Hoe telefoonboek configureren met avic D3 en nokia N70
-
- Starting Member
Hoe telefoonboek configureren met avic D3 en nokia N70
Hallo heb een nokia N70 en nu ben ik al een tijdje bezig om mijn telefoonboek te configureren met de avic maar heb nu denk ik alles wel geprobeerd maar krijg het niet voor mekaar. Heb zelf al andere telefoons geprobeerd maar mocht ook niet helpen. Kan wel gewoon bellen en gebeld worden dat werkt gewoon goed.Wie kan me raad geven.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Het aardige van zo'n forum is dat de meeste vragen al een keer aan bod zijn geweest. Zo ook jouw zeker niet unieke probleem waarover al zeker 20 posts zijn geweest.
Dus stel ik je voor de zoekfunctie (Search bovenaan) te gebruiken en bij verdere problemen een vraag te stellen waarin je bovendien eerst eens uitlegt wat je zoal hebt gedaan om eea tot stand te brengen, dus iets genuanceerder dan "hij doet het niet" en "ik heb denk ik alles geprobeerd". Daarmee kan geen mens uit de voeten.
Dus stel ik je voor de zoekfunctie (Search bovenaan) te gebruiken en bij verdere problemen een vraag te stellen waarin je bovendien eerst eens uitlegt wat je zoal hebt gedaan om eea tot stand te brengen, dus iets genuanceerder dan "hij doet het niet" en "ik heb denk ik alles geprobeerd". Daarmee kan geen mens uit de voeten.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
Je moet dit doen door middel van bluetooth. Je kan kiezen voor telefoonboek synchroniseren dan gaat de pioneer uit dan vervolgens met bluetooth zoeken naar het apparaat en dan je adressen verzenden. Dit is de manier waarop ik het heb gedaan, omdat andere manieren niet lukte.
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-