Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
hallo, wij hebben nieuwe a4 gekocht met navigatie plus systeem omdat dit volgens de verkoper zo een goed systeem is.maar ja bij aflevering bleek er dus dat er geen nederlandse taal op zit. mijn vraag hierover is dat bij het allernieuwste model a4 dit wel zo is, kan ik die nieuwste software niet op het oudere model???
En mijn bleutooth werkt niet goed als ik de pincode in de auto intoets werkt deze even maar dan valt deze in 1 keer weg en het ligt niet aan het toestel wie kan mij vertellen of ik hier iets fout doe of dat er iets stuk is.
Ga terug naar de verkoper en confronteer hem met dit feit. Wedden dat je een slap verhaal krijgt?
De navigatie in de A4 kan niet op nederlands worden gezet omdat deze voorziening er gewoon niet in zit.
Wat wil je ook voor dat geld? Je hebt hebt toch al Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans! Dus de enige oplossing is een andere auto kopen.
Misschien dat ons lid Haaggie hier ondertussen een oplossing voor heeft maar het lijkt me van niet
Zie ook viewtopic.php?t=8334
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Gerritje heeft gelijk: de taal voor de RNS-E (DVD navigatie) is nog steeds niet in het Nederlands beschikbaar. Behalve voor het MMI-systeem (het ingebouwde systeem in o.m. de nwste A6)
Staat een Nederlandse versie voor de RNS-E nog wel op de planning ??
Het zou me verbazen omdat alle nieuwe auto's met MMI worden uitgerust (Nieuwe A4, A5 A6 etc...)
Of het op de planning staat betwijfel ik ten zeerste gezien de houding van Audi in zijn algemeenheid exclusief te willen zijn. Bij de auto's uit de VAG stal kun je bijv. ook de taal van de boordcomputer en de waarschuwingen niet in Nederlands wijzigen. Voor de navigatie is het nodig dat er volledige spraak en taalfiles worden veranderd/cq toegevoegd, en of ze de fabrikant Aisin daarvoor opdracht willen verstrekken voor slechts een beperkte klantengroep is twijfelachtig.
Bedenk wel dat zeker bij een concern als Audi, de arrogantie aan de macht is. De andere (of oudere) systemen hebben wel een Nederlandse/Vlaamse taalkeuze, niet omdat Audi dat zo graag wil maar omdat ze software/hardware van Becker en Blaupunkt gebruiken en het teveel moeite is om het er uit te halen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Inmiddels is de nederlandse spraak/menu opties beschikbaar. Nieuwe auto worden al met de 2008 DVD versie geleverd. voor degene die nog met de 'oude' versie opgescheept zitten, zou ik aanraden contact op te nemen met je dealer en vragen om een gratis upgrade....
Aangezien het een update en een upgrade samen betreft die uitsluitend met de betreffende DVD gedaan kunnen worden en ook uitsluitend blijft werken met de nieuwe DVD, lijkt me een beroep op coulance van de dealer voor haast € 300 iets te veel gevraagd
TMC in these countries: Austria, Belgium, Denmark, France (Mediamobile), Germany, Great Britain (Trafficmaster), Italy, Netherlands, Spain, Sweden, Switzerland.
Peugeot 406 break 2003 gekocht.Bij deze auto zit navigatie ingebouwd.Maar ik mis de cdrom voor deze auto.Hoe ken ik hier aankomen.
Bij peugeot dealer gevraagd ,maar had deze niet.
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Hallo ik zit met een probleem en dat is ik heb een din 2 radio uit china met IGO-Primo navigatie er op maar wil er graag tomtom op hebben ik heb zelf een tomtom xxl en heb deze software naar een lege sd kaart gekopieerd maar als ik deze kaart in...
Ik heb een peugeot 407 bouwjaar november 2007.
Nu wil ik weten of ik hier een achteruitrijcamera op aan kan sluiten en zoja dat deze ook meteen verspringt naar het beeldscherm zodra ik deze in zijn achteruit zet.
Er zit in ieder geval wel een AV...
Ik heb een vraagje. Ik heb een Hyundai I30 met daarin een pioneer 2 din navigatie radio met stuurbediening en usb die ik wil vervangen voor een andere 2 din navigatie radio. Maakt het uit wat voor system dat ik koop? Als er die...
Ik bezit een Nuvi3597 (met levenslange kaart update) , in mijn huidige wagen heb ik een ingebouwde GPS en heb ik daarvoor de garmin niet meer nodig, nu overweeg ik deze garmin te gebruiken wanneer ik op city trip ga, binnen kort naar Berlijn...