In de Ford Mondeo Ghia heb ik een cd-wisselaar, die is ingebouwd in de bijrijdersstoel. Ik kan het merk en type van - de wisselaar en autoradio - niet achterhalen en ook niet bij aansluitpunten komen. Bouwjaar auto december 2000. De autoradio is RDS6000 systeem.
Gebruikt FORD een eigen bus voor aansluiting van dit soort apparatuur ? Wat is de producent van de autoradio's die in een Ford worden ingebouwd ?
Ik stel de vraag om te kijken of het mogelijk is om deze CD-wisselaar aan te sluiten op de Pioneer AVIC-D3(BT).
Vanaf welke periode is bij auto's de CAN-bus in gebruik genomen (staat los van vorige item).
Ford Mondeo GHIA wagon: CAN-bus of IP-bus ????
-
- Normal Member
-
- Senior Member
IP bus is een eigen verzinsel van Pioneer en heeft naar mijn mening helemaal niets te maken met de wijze waarop in autos de diverse onderdelen met elkaar communiceren. CAN is echt van een andere orde.
En in een auto van 2000 zou ik ook niet direct een CAN-bus verwachten, zeker niet bij Ford.
En in een auto van 2000 zou ik ook niet direct een CAN-bus verwachten, zeker niet bij Ford.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-