Hiermee bedoel ik de mogelijkheden als bijv. "bestemming", "kaart", "begeleiding" etc. Dit zal wel systeemsoftware zijn wat niet te wijzigen is?
Er gebeurt helemaal niets in je instellingen.