Hallo
Iemand vroeg mij hoe je nu precies moet bellen met de Becker online pro 7800. Weet iemand dit misschien op dit forum en hoe de kwaliteit is van het ontvangst.
hoor graag even
mvg
Jeroen
Bellen met de Becker 7800 online pro
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Aan de Becker Online Pro zit een telefoonmodule waar je je simkaart (duokaart) instop. Nu kan je via je Becker gewoon een nummer indrukken (of telefoonboek) gebruiken en bellen.
Geluidskwaliteit is perfect, maakt gebruik van motorola triband hardware en een peiker microfoon. Zeer helder en zuiver ontvangst. Microfoon volume is in te stellen en geluid komt gewoon via je boxen de auto binnen.
Geluidskwaliteit is perfect, maakt gebruik van motorola triband hardware en een peiker microfoon. Zeer helder en zuiver ontvangst. Microfoon volume is in te stellen en geluid komt gewoon via je boxen de auto binnen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Hallo Beckeronline
Bedankt voor je antwoord. Op het moment heb ik hier voldoende aan.
vr.gr
Jeroen
Bedankt voor je antwoord. Op het moment heb ik hier voldoende aan.
vr.gr
Jeroen
Hide post links |
-
- New Member
De telefoon in de 7800 is zeer ondergeschikt. Ben al ruim twee jaar in het bezit van de 7800. Het slechtste onderdeel is het telefoon gedeelte. Niet praktisch, slecht ontvangst slechte geheugenfunctie etc. Zeker geen aanrader!!! gebruik liever een carkit van je mobiel.
Wat ook bijzonder teleurstellend is de software versie 2.0 voor de 7800. Ongelofelijk dat dit in de markt wordt gezet. Ik ben begonnen met versie 1.0. Tja da's nieuw dus daar zitten natuurlijk veel bugs in. Heel aardig van becker kreeg ik versie 1.5 gratis. Deze versie was bijzonder goed. Maar na de update naar versie 2.0 is alles weer terug bij af. Telefoon gedeelte werkt nu helemaal niet meer (althans....). Pin code wordt niet meer onthouden en last but not least is er gratis een zeer irritante pieptoon bij gekomen, zodat een gesprek helemaal niet meer mogelijk is.
Helaas becker, de duitse puntlichheit (hoe schrijf je dit?) is ver te zoeken. We wachten geduldig af op de volgende software release.
LW
Wat ook bijzonder teleurstellend is de software versie 2.0 voor de 7800. Ongelofelijk dat dit in de markt wordt gezet. Ik ben begonnen met versie 1.0. Tja da's nieuw dus daar zitten natuurlijk veel bugs in. Heel aardig van becker kreeg ik versie 1.5 gratis. Deze versie was bijzonder goed. Maar na de update naar versie 2.0 is alles weer terug bij af. Telefoon gedeelte werkt nu helemaal niet meer (althans....). Pin code wordt niet meer onthouden en last but not least is er gratis een zeer irritante pieptoon bij gekomen, zodat een gesprek helemaal niet meer mogelijk is.
Helaas becker, de duitse puntlichheit (hoe schrijf je dit?) is ver te zoeken. We wachten geduldig af op de volgende software release.
LW
Hide post links |
-
- Senior Member
Waarschijnlijk is er iets heel erg mis gegaan met de inbouw van je Online Pro! Inmiddels is er namelijk al de versie 3.0 dus wachten hoeft niet meer...
Gewoon terug gaan naar je leverancier!!! De Online Pro moet gewoon 100% werken, wij verkopen er zoveel en alles draait 100% dus kan klachten niet plaatsen.
Dus contact je leverancier en die kan (eventueel in overleg met ons) alle problemen verhelpen!
Als je er niet uit komt moet je mij even een mail sturen.
Gewoon terug gaan naar je leverancier!!! De Online Pro moet gewoon 100% werken, wij verkopen er zoveel en alles draait 100% dus kan klachten niet plaatsen.
Dus contact je leverancier en die kan (eventueel in overleg met ons) alle problemen verhelpen!
Als je er niet uit komt moet je mij even een mail sturen.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 430
-
-
Discovery Pro wel alle contacten en gegevens maar ik kan hiermee niet bellen
door vhv1 » 08 jan 2016 19:04 » in V.A.G -
Reacties: 0
Weergaves: 530
-
-
-
Weergaves: 2715
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Weergaves: 711
-
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-