Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Tachopuls is ook aanwezig op de radio ISO stekker:
kleur: blauw/rood.
Let op: er zijn twee blauw/rode draden: één is de tachopuls (bij meten met voltmeter: ongeveer 12V); de andere is voor de afstandbediening van de originele Opel navi (bij meten 0V).
Verwisselen levert geen schade op (maar bij de verkeerde draad ook geen tachopuls )
[b]Opel Astra 2.0 DTI MS 5000 met MT 5010/01, NT2007-2[/b]
Backup: MS 2010, Service Check 2007 OS#3
[size=75]Het is niet de sterkste soort die overleeft, maar die zich het beste weet aan te passen (Charles Darwin / 1809-1882)[/size]
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...
Onlangs heb ik een nieuw navigatiesysteem gekocht nadat mijn ingebouwd navigatiesysteem (vermoedelijk VNR 9000) is gesneuveld (ik heb wel radio maar geen beeld meer in dit systeem). Ik had de Garmin Nuvi 2595 LMT gekocht. Na een tijdje...
Mijn navigatiesysteem is Discover media van VW in een Golf 7. Nu wil ik deze updaten, maar het past niet op kaarten wat bij de golf zit.
Want de update is groter dan 7 gb. Nu had ik een scandisk 16 gb sd kaartje ( wat ook zou kunnen ), maar...
Vandaag een update moeten doen met garmin express,update is nu 8.50.
Nu krijg ik sinds de update het icoon links onder in het scherm met de snelheid erop, niet meer.
Eerder werd dit weergegeven,en ook een acoustisch signaal bij het overschrijden van...
Beste mensen,
Sinds kort zijn wij in bezit van een Renault Megane bouwjaar 2013. Dit is onze eerste auto met ingebouwd gps systeem.
Nu blijkt dat de materiaal van het ingebouwde navigatie systeem niet actueel is.
Wie kan mij helpen om het...
Ik heb nu enige maanden de Garmin 50 in gebruik en constateer nu dat de navigatie soms verkeerd gaat
omdat hij bepaalde wegwijzigingen en straten in nieuwbouwwijken niet kent.
Vooral bij Amsterdam gaat het fout op de snelweg.
Nu wil ik het systeem...