Leden en lezers, wat een geweldige site want ik had een vraag over mijn VDO 5200 navigatie waar ze bij de helpdesk niet uit kwamen (!) en al zoekende kwam ik op deze site terecht en hierdoor heb ik mijn antwoord kunnen vinden, ofwel grote klasse). (ik kon en wist ook niet hoe alleen de pictogrammen weer te geven op het scherm, maar dankzij deze site had ik het snel voor elkaar).
Nu is mijn volgende vraag: ik heb dus Tele atlas digital road map Europe 2007/08 op dvd en dus SD kaartje. Wat gebeurt er volgend jaar...moet ik een nieuwe dvd kopen, kan ik bij wijze van spreken 10 jaar rondrijden met dit systeem? Misschien een simpele vraag maar beter een simpele vraag dan geen vraag.
Hoe kan ik zien welke versie ik heb en of ik de upgrade moet binnen halen?
Alvast hartelijk dank.
VDO Dayton MS5200
-
- New Member
-
- Senior Member
Aan het gebruik van jouw huidige kaartmeteriaal is geen limiet verbonden.
Echter, als je up to date wenst te blijven zul je iedere keer een nieuwe DVD moeten aanschaffen. Op dit moment kost een nieuwe DVD van TeleAtlas €299. Je kunt er vanuit gaan dat deze DVD's jaarlijks zullen verschijnen.
Je kunt zien welke versie je hebt door in het menu Navigatie te gaan naar Land-Database en dan zie je in jouw geval in het scherm staan Europa Teleatlas 2007/2008
Echter, als je up to date wenst te blijven zul je iedere keer een nieuwe DVD moeten aanschaffen. Op dit moment kost een nieuwe DVD van TeleAtlas €299. Je kunt er vanuit gaan dat deze DVD's jaarlijks zullen verschijnen.
Je kunt zien welke versie je hebt door in het menu Navigatie te gaan naar Land-Database en dan zie je in jouw geval in het scherm staan Europa Teleatlas 2007/2008
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
dank
Dank je wel voor je reactie Gerritje! (naam klinkt wat minderwaardig, want als ik zo deze site lees ben je superslim)!
Ik bedoelde over versie nummer of ik de nieuwste software al heb (2.55), waar ik dit kan terug vinden? Begrijp je wat ik bedoel?
Nogmaals dank!
Ik bedoelde over versie nummer of ik de nieuwste software al heb (2.55), waar ik dit kan terug vinden? Begrijp je wat ik bedoel?
Nogmaals dank!
Hide post links |
-
- Senior Member
Ga naar Instellingen-Systeemconfiguratie
Daar vindt je o.a. de Softwareversie van je systeem
Daar vindt je o.a. de Softwareversie van je systeem
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht