Probleem met VDO Dayton MS2000
-
- Senior Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06
Probleem met VDO Dayton MS2000
Mijn broer heeft een VDO 2000 met het volgende probleem.
Na invoeren route word er gezegd route word berekend en vervolgens komt er een "kompas"op het scherm en daar blijft het bij.
Wat kan dit zijn.
Doet mijn broer iets verkeerd of is het apparaat defect?
Gr.
Na invoeren route word er gezegd route word berekend en vervolgens komt er een "kompas"op het scherm en daar blijft het bij.
Wat kan dit zijn.
Doet mijn broer iets verkeerd of is het apparaat defect?
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Over welk systeem heb je het hier, is dit de PNA MS2000? Zoja, dan een verzoek aan de Mod om dit te verplaatsen naar de goeie sectie.
En hoe lang bestaat dit probleem al, of heeft hij deze MS2000 wellicht kort geleden van iemand overgenomen?
Groet,
JW
En hoe lang bestaat dit probleem al, of heeft hij deze MS2000 wellicht kort geleden van iemand overgenomen?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06
JW, ik heb de navi niet voorhanden, mijn broer is bij mij momenteel thuis, wat hij weet dat het serienummer eindeigd op 635 en is van 2006. Nieuw gekregen bij aanschaf auto.JW schreef:Over welk systeem heb je het hier, is dit de PNA MS2000? Zoja, dan een verzoek aan de Mod om dit te verplaatsen naar de goeie sectie.
En hoe lang bestaat dit probleem al, of heeft hij deze MS2000 wellicht kort geleden van iemand overgenomen?
Groet,
JW
Op je vraag of het een PNA MS2000 is weet hij niet zo 123, maar hij dacht van wel.
Inmiddels op de site gekeken en inderdaad het is de MS2000
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Als hij hem al zo lang heeft is de eerder gestelde vraag relevant: Is dit probleem ineens opgetreden?
En de vervolgvraag: heeft hij er iets mee "gedaan", geprobeerd er andere SW op te zetten of zo?
Groet,
JW
En de vervolgvraag: heeft hij er iets mee "gedaan", geprobeerd er andere SW op te zetten of zo?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06
Ja vorige week, er is geen andere SW opgezet en zelf heeft hij hem van december 2006 gekregen bij de aankoop van de auto.JW schreef:Als hij hem al zo lang heeft is de eerder gestelde vraag relevant: Is dit probleem ineens opgetreden?
En de vervolgvraag: heeft hij er iets mee "gedaan", geprobeerd er andere SW op te zetten of zo?
Groet,
JW
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Dan is het vermoedelijk een MS 2010, de MS 2000 werd toen allang niet meer gevoerd in ons land.mickey schreef:Ja vorige week, er is geen andere SW opgezet en zelf heeft hij hem van december 2006 gekregen bij de aankoop van de auto.JW schreef:Als hij hem al zo lang heeft is de eerder gestelde vraag relevant: Is dit probleem ineens opgetreden?
En de vervolgvraag: heeft hij er iets mee "gedaan", geprobeerd er andere SW op te zetten of zo?
Groet,
JW
Gr.
Op de behuizing staat welliswaar MS 2000, maar de unit is voorzien van een heel andere SW en GUI.
Lees even de betreffende topics door en vraag op welke van de plaatjes hij lijkt die je hier ziet: http://www.navisysforum.de/thread.php?threadid=1347
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06
JW de 2e is hetJW schreef:Dan is het vermoedelijk een MS 2010, de MS 2000 werd toen allang niet meer gevoerd in ons land.mickey schreef:Ja vorige week, er is geen andere SW opgezet en zelf heeft hij hem van december 2006 gekregen bij de aankoop van de auto.JW schreef:Als hij hem al zo lang heeft is de eerder gestelde vraag relevant: Is dit probleem ineens opgetreden?
En de vervolgvraag: heeft hij er iets mee "gedaan", geprobeerd er andere SW op te zetten of zo?
Groet,
JW
Gr.
Op de behuizing staat welliswaar MS 2000, maar de unit is voorzien van een heel andere SW en GUI.
Lees even de betreffende topics door en vraag op welke van de plaatjes hij lijkt die je hier ziet: http://www.navisysforum.de/thread.php?threadid=1347
Groet,
JW
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Dan is het dus inderdaad de MS2010
Welke SW en GUI staat er op? Zie het betreffende topic voor meer details.
Groet,
JW
Welke SW en GUI staat er op? Zie het betreffende topic voor meer details.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06
Dat is het probleem dat weet ik niet mijn broer gaat nu naar huis en belt even.JW schreef:Dan is het dus inderdaad de MS2010
Welke SW en GUI staat er op? Zie het betreffende topic voor meer details.
Groet,
JW
zoals ik al zei hij heeft hem van de Dealer gekregen bij de aanschaf van een 2e hands auto.
Hij heeft er zelf niets aan gedaan, geen nieuwe SW ( wat is GUI eigenlijk, ik heb van deze systemen ook niet zoveel verstand) alleen mee genavigeerd tot vorige week. Hij vertelde wel dat hij een reset had gedaan maar het probleem is niet opgelost.
Vertel even welke informatie je precies wilt en dan kom ik er op terug, zodra hij thuis is.
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
In het menu kun je via Instellingen naar Systeem-ID en daar staan de nodige gegeven, zie oa viewtopic.php?t=7139&start=25.
Lees ook even de eerste pagina van dat verhaal, dan ben je op de hoogte.
GUI staat voor Graphic User Interface
Groet,
JW
Lees ook even de eerste pagina van dat verhaal, dan ben je op de hoogte.
GUI staat voor Graphic User Interface
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06
JW bij Systeem ID staat,JW schreef:In het menu kun je via Instellingen naar Systeem-ID en daar staan de nodige gegeven, zie oa viewtopic.php?t=7139&start=25.
Lees ook even de eerste pagina van dat verhaal, dan ben je op de hoogte.
GUI staat voor Graphic User Interface
Groet,
JW
• MS 2000
• Platform Windows CE 5.0
• Systeem 3.2
• Datum 2006/05/17
• GUI TAZ20060602DEV08
• Nav SW 3.87
• Kaart 111
De link die je stuurde ging naar mijn idee over nieuwe update installeren, maar mijn broer heeft dat dus niet gedaan hij is nog net zo als hij hem bij de dealer kreeg, dus niets aan veranderd.
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Dat is inderdaad de oer-GUI. Sindsdien is er een boel verbeterd, ook qua stabiliteit.
Er staan twee opties open als het systeem het helemaal niet meer doet, ook niet na een reset via het verborgen knopje:
-Naar VDO-Service en hen vragen dit op te lossen. Dit toestel heeft twee jaar garantie, zou dus geen probleem mogen zijn.
-Zelf proberen de laatste GUI in te spelen, zie Instruktie. Wellicht werkt het dan wel weer. Zo niet, dan kan altijd nog naar VDO-Servive gegaan worden.
Groet,
JW
Er staan twee opties open als het systeem het helemaal niet meer doet, ook niet na een reset via het verborgen knopje:
-Naar VDO-Service en hen vragen dit op te lossen. Dit toestel heeft twee jaar garantie, zou dus geen probleem mogen zijn.
-Zelf proberen de laatste GUI in te spelen, zie Instruktie. Wellicht werkt het dan wel weer. Zo niet, dan kan altijd nog naar VDO-Servive gegaan worden.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06
Oke bedankt voor je informatie, ik zal het doorgeven.JW schreef:Dat is inderdaad de oer-GUI. Sindsdien is er een boel verbeterd, ook qua stabiliteit.
Er staan twee opties open als het systeem het helemaal niet meer doet, ook niet na een reset via het verborgen knopje:
-Naar VDO-Service en hen vragen dit op te lossen. Dit toestel heeft twee jaar garantie, zou dus geen probleem mogen zijn.
-Zelf proberen de laatste GUI in te spelen, zie Instruktie. Wellicht werkt het dan wel weer. Zo niet, dan kan altijd nog naar VDO-Servive gegaan worden.
Groet,
JW
P.S. het service centre zit in Badhoevendorp hé?
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06
Hij gaat volgende week naar VDO en zal het resultaat dan hier posten.
Nogmaals bedankt.
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 250
- Lid geworden op: 14 jan 2007 18:43
Voor dat je/jullie naar Badhoevedorp rijden kan je toch proberen de #3 te downloaden en vervolgens in te spelen.mickey schreef: Hij gaat volgende week naar VDO en zal het resultaat dan hier posten. Gr.
In het gunstigste geval doet de 2010 het weer naar behoren, en kan je je het ritje sparen…
Lees vooral ook even dit viewtopic.php?t=7139
In ieder geval veel succes toegewenst!
Grüßen,
Bessie
[size=75]RNS 510 in VW Passat Variant R36[/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06
Dat zou inderdaad kunnen, ware het niet dat mijn broer volledig A technisch is op dit gebied, en ik gezien de problemen die ik hier zie over het updaten van de SW, het verstandiger is om even bij VDO langs te gaan en krijgt dan als het goed is de nieuwste versie.Bessie schreef:Voor dat je/jullie naar Badhoevedorp rijden kan je toch proberen de #3 te downloaden en vervolgens in te spelen.mickey schreef: Hij gaat volgende week naar VDO en zal het resultaat dan hier posten. Gr.
In het gunstigste geval doet de 2010 het weer naar behoren, en kan je je het ritje sparen…
Lees vooral ook even dit viewtopic.php?t=7139
In ieder geval veel succes toegewenst!
Grüßen,
Bessie
VDO doet, zoals ik hier op het forum lees, daar niet moeilijk over, dus maar even afwachten.
Ik laat het in ieder geval even weten.
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 07 aug 2007 00:06
Vandaag naar VDO in Badhoevedorp geweest en het probleem is netjes opgelost.
De oorzaak was de voedings sectie, die hebben ze vervangen en tevens nieuwe SW van 2006/2007 geinstalleerd.
Dit alles voor € 0,00 en binnen 45 minuten stonden we weer buiten en alles werkt weer perfect.
Zeer goede service van VDO.
Gr.
De oorzaak was de voedings sectie, die hebben ze vervangen en tevens nieuwe SW van 2006/2007 geinstalleerd.
Dit alles voor € 0,00 en binnen 45 minuten stonden we weer buiten en alles werkt weer perfect.
Zeer goede service van VDO.
Gr.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Da's mooi.mickey schreef:Vandaag naar VDO in Badhoevedorp geweest en het probleem is netjes opgelost.
De oorzaak was de voedings sectie, die hebben ze vervangen en tevens nieuwe SW van 2006/2007 geinstalleerd.
Dit alles voor € 0,00 en binnen 45 minuten stonden we weer buiten en alles werkt weer perfect.
Zeer goede service van VDO.
Gr.
En zó kennen we dat van VDO
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Vdo dayton monitor MM 3000/01 probleem
door Ries1804 » 28 aug 2018 22:26 » in Vaste VDO-Dayton systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 434
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 491
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1119
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 568
-
-
Probleem vdo 5500 startscherm
door Marco de groot » 25 jul 2015 11:13 » in Vaste VDO-Dayton systemen -
Reacties: 1
Weergaves: 531
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1130
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 3171