Ik heb net de update gedraaid van 9.0 naar 9.10 software of de MS 5500 en nu zijn een aantal dingen veranderd:
- Als in de file rijdt laat het systeem alleen de totale filelengte zien en niet dat stuk wat je nog moet afleggen.
- Totaal af te leggen kilometers is vervangen door geschatte aankomsttijd.
Heeft iemand enig idee of dit anders is in te stellen. Echt handig is het namelijk niet. Wat dat betreft was de 9.0 beter.
Verder kan ik de MS5500 aan iedereen aanraden, extreem snel systeem
Update MS 5500 naar 9.10 software
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo,
Welkom op het forum, weer een nieuwe 5500 rijder erbij
Ik heb zelf geen 5500 maar de 5000 met 7.6 en daarbij kan ik zelf in de statusbalk kiezen wat ik gepresenteerd wil hebben, tot en met de hoogte toe. Dus even het menu induiken, en de statusbalk naar eigen wens inrichten.
Daarmee is dan in elk geval je tweede punt opgelost, het eerste vermoedelijk ook.
Overigens zijn jouw ervaringen met snelheid van rekenen gisteren door WS uitvoerig toegelicht met een boel voorbeelden. Had je dat al gezien, en komt dat overeen met jouw ervaringen?
Groet,
JW
Welkom op het forum, weer een nieuwe 5500 rijder erbij
Ik heb zelf geen 5500 maar de 5000 met 7.6 en daarbij kan ik zelf in de statusbalk kiezen wat ik gepresenteerd wil hebben, tot en met de hoogte toe. Dus even het menu induiken, en de statusbalk naar eigen wens inrichten.
Daarmee is dan in elk geval je tweede punt opgelost, het eerste vermoedelijk ook.
Overigens zijn jouw ervaringen met snelheid van rekenen gisteren door WS uitvoerig toegelicht met een boel voorbeelden. Had je dat al gezien, en komt dat overeen met jouw ervaringen?
Groet,
JW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Update MS 5500 naar 9.10 software
Meer info over de afstand van de file waar je op dat moment instaat krijg je als je net zolang op map drukt tot je de grote kaart met pijl krijgt of op info op route (bedoel je dit ?)Hoekzema5 schreef:Ik heb net de update gedraaid van 9.0 naar 9.10 software of de MS 5500 en nu zijn een aantal dingen veranderd:
- Als in de file rijdt laat het systeem alleen de totale filelengte zien en niet dat stuk wat je nog moet afleggen.
- Totaal af te leggen kilometers is vervangen door geschatte aankomsttijd.
Heeft iemand enig idee of dit anders is in te stellen. Echt handig is het namelijk niet. Wat dat betreft was de 9.0 beter.
Verder kan ik de MS5500 aan iedereen aanraden, extreem snel systeem
Als je in het menu instellingen en dan naar beeldscherm gaat kan je de statusregel links en rechts veranderen naar je eigen keuze.
Of kijk eens op http://home.kabelfoon.nl/~stormmss/Stat ... sindex.htm
voor voorbeelden van de statusbalk instellingen.
mvgr,
Willem
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt voor de reacties. Ik ga het in de menus proberen en kijken of ik de statusregels kan aanpassen.
Voor wat betreft het systeem. Ik kan het iedereen aanraden. De snelheid is gwoon erg goed. Als je per ongeluk een afslag voorbij rijdt heeft het systeem binnen 1 a 2 seconden de nieuwe route paraat. Je hoeft dus eigenlijk nooit te wachten. Daarnaast zijn de Ciq updates handig, je hebt altijd de laatste versie.
Voor wat betreft het systeem. Ik kan het iedereen aanraden. De snelheid is gwoon erg goed. Als je per ongeluk een afslag voorbij rijdt heeft het systeem binnen 1 a 2 seconden de nieuwe route paraat. Je hoeft dus eigenlijk nooit te wachten. Daarnaast zijn de Ciq updates handig, je hebt altijd de laatste versie.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
update KENWOOD DNX5260BT naar 1.4 lukt niet via gebrande dvd
door jfs4u » 05 aug 2020 00:12 » in Kenwood -