Polen: plaats ingeven

Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Wat jij zelf doet moet je ook zelf verantwoorden. Feit is dat je met gestolen materiaal rondrijdt, problemen ondervindt en vervolgens, zonder openheid van zaken te geven, tracht om ons te verleiden jou daarbij behulpzaam te zijn. Wij hielpen jou in goed vertouwen.
Het onderwerp illegale software is iets waarvoor je bij het accepteren van de rules hebt getekend om je daar niet mee bezig te houden en ons daarvan te vrijwaren.
Ik stel voor dat je een andere oplossing van je problemen zoekt en niet de vlucht neemt in illegale activiteiten omdat je een minder prettige consumentenervaring hebt.
Veel succes verder.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Ik wil daar nog aan toevoegen dat je hartekreet:
Ik persoonlijk vind het schandalig dat er geadverteerd word bij Becker dat er weet ik hoeveel landen op de cd's staan. Polen staat er wel op maar het is denk ik niet meer dan misschien 5% van het hele land!!!
wel erg misplaatst is :oops:

En voorts dat ik er de pest in heb dat ik, en met mij Gerritje er zoveel tijd en moeite in gestoken hebben om te proberen je te helpen :twisted:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mickey
Senior Member

Bericht door mickey »

JW schreef:Ik wil daar nog aan toevoegen dat je hartekreet:
Ik persoonlijk vind het schandalig dat er geadverteerd word bij Becker dat er weet ik hoeveel landen op de cd's staan. Polen staat er wel op maar het is denk ik niet meer dan misschien 5% van het hele land!!!
wel erg misplaatst is :oops:

En voorts dat ik er de pest in heb dat ik, en met mij Gerritje er zoveel tijd en moeite in gestoken hebben om te proberen je te helpen :twisted:

Groet,
JW

En voorts dat ik er de pest in heb dat ik, en met mij Gerritje er zoveel tijd en moeite in gestoken hebben om te proberen je te helpen
En ik dan?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Spreek voor jezelf, net als ik dat deed.

Ik noemde Gerritje in dit verband omdat hij zóóóveel plaatjes gepost heeft, die beslaan bijna de helft van dit topic. En omdat híj kwam met de vaststelling dat OSWIECIM wél op de 9.0 staat :!:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mickey
Senior Member

Bericht door mickey »

JW schreef:Spreek voor jezelf, net als ik dat deed.

Ik noemde Gerritje in dit verband omdat hij zóóóveel plaatjes gepost heeft, die beslaan bijna de helft van dit topic. En omdat híj kwam met de vaststelling dat OSWIECIM wél op de 9.0 staat :!:

Groet,
JW
Was meer als grap bedoeld, maar je hebt helemaal gelijk.

Gr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Becker systemen”