Deed 'ie dat dan vóór de reset wel?
En waarom heb je 'm gereset?
Groet,
JW
Software resetten INA-N033R?
-
- Senior Member
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hij is gereset om een ander dvd te proberen maar nu leest hij legale versie N001 ook niet meer wat die eerst wel deed.JW schreef:Deed 'ie dat dan vóór de reset wel?
En waarom heb je 'm gereset?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Als je een andere, niet voor het apparaat bedoelde DVD of "onduidelijk kopietje" hebt "geporobeerd" bestaat er een grote kans dat je je navi om zeep hebt geholpen. Kun je dit bevestigen?
Resetten, zowel harwarematig als softwarematig zijn je enige opties. Maar resetten is in een aantal gevallen iets meer dan even op een knopje drukken. Soms duurt dit iets langer en in je ongeduld om resultaat te boeken worden vaak zaken over het hoofd gezien. Als de originele DVD dan nog niet wordt gelezen blijft je geen andere optie dan een (dure) gang naar een service center.
Resetten, zowel harwarematig als softwarematig zijn je enige opties. Maar resetten is in een aantal gevallen iets meer dan even op een knopje drukken. Soms duurt dit iets langer en in je ongeduld om resultaat te boeken worden vaak zaken over het hoofd gezien. Als de originele DVD dan nog niet wordt gelezen blijft je geen andere optie dan een (dure) gang naar een service center.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
Ik had een kopie van de dvd gemaak een die deed het goed en toen van een nieuwe versie die gaf eror e100 toen de gewone weer gebruikt dat ging goed maar na de reset leest hij niks meer?Gerritje schreef:Als je een andere, niet voor het apparaat bedoelde DVD of "onduidelijk kopietje" hebt "geporobeerd" bestaat er een grote kans dat je je navi om zeep hebt geholpen. Kun je dit bevestigen?
Kun je als je een nieuwe dvd koopt de eprom weer herstellen?
Hide post links |
-
- New Member
gertk schreef:Ik had een kopie van de dvd gemaak een die deed het goed en toen van een nieuwe versie die gaf eror e100 toen de gewone weer gebruikt dat ging goed maar na de reset leest hij niks meer?Gerritje schreef:Als je een andere, niet voor het apparaat bedoelde DVD of "onduidelijk kopietje" hebt "geporobeerd" bestaat er een grote kans dat je je navi om zeep hebt geholpen. Kun je dit bevestigen?
Kun je als je een nieuwe dvd koopt de eprom weer herstellen?
Nog steeds geen antwoord van iemand of je met een nieuwe dvd de eprom weer schrijft
Hide post links |
-
- Starting Member
Bij mij weten kan dit niet.
Ik denk dat je toch naar de Alpine dealer moet om de software weer te herstellen.
Mijn probleem is inmiddels verholpen omdat de laser smerig was. Heb toen meteen een nieuwe DVD erbij genomen.
Nu het volgende probleem dat het display niet meer werkt. Totaal dood.
Hij ligt nu weer bij de dealer; waarschijnlijk display defect. Zou wel vaker voorkomen bij de INA-033R.
Groet,
Ik denk dat je toch naar de Alpine dealer moet om de software weer te herstellen.
Mijn probleem is inmiddels verholpen omdat de laser smerig was. Heb toen meteen een nieuwe DVD erbij genomen.
Hij ligt nu weer bij de dealer; waarschijnlijk display defect. Zou wel vaker voorkomen bij de INA-033R.
Groet,
Volvo V40 T4 met Alpine INA-N033R
Hide post links |
-
- Average Member
Waarschijnlijk heb je het frontje laten stuiteren of niet??havym schreef:Bij mij weten kan dit niet.
Groet,
Daar kunnen die Biolite display's niet tegen.
[b][color=red]Seat[/color] Altea XL [color=darkblue]Stylance[/color] 2.0 16v [color=red]TDI[/color] | [i]210pk & 435nm[/i][/b]
Adaptive Bi-Xenon
[color=darkblue]Dark Blue[/color] Leather
17" Zenith
Alpine IVA-W200Ri & NVE-N099P
DLS RS6A & iPOD 30GB
Adaptive Bi-Xenon
[color=darkblue]Dark Blue[/color] Leather
17" Zenith
Alpine IVA-W200Ri & NVE-N099P
DLS RS6A & iPOD 30GB
Hide post links |
-
- Starting Member
Probleem is weer verholpen.
Voor 150 euro heb ik een nieuw display.
Voor 150 euro heb ik een nieuw display.
Hide post links |
-
- Starting Member
Re: Software resetten INA-N033R?
Nou daar is tie weer.
Nu is weer het display defect. Licht totaal niet op en de radio werkt volkomen normaal met alle functies.
Vorige keer was het 150 euro, geen idee wat het nu gaat kosten.
Ik zou wel willen overstappen maar ik heb ook een wisselaar achterin liggen die ik zou willen gebruiken.
Kan ik een ander frontje plaatsen van een ander model en welke modellen zijn te gebruiken met de wisselaar?
Nu is weer het display defect. Licht totaal niet op en de radio werkt volkomen normaal met alle functies.
Vorige keer was het 150 euro, geen idee wat het nu gaat kosten.
Ik zou wel willen overstappen maar ik heb ook een wisselaar achterin liggen die ik zou willen gebruiken.
Kan ik een ander frontje plaatsen van een ander model en welke modellen zijn te gebruiken met de wisselaar?
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0