Aansluiten VDO Dayton MS5000 op Ford S-Max
-
- New Member
Aansluiten VDO Dayton MS5000 op Ford S-Max
Hallo, ik heb een VDO MS 5000 welke ik wil laten inbouwen in een Ford S-Max. Nu heb ik begrepen dat er een CAMbus boxje (?), tussen het systeem en de auto geplaatst moet worden. Dit ivm het snelheidsignaal. Heeft iemand hier ervaring mee of is er een andere oplossing ? Ik heb begrepen dat z'on boxje € 249,- (ex.btw) kost. Graag reacties. Alvast bedankt. Marc
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Het is inderdaad het meest eenvoudig om voor de aansluitingen gebruik te maken van een zgn CAN-bus adapter.
Maar er zit wel een prijskaartje aan hoewel €249, naar ik aanneem via de Ford-dealer, aan de heel erg stevige kant is. Een bedrag van €80 of daaromtrent lijkt me veel meer in lijn met marktprijzen. Daarbij komt ook nog eens de inbouw en de aanschaf van een monitorbevestiging, waardoor je al snel aankijkt tegen een investering van €400.
Afgezet tegen de waarde van een MS5000 van pakweg €150 is dat wel een beetje scheve scheve verhouding.
Maar als je het hebt ingebouwd heb je in ieder geval een voorziening die vele malen beter en betrouwbaarder is dan het DVD systeem van Ford zelf want daar blijkt dus niets van te deugen!
Maar er zit wel een prijskaartje aan hoewel €249, naar ik aanneem via de Ford-dealer, aan de heel erg stevige kant is. Een bedrag van €80 of daaromtrent lijkt me veel meer in lijn met marktprijzen. Daarbij komt ook nog eens de inbouw en de aanschaf van een monitorbevestiging, waardoor je al snel aankijkt tegen een investering van €400.
Afgezet tegen de waarde van een MS5000 van pakweg €150 is dat wel een beetje scheve scheve verhouding.
Maar als je het hebt ingebouwd heb je in ieder geval een voorziening die vele malen beter en betrouwbaarder is dan het DVD systeem van Ford zelf want daar blijkt dus niets van te deugen!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-