Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ben nieuw hier. Mogelijk dat iemand weet wat de melding inhoudt: niet mogelijk tijdens rijden. Nu rijdt ik niet en geeft ie gewoon netjes gps ontvangst aan. Heeft dit te maken dat de parkeerremschakelaar en de snelheidssensor ? Deze moeten nog aangesloten worden. Alles functioneert verder prima.
Heeft dit te maken dat de parkeerremschakelaar en de snelheidssensor
Met de handremkabel!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Kwestie van je handrem kabel aan de massa van je auto zetten dan kan je hem ten alletijden gebruiken incl. Navigatie menu's.
Speedpulse kabel is een must om aangesloten te hebben.
Als die lost ligt is je navi traag, niet op tijd en erg onnaukeurig.
Dan kan die namelijk de zo geheten 3D navigatie niet toepassen.
Hallo ik wil mezelf een nav aanschaffen en zat te dubben tussen de Alpine Ine W925R of de Pioneer Avic F 970 DAB .
Heeft iemand één van deze misschien zelf al , en kan daar wat over vertellen .
Hallo alle
Ik heb een saab 9-5 3.3 T uit 2002 en wil de radio vervangen door een alpine D106R met nav M300P en telefoon 400 BT
Kan iemand mij hier bij helpen ?
wil hem zelf inbouwen maar weet niet of het wel kan
Groet Piet
Ik bezit een motorhome met navigatie ALPINE NVE-N099P
Blijkbaar is er thans geen recente dvd meer te verkrijgen bij Alpine, mijn huidige dateert van 2010
Bestaat de mogelijkheid om een recente dvd te installeren van een ander merk ?
Of is een andere...