De adresgegevens, a.d.v. mijn NAV-id, stonden gelukkig wel goed in het systeem.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ze waren drie weken geleden begonnen met uitleveren, maar hij zou nog even een mailtje naar Eindhoven sturen om ze te herinneren.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
tja ik hoop toch niet een zeer aantrekkelijke telefoon stem....het was nl een kerelTNZKKA schreef:Hé, Patrick,
Wat heb jij, dat ik niet heb?
Mij werd door een dame (Charlotte als ik mij goed herinner) aangeraden nog even te wachten. VDO was vanaf eind augustus bezig met verzenden, en ze had er geen idee van "wanneer dat (=alle verzending) klaar was, noch in welke volgorde de verzending plaatsvond".
Wacht nog even af; ga ze maandag a.s. weer lastigvallen.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hier hetzelfdekobus1960 schreef:Beloftes van Maarten VDO Eindhoven worden ook niet nagekomen dus
Hide post links |
Met een sterk gevoel voor understatement.Bij mij komt het steeds sterker over dat de C-IQ organisatie bij VDO zeer slecht in elkaar zit.
Hide post links |
Ik denk zelf niet lang meer. De concurrentie is 'killing'!Gerritje schreef:Alleen, hoe lang kan men zich dit nog veroorloven?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Een beetje kort door de bocht dunkt me.Trouwens, over communicatie etc. gesproken: VDO wordt toch overgenomen door TomTom, of zijn dat nog steeds geruchten?
Hide post links |
Net mailtje met onderstaande tekst ontvangen, waren dus niet besteld na mijn eerdere telefoontje met C-IQ desk.kobus1960 schreef:De belofte is, vanavond gaat de update op de bus, dus morgen of overmorgen..............tadaaaaaaaaaa
Hide post links |
Zoals gezegd via wat collega's. Ik werk in de technische automatisering: bij ons bedrijf worden we vooral bij klanten gedetacheerd. Een aantal van mijn collega's (en van andere detacheringsbureau's) heeft bij VDO gezeten. Een van deze collega's zit nu bij mijn huidige klant en heeft dit verteld. Ik heb dit verder ook nog gehoord van mensen die via andere detacheringsbureau's bij VDO hebben gezeten, dus van meerdere mensen die dit onafhankelijk van elkaar vertellen. Daarom was ik ook benieuwd over er iemand meer over weet.Gerritje schreef:Dus hoe jij tot de conlusie komt dat TomTom nu ook de eigenaar wordt van VDODayton ontgaat me even.
Hide post links |
toch een geheel andere betekenis van het begrip "Informatietechnologie" opduiken.Zoals gezegd via wat collega's. Ik werk in de technische automatisering: bij ons bedrijf worden we vooral bij klanten gedetacheerd. Een aantal van mijn collega's (en van andere detacheringsbureau's) heeft bij VDO gezeten. Een van deze collega's zit nu bij mijn huidige klant en heeft dit verteld. Ik heb dit verder ook nog gehoord van mensen die via andere detacheringsbureau's bij VDO hebben gezeten, dus van meerdere mensen die dit onafhankelijk van elkaar vertellen. Daarom was ik ook benieuwd over er iemand meer over weet
Hide post links |
Hide post links |
Het is me al eerder opgevallen dat de term ICT niets te maken heeft met enige kennis over het bedrijf zelfEen aantal van mijn collega's (en van andere detacheringsbureau's) heeft bij VDO gezeten. Een van deze collega's zit nu bij mijn huidige klant en heeft dit verteld. Ik heb dit verder ook nog gehoord van mensen die via andere detacheringsbureau's bij VDO hebben gezeten, dus van meerdere mensen die dit onafhankelijk van elkaar vertellen.
Hide post links |