Pioneer Avic D3BT of Pioneer Avic HD3BT

geysselberg
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jun 2007 17:12

Pioneer Avic D3BT of Pioneer Avic HD3BT

Bericht door geysselberg »

Hallo,

Even voorstellen:
Naam is Lambert, :wink:

Ben al een hele poos aan het rondzwerven op dit forum, en sta in een tweestrijd wat betreft de aanschaf van een AVIC D3BT of een AVIC HD3BT.

Het groote vraagteken zit 'm bij mij of het in de toekomst mogelijk zal zijn om flitspalen op de AVIC D3BT te plaatsen. :?

Heb inmiddels op dit forum ondekt dat het mogelijk is om de flitspalen van Frankrijk te downloaden voor de D3BT.

http://www.gpsinform.com/index.asp?a=ar

Misschien is er iemand op dit forum die hier meer info over heeft ??

B.v.d. :wink:

Grt,

lambert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
eibert13
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2006 19:33

avic d3 bt

Bericht door eibert13 »

Hallo ik heb de avic d3bt en inderdaad is hiervoor geen flits informatie te krijgen en of die er komt kon men mij niet vertellen bij pioneer voor de HD3 is hij er wel.Wat de flits info van frankrijk betreft die kun je downloaden maar hoe instaleer je die dit zou ik graag weten ik ga volgende week naar frankrijk maar heb geen idee hoe je die moet installeren als iemand dit weet graag een reactie.Verder ben ik over de D3BT goed te spreken.
groet Eibert13
Suzuki New Grand Vitara Exclusive 2.0 automaat met Pioneer Avic D3BT :sturen:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Zie ook:
viewtopic.php?search_id=2134024481&t=8741
Ook toen gaf ik al aan dat er een hoop wordt gekletst maar geen enkele bruikbare info hoe het geïnstalleerd dient te worden.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
geysselberg
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jun 2007 17:12

Bericht door geysselberg »

Bedankt voor jullie reactie, :)

Ik had ook deze topic doorgelezen, ik ging er eerlijk gezegd alleen niet van uit dat het nog niet duidelijk is hoe een en ander te installeren is.
wel jammer.
Als ik deze info ergens tegenkom zal ik deze uiteraard hier posten.

Misschien dat iemand antwoord heeft op mijn vraag of het klopt dat als je muziek stukken op HD van de HD3BT wilt laden, dit alleen mogelijk is wanneer je deze eerst helamaal afspeeld, of te wel: je moet dus eerst alle nummer leterlijk beluisteren voordat ze op de HD gecopieerd kunnen worden.
Weet iemand of dit inderdaad zo werkt ?
Zou wel erg omslachtig zijn :?:

Grt,

Lambert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raimo
Junior Member
Junior Member
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 mei 2005 10:55

Bericht door Raimo »

Misschien dat iemand antwoord heeft op mijn vraag of het klopt dat als je muziek stukken op HD van de HD3BT wilt laden, dit alleen mogelijk is wanneer je deze eerst helamaal afspeeld, of te wel: je moet dus eerst alle nummer leterlijk beluisteren voordat ze op de HD gecopieerd kunnen worden.
Weet iemand of dit inderdaad zo werkt ?
Zou wel erg omslachtig zijn Question

Nee zo werkt het niet. Je kan gewoon naar 1 van de andere bronnen luisteren (behalve DVD want de cd zit er natuurlijk in)

De HD3BT ziet de cd als nieuw en begint direct met kopieren (default ingesteld) echter je kan niet al naar nummer 3 van de cd luiteren als hij nummer 1 aan het kopieren is.

Kortom je moet inderdaad de nummers op de cd 1 voor 1 beluisteren OF je kiest een andere bron uitgezonderd de DVD

Mvg
Raimo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

Raimo schreef:
Misschien dat iemand antwoord heeft op mijn vraag of het klopt dat als je muziek stukken op HD van de HD3BT wilt laden, dit alleen mogelijk is wanneer je deze eerst helamaal afspeeld, of te wel: je moet dus eerst alle nummer leterlijk beluisteren voordat ze op de HD gecopieerd kunnen worden.
Weet iemand of dit inderdaad zo werkt ?
Zou wel erg omslachtig zijn Question

Nee zo werkt het niet. Je kan gewoon naar 1 van de andere bronnen luisteren (behalve DVD want de cd zit er natuurlijk in)

De HD3BT ziet de cd als nieuw en begint direct met kopieren (default ingesteld) echter je kan niet al naar nummer 3 van de cd luiteren als hij nummer 1 aan het kopieren is.

Kortom je moet inderdaad de nummers op de cd 1 voor 1 beluisteren OF je kiest een andere bron uitgezonderd de DVD

Mvg
Raimo
Met nog de kanttekening dat het kopieren van CD naar harddisk op 4-voudige snelheid gaat...
Dus terwijl je nog naar bijv. nummer 1 van de cd aan het luisteren bent, zijn bijv. de nummers 1 t/m 4 al gekopieerd naar de harde schijf....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

En nu zou ik een verzameling MP3 van 20 Gb naar de HD willen overzetten. :oops:
Juist deze door velen gewenste mogelijkheid heeft Pioneer weer niet opgenomen. Het betreft uitsluitend audio CD's die op een uiterst onhandige wijze naar de HD moeten worden overgebracht.
Nu kan het manual wel claimen dat er 200 cd's kunnen worden opgeslagen, maar zelfs met een 4 voudige opnamesnelheid zou je dan toch nog 1500 lange minuten CD's moeten voeren!
Eigenlijk is zo'n voorziening (of het ontbreken daarvan) te gek voor woorden!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

Gerritje schreef:En nu zou ik een verzameling MP3 van 20 Gb naar de HD willen overzetten. :oops:
Juist deze door velen gewenste mogelijkheid heeft Pioneer weer niet opgenomen. Het betreft uitsluitend audio CD's die op een uiterst onhandige wijze naar de HD moeten worden overgebracht.
Nu kan het manual wel claimen dat er 200 cd's kunnen worden opgeslagen, maar zelfs met een 4 voudige opnamesnelheid zou je dan toch nog 1500 lange minuten CD's moeten voeren!
Eigenlijk is zo'n voorziening (of het ontbreken daarvan) te gek voor woorden!
Ik gebruik dus gewoon m'n iPOD, en stop zo af en toe eens een CD in de unit die dan op de achtergrond geript wordt terwijl ik naar radio of iPOD luister.... :wink:

Maar ben het helemaal met je eens dat het onhandig is .

je kunt trouwens wel een CD maken met MP3-tjes, da's dan in elk geval nog iets :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

je kunt trouwens wel een CD maken met MP3-tjes, da's dan in elk geval nog iets
Inderdaad, maar vervolgens kan deze niet naar de HD worden overgezet. En dat staat expliciet zo genoemd in het manual.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

Gerritje schreef:Inderdaad, maar vervolgens kan deze niet naar de HD worden overgezet. En dat staat expliciet zo genoemd in het manual.
Dat klopt, maar je kunt natuurlijk wel heel wat MP3-tjes kwijt op een CD, en je CD/DVD slot heb je toch niet nodig voor je navigatie... :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
geysselberg
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jun 2007 17:12

Bericht door geysselberg »

MM , als ik het zo lees, is het een behoorlijk tijdrovende klus om de audio files op de HD te krijgen, :?

Heeft iemand ervaring met de Flitspalen info op de HD3BT :?:

En worden evt mob flitslokatie meegenomen die d.m.v. TMC binnengehaald worden.

Indien dit goed werkt, is dat voor mij misschien net de drempel die me doet besluiten toch een HD3BT aan te schaffen in plaats van D3BT

word dan wel een Duure optie. :roll:
Van de andere kant, een paar snelheidboetes loopt ook snel op..... :)

Groet,

Lambert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Misschien is het zaak om nog even te wachten.
Je zou nl kunnen concluderen dat een concept waarbij je zowel een 2 DIN unit als een black box nodig hebt, ondertussen wel achterhaald is. Je hebt zelfs kans dat er af en toe naar de klant is geluisterd en er nu voorzieningen aankomen waar je echt iets aan hebt. Gegevensoverdracht, adresboekbeheer, echte BT functionaliteit, DAB, etc.
Gezien het feit dat er fabrikanten zijn die heel Europa (41 landen) op een 2 Gb kaartje krijgen met daarnaast nog ruimte voor 800 Mb aan extrta info, doet ook vermoeden dat de software van Pioneer op 2 dikke DVD's ondertussen zijn beste tijd wel heeft gehad. Het is allemaal een beetje techniek van gisteren, het lijkt Blaupunkt wel.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

geysselberg schreef:MM , als ik het zo lees, is het een behoorlijk tijdrovende klus om de audio files op de HD te krijgen, :?

Heeft iemand ervaring met de Flitspalen info op de HD3BT :?:

En worden evt mob flitslokatie meegenomen die d.m.v. TMC binnengehaald worden.

Indien dit goed werkt, is dat voor mij misschien net de drempel die me doet besluiten toch een HD3BT aan te schaffen in plaats van D3BT

word dan wel een Duure optie. :roll:
Van de andere kant, een paar snelheidboetes loopt ook snel op..... :)

Groet,

Lambert
Heb zelf het flitspaal bestand op m'n Pioneer staan, werkt goed. Waarschuwt netjes bij het naderen van een flitskast, waarschuwingsafstand afhankelijk van snelheid en stad/snelweg, en dat alleen indien de kast aan de gekozen weg en in rijrichting staat...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
geysselberg
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jun 2007 17:12

Bericht door geysselberg »

Oké,

In ieder geval goed om te horen dat de flitspaal waarschuwingen goed functioneren.
Ik heb namelijk zo'n voorgevoel dat ik dit na loop van tijd zal gaan missen. :?:

Zal nog eerst is goed moeten nadenken welke van de twee het wordt.

Afwachten is natuurlijk een optie, maar je weet hoe dat werkt ... :)

wederom bedankt voor de reacties, aangezien er (naar mijn mening) geen betere adviesen zijn dan van de gebruikers zelf ! :)

Cheers,

Lambert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
geysselberg
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jun 2007 17:12

Bericht door geysselberg »

Ben vandaag weer een stap wijzer geworden m.b.t. de keuze tussen een AVIC D3BT of een HD3BT. :)

De HD3 schijnt namelijk niet de mogelijkheid te hebben om buiten de HD een Ipod rechtstreeks aan te sluiten.
Hiervoor is een interface nodig ( CD-IB100 ) . :(

Toen ik het woord interface hoorde gingen me de haren recht op staan aangezien in met mijn vorige radio een travelpilot rome met interface grote ruzie heb gehad.(slechte kwaliteit, erg traag !!) :evil:

Na wat informeren op diverse forums blijkt dat ook de interface van pioneer (CD-IB100) niet erg soepel werkt.

Heeft iemand hier ervaringen mee ??

Heb overigens contact gehad met pioneer i.v.m. het kopieren van muziek op de HD.

De vraag was of het mogelijk was om een kopie van een orginele CD te gebruiken om deze op de HD te zetten.
Heb hier helaas nog geen antwoord op ontvangen aangezien ze dit eerst zouden gaan testen ?
Ook op de vraag met wat voor een geluidskwaliteit de tracks gecomprimeerd worden op het moment dat ze op de HD gezet worden en in wat voor een bestandsformaat kon geen antwoord gevonden worden.

mmmm , jammer.

Grt,

Lambert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De vraag was of het mogelijk was om een kopie van een orginele CD te gebruiken om deze op de HD te zetten.
Heb hier helaas nog geen antwoord op ontvangen aangezien ze dit eerst zouden gaan testen ?
Ook op de vraag met wat voor een geluidskwaliteit de tracks gecomprimeerd worden op het moment dat ze op de HD gezet worden en in wat voor een bestandsformaat kon geen antwoord gevonden worden.
Als je de handleiding er op naslaat zul je zien dat ook CD-RW kan worden afgespeeld en dus dat de hierop aanwezige audio naar de HD kan worden gekopieëerd. Tevens staat er in de handleiding duidelijk vermeld dat de aanwezige audiotracks gecomprimeerd worden opgeslagen. In welk formaat en welke bitrate is volkomen onbelangrijk want je kunt het er niet af nemen naar een externe bron en het ook niet aan toevoegen van elders. (Blz 118 handleiding)
Dat Pioneer je nog geen antwoord geeft of wil geven is ook een beetje open deur. Zij wagen zich uiteraard niet aan uitspraken over gekopieëerde Audio CD's. Dat had je ook zelf kunnen bedenken.
De HD3 schijnt namelijk niet de mogelijkheid te hebben om buiten de HD een Ipod rechtstreeks aan te sluiten.
Hiervoor is een interface nodig ( CD-IB100 )
Wat je daar noemt is een USB interface en dat is persé niet voor een iPod maar voor een USB stick of HD
Volgens Pioneer heb je voor het aansluiten van een iPod een aparte kabel voor nodig, de CD-1200.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

Gerritje schreef:[
De HD3 schijnt namelijk niet de mogelijkheid te hebben om buiten de HD een Ipod rechtstreeks aan te sluiten.
Hiervoor is een interface nodig ( CD-IB100 )
Wat je daar noemt is een USB interface en dat is persé niet voor een iPod maar voor een USB stick of HD
Volgens Pioneer heb je voor het aansluiten van een iPod een aparte kabel voor nodig, de CD-1200.
Voor de HD1 en HD3 is inderdaad een aparte iPOD interface nodig (CD-IB100 II ). Heb deze zelf. Alles werkt wel, maar met name zoeken gaat vrij traag...
Voor de D3 is alleen een kabel nodig, dus geen complete interface.

Je kunt natuurlijk wel de iPOD gewoon via de Aux ingang aansluiten en bediening via de iPOD houden, al is dat uiteraard een iets minder elegante oplossing...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

geysselberg schreef:De vraag was of het mogelijk was om een kopie van een orginele CD te gebruiken om deze op de HD te zetten.
Heb hier helaas nog geen antwoord op ontvangen aangezien ze dit eerst zouden gaan testen ?
Ook op de vraag met wat voor een geluidskwaliteit de tracks gecomprimeerd worden op het moment dat ze op de HD gezet worden en in wat voor een bestandsformaat kon geen antwoord gevonden worden.
Kopieen van Audio CD's worden zondermeer overgezet naar de hard disk. Doe dit zelf regelmatig wanneer m'n audio cd bijvoorbeeld (nog) niet herkent wordt door de GraceNote database op de Pioneer. Je kunt dan bijv een CD branden met titels etc. in CD-text, die dan keurig overgenomen worden door de Pioneer. Hoef je niet met het handje alle tracktitels in te voeren :wink: , terwijl je natuurlijk ook eigen compilatie-cd's kunt samenstellen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
geysselberg
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jun 2007 17:12

Bericht door geysselberg »

Hallo, :)

Om nog even terug te komen op het antwoord van gerritje:

Als ik het goed heb heb je de handleiding bij hand.
misschien dat jij weet wat er bedoeld word op pagina 121 hoofstuk 11?
Aan de hand hiervan heb ik namelijk de vraag neergelegd bij pioneer.

kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die het niet veel uitmaakt met wat voor een kwaliteit een muziekstuk opgeslagen word op ee HD/schijf.
voor mij is dit echter wel erg belangrijk aangezien ik geen MP3's opgeslagen met een bitrate lager dan 256.
En geloof me ik hoor het verschil wel tussen een MP3 met een bitrate van 128 en 256.! :)
Vandaar ook de vraag m.b.t. de kwaliteit van de gecopieerde tracks.

Hieronder een overzichtje voor de duidelijkheid:

CD-IB100 Ipod interface adapter http://www.pioneer.nl/nl/products/25/38 ... index.html
CD-UB100 USB adapter http://www.pioneer.nl/nl/products/25/38 ... index.html
CD-1200 interface kabel http://www.pioneer.nl/nl/products/25/38 ... index.html

Grt,

Lambert, :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

http://www.service.pioneer-eur.com/pees ... FTW-DU.pdf
Daar kun je het allemaal nalezen.
En als je problemen hebt met de wijze waarop Pioneer denkt voor jou de tracks te moeten opslaan, gebruik je hem niet. Ik durf trouwens wel te gokken op een weigering of vermijden van antwoorden door Pioneer. Dat geven ze echt niet prijs, waarschijnlijk mede omdat ze weten dat het hele systeem dat men hanteert nergens op lijkt.

De opsomming die je geeft van de adapters is precies wat ik bedoel. De eerder door jou genoemde adapter was dus niet voor een iPod zoals ik al opmerkte.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
geysselberg
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jun 2007 17:12

Bericht door geysselberg »

Jammer :(

Lambert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

Gerritje schreef: De opsomming die je geeft van de adapters is precies wat ik bedoel. De eerder door jou genoemde adapter was dus niet voor een iPod zoals ik al opmerkte.
Jawel dus, de CD-IB100 is een iPOD interface, de CD-UB100 is een USB interface....
geysselberg had het over de IB100 die nodig is voor aansturing van de iPOD bij de HD1/HD3, hetgeen dus inderdaad klopt ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Wimpie44
Normal Member
Normal Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 27 jul 2007 23:30

Bericht door Wimpie44 »

De vraag was of het mogelijk was om een kopie van een orginele CD te gebruiken om deze op de HD te zetten.
Heb hier helaas nog geen antwoord op ontvangen aangezien ze dit eerst zouden gaan testen ?
Waarom zou een backup-CD niet werken ?

Ik heb gekozen voor D3BT en het bevalt uitstekend.

iPod werkt ook goed, heeft omschreven beperkingen (vooraf dus bekend) waar heel goed mee is te leven.
Daarnaast is de oplossing goedkoper dan een HD oplossing.
Je kan ook een CD-wisselaar aansluiten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Wimpie44 schreef:
De vraag was of het mogelijk was om een kopie van een orginele CD te gebruiken om deze op de HD te zetten.
Heb hier helaas nog geen antwoord op ontvangen aangezien ze dit eerst zouden gaan testen ?
Waarom zou een backup-CD niet werken ?

Ik heb gekozen voor D3BT en het bevalt uitstekend.

iPod werkt ook goed, heeft omschreven beperkingen (vooraf dus bekend) waar heel goed mee is te leven.
Daarnaast is de oplossing goedkoper dan een HD oplossing.
Je kan ook een CD-wisselaar aansluiten.
Kun je me uitleggen waarom je een back-up van je originele CD zou gebruiken om die vervolgens op de HD te zetten? Waarom maak je dan eerst die back-up en speel je 'm niet gewoon in met je origineel?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

JW schreef: Kun je me uitleggen waarom je een back-up van je originele CD zou gebruiken om die vervolgens op de HD te zetten? Waarom maak je dan eerst die back-up en speel je 'm niet gewoon in met je origineel?

Groet,
JW
In mijn geval om de redenen die ik al genoemd had :wink: , Wanneer een CD (nog) niet door de ingebouwde Gracenote database van Pioneer herkend wordt, worden alle nummers van de CD naar de harddisk gekopieerd met alleen een nummer voor de CD titel en track name. Die moet je dan naderhand allemaal met het handje gaan re-namen naar de "echte" track titel.
Wanneer je eerst een kopie maakt op de computer, kun je meestal ( bijv. bij gebruik van branderprogramma "Nero" ) de titels wel vanaf internet ophalen, omdat de internet databases vaak wat meer up to date zijn. Zelfs wanneer de titel/tracks ook op internet niet bekend zouden zijn, is het nog altijd makkelijker op je computerkeyboard de titels in te voeren...
Indien je de CD dan brand met de optie CD-text, worden wanneer je die CD dan in de Pioneer stopt alle CD-Text titels automatisch ingevoerd/gebruikt...
Daarnaast hebben sommige CD's een copyprotect bit aanstaan, waardoorde CD niet door de Pioneer gekopieerd kan worden. In bijv. Nero kan je bij het kopieren dit bit gewoon uitzetten, waardoorde CD wel door de Pioneer ingelezen kan worden.

Ook kun je natuurlijk eigen compilatie CD's maken waar je de "slechte" tracks weglaat, en aanvult met andere

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Pioneer avic-x1
    door Caddyman » 21 jun 2017 15:10 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 790
  • Pioneer AVIC F320BT
    door biggest » 13 dec 2014 20:29 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 1
    Weergaves: 1095
  • Pioneer avic F900BT
    door Leonardo12345 » 23 okt 2014 14:12 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 2625
  • Pioneer Avic F700bt EU
    door PC-Gamer » 22 feb 2018 19:29 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 881
  • Pioneer Avic-F950BT
    door Abeltje » 02 jan 2018 22:59 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 753
  • Pioneer avic f80DAB
    door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 524
  • Pioneer AVIC-940BT
    door Ray Bos » 02 jul 2017 10:17 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 460

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”